تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر خوانسار استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت یخچال چیست؟
    پاسخ: عمدتا صدایی شبیه صدای جیرجیرک که از پشت یخچال شنیده میشود میتواند مربوط به خرابی فن کندانسور باشد که دلیل آن خراب شدن بوش فن و کارکرد ناصحیح فن یخچال میباشد. در صورت شنیدن صدای غیرطبیعی از یخچال حتما کمپرسور وفن یخچال را بررسی نمایید و در صورت مشاهده ایراد در فن کندانسور در سریعترین ضمان جهت رفع این ایراد اقدام کنید زیرا عملکرد نادرست فن کندانسور میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال شود.
  3. سوال: هزینه تعمیر یخچال من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  4. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: آیا یخچال فریزر به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: یخچال فریزر باید به صورت مرتب و سالیانه سرویس دوره ای شده و کندانسور آن تمیز شود و عملکرد فن کندانسور بررسی شود. همچنین فیلتر تصفیه آب یخچال را باید هر 6 ماه یکبار تعویض کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17073.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

اپل: ارائه ویندوز برای مک‌های M1 به تصمیم مایکروسافت بستگی دارد

«کریگ فدریگی»، نایب رئیس ارشد بخش مهندسی نرم افزار اپل به تازگی در مصاحبه‌ای اعلام کرده است که قابل اجرا بودن یا نبودن ویندوز در مک‌های جدید که به چیپ M1 مجهز شده‌اند کاملا به ...

«کریگ فدریگی»، نایب رئیس ارشد بخش مهندسی نرم افزار اپل به تازگی در مصاحبه‌ای اعلام کرده است که قابل اجرا بودن یا نبودن ویندوز در مک‌های جدید که به چیپ M1 مجهز شده‌اند کاملا به تصمیم مایکروسافت بستگی دارد.

فدریگی درباره اینکه امکان اجرای نسخه مخصوص ARM ویندوز روی - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر خوانسار استان اصفهان - شبیه‌ساز مک وجود دارد، به این موضوع اشاره کرده که مایکروسافت باید - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر خوانسار استان اصفهان - در این زمینه تصمیم بگیرد. فدریگی اعلام کرده:

«ما فناوری‌های اصلی برای اجرای نسخه ARM ویندوز روی این محصولات را داریم. مایکروسافت باید در این - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر خوانسار استان اصفهان - زمینه تصمیم بگیرد تا مجوز چنین فناوری را جهت استفاده از آن در اختیار کاربران این مک‌ها قرار دهد. مک‌ها توانایی اجرای چنین کاری را دارند.»

زمانی که - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر خوانسار استان اصفهان - در - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر خوانسار استان اصفهان - این مصاحبه درباره پشتیبانی - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر خوانسار استان اصفهان - از - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر خوانسار استان اصفهان - پردازنده‌های اپل سوال پرسیده شد، کریگ فدریگی اعلام کرد:

«ما یک نسخه - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر خوانسار استان اصفهان - جدید از macOS ایجاد نکردیم و ورژن خاصی از آن برای مک‌های مجهز به M1 وجود ندارد. ما آن را به عنوان یک سیستم عامل واحد توسعه داده‌ایم که روی هر دو سیستم کار می‌کند. وقتی ما می‌گوییم در سال‌های آینده از مک‌های مجهز به اینتل پشتیبانی می‌کنیم، در حال صحبت درباره سیستم عامل هستیم.»

تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر خوانسار استان اصفهان

در - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر خوانسار استان اصفهان - حالی که کاربران به تازگی به مک‌های مجهز به چیپ اپل M1 دسترسی پیدا کرده‌اند، شاهد انتشار اطلاعات بیشتری درباره - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر خوانسار استان اصفهان - نحوه طراحی اولین تراشه انحصاری اپل برای مک‌ها هستیم.

به گفته سروجی، مبانی ساخت اولین اپل سیلیکون بیش از یک دهه پیش آغاز شده و اپل با استفاده از معماری مقیاس‌پذیر می‌تواند یک تراشه سفارشی کاملا - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر خوانسار استان اصفهان - متفاوت توسعه دهد. سروجی اعلام کرده که چیپ M1 روی مبانی یکسان با تراشه‌های سری A تولید شده است. به اعتقاد مدیران اپل، معماری یکپارچه این چیپ باعث افزایش بهره‌وری انرژی و عملکرد می‌شود.

تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر خوانسار استان اصفهان

در پایان این مصاحبه از احساس آن‌ها درباره مهاجرت به پردازنده M1 پرسیده شد که در پاسخ به انجام این کار در گذشته اشاره شد. - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر خوانسار استان اصفهان - «گرگ جاسویاک»، معاون ارشد بازاریابی جهانی اپل به این موضوع اشاره کرد که تمام کارها داخل اپل انجام شده و از این - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر خوانسار استان اصفهان - اقدام هیجان‌زده هستند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone