تعمیرات یخچال بکو در شهر خوی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش شیربرقی آب در یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال نقش تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با دستوری که از برد صادر میشود و با ارسال ولتاژ برق بوبین شیربرقی عمل کرده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  2. سوال: آیا باید برای یخچال از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی یخچال و کمپرسور و سایر قطعات برقی یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق با 5 دقیقه تاخیر برای یخچال الزامی میباشد.
  3. سوال: علت بوی بد داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: علت بوی بد داخل یخچال میتواند با باقی ماندن طولانی مدت برخی مواد غذایی داخل یخچال باشد. برای جلوگیری از ایجاد بوی بود در یخچال حتما مواد غذایی را داخل ظروف در بسته نگه دارید و یخچال را به طور مرتب هر هفته تمیز کنید و مواد رو به خرابی را از یخچال خارج نمایید.
  4. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به خرابی فن کندانسور میباشد که علت آن خرابی بوش فن و کارکرد نامناسب فن یخچال میگردد. در صورت شنیدن صدایی مشابه حتما در صدد بررسی فن کندانسور و رفع ایراد در اولین فرصت باشید. زیرا از کار افتادن فن کندانسور تبعات زیادی داشته و باعث آسیب به کمپرسور یخچال میگردد.
  5. سوال: دلیل ایجاد برفک داخل فریزر چیست؟
    پاسخ: برفک زدن داخل فریزر ممکن است به علت باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خرابی لاستیک دور درب رخ دهد. همچنین بروز خرابی در قطعات دیفراست میتواند باعث ایجاد برفک در یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17071.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

پردازنده‌های AMD با معماری Zen 3 در راه کروم‌بوک‌: زنگ خطر برای اینتل به صدا درآمد

شرکت AMD با پردازنده‌های رایزن به موفقیت بزرگی در بازار دست پیدا کرده و با توجه به اطلاعات جدید، کروم بوک‌های مجهز به پردازنده‌های رایزن 5000U با معماری Zen 3 در راه هستند. این موضوع ...

شرکت AMD با پردازنده‌های رایزن به موفقیت بزرگی در بازار - تعمیرات یخچال بکو در شهر خوی استان آذربایجان غربی - دست پیدا - تعمیرات یخچال بکو در شهر خوی استان آذربایجان غربی - کرده و با توجه به اطلاعات جدید، کروم بوک‌های مجهز به پردازنده‌های رایزن 5000U با معماری Zen 3 در راه هستند. این موضوع برای اینتل دردسرساز خواهد شد و کاهش بیشتر سهم آن در بازار را در پی خواهد داشت.

اینتل در ماه‌های اخیر وضعیت - تعمیرات یخچال بکو در شهر خوی استان آذربایجان غربی - مناسبی نداشته و یکی از قدیمی‌ترین شرکای آن یعنی - تعمیرات یخچال بکو در شهر خوی استان آذربایجان غربی - اپل به سراغ پردازنده‌های اختصاصی خود رفته است. اپل طی دو سال آینده تمام مک‌ها را به اپل سیلیکون مجهز خواهد کرد و اخیرا شاهد رونمایی از اولین تراشه انحصاری آن به نام M1 و - تعمیرات یخچال بکو در شهر خوی استان آذربایجان غربی - همچنین مک‌های مجهز به آن‌ بوده‌ایم. حالا گوگل می‌خواهد پردازنده‌های جدید AMD را وارد دنیای کروم‌بوک‌ها کند که به معنای کاهش بیشتر سهم پردازنده‌های اینتل در بازار خواهد بود.

AMD چندین هفته پیش از پردازنده‌های رایزن ۵۰۰۰ مخصوص دسکتاپ‌ها رونمایی کرد که عملکرد بالایی از خود نشان می‌دهند و حالا باید منتظر - تعمیرات یخچال بکو در شهر خوی استان آذربایجان غربی - نسخه مخصوص این تراشه‌ها برای لپ‌تاپ‌ها باشیم. طبق اطلاعات موجود - تعمیرات یخچال بکو در شهر خوی استان آذربایجان غربی - در «Chromium Gerrit»، گوگل شروع به توسعه بوردهای مرجع برای - تعمیرات یخچال بکو در شهر خوی استان آذربایجان غربی - چیپست جدید AMD کرده است.

این بوردهای مرجع با نام‌های «Guybrush» ،«Mancomb» و «Majolica» برای کروم‌بوک‌های مجهز به چیپست «Cezanne» مبتنی بر معماری Zen 3 شرکت AMD هستند. در حال حاضر اطلاعات کامل - تعمیرات یخچال بکو در شهر خوی استان آذربایجان غربی - پردازنده‌های AMD منتشر نشده، اما بر اساس افشاگری‌های گذشته شاهد عرضه پردازنده‌های زیادی از سری رایزن 5000U خواهیم بود که بالاترین آن‌ها از ۸ هسته با فرکانس - تعمیرات یخچال بکو در شهر خوی استان آذربایجان غربی - پایه۲.۰ گیگاهرتز - تعمیرات یخچال بکو در شهر خوی استان آذربایجان غربی - بهره می‌برد.

تعمیرات یخچال بکو در شهر خوی استان آذربایجان غربی

توان طراحی حرارتی این پردازنده‌های جدید در محدوده ۱۰ تا ۲۵ وات قرار دارد. پردازنده رایزن 7 5800U به - تعمیرات یخچال بکو در شهر خوی استان آذربایجان غربی - ۸ هسته و ۱۶ رشته مجهز شده و دارای فرکانس پایه - تعمیرات یخچال بکو در شهر خوی استان آذربایجان غربی - ۲.۰ گیگاهرتز و بوست ۴.۴. گیگاهرتز است. انتظار می‌رود گوگل در حال توسعه یک کروم‌بوک با این پردازنده قدرتمند باشد.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری درباره بوردهای جدید گوگل منتشر نشده، با این حال از پیکربندی تقریبا یکسانی بهره می‌برند.

AMD در سال‌های اخیر توانسته با پردازنده‌های رایزن سهم خود را در بازار افزایش دهد. اینتل به علت برخی مشکلات هنوز نتوانسته به لیتوگرافی ۷ نانومتری دست پیدا کند و AMD با استفاده از این لیتوگرافی و همچنین معماری Zen 3، به خوبی توانسته از این - تعمیرات یخچال بکو در شهر خوی استان آذربایجان غربی - فرصت استفاده کند.

با ورود پردازنده‌های جدید AMD به دنیای کروم‌بوک‌ها، سهم آن افزایش پیدا خواهد کرد و همچنان شاهد کاهش سهم اینتل در بازار خواهیم بود. علاوه بر AMD، استفاده از این پردازنده‌ها در کروم‌بوک‌ها برای سازندگان نیز مفید خواهد بود چرا که می‌توانند - تعمیرات یخچال بکو در شهر خوی استان آذربایجان غربی - محصولات قدرتمندی را در اختیار کاربران قرار دهند - تعمیرات یخچال بکو در شهر خوی استان آذربایجان غربی - و فروش خود را افزایش دهند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone