🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت مایکروفر با سولاردام چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر غذا با اشعه گرم میشود ولی در سولاردام با استفاده از المنت و اشعه غذا گرم میشود
  2. سوال: مایکروفر چگونه غذا را گرم میکند؟
    پاسخ: مایکروفر با ارسال امواج به مواد غذایی مولکول های آب داخل مواد غذایی را دچار جنبش کرده و بر اثر حرکت سریع مولکول ها و تبخیر آب داخل مواد غذایی عملیات گرم شدن مواد غذایی به وقوع میپیوندد.
  3. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
  4. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  5. سوال: قطعه سنسور وزن چه نقشی در مایکروفر دارد؟
    پاسخ: سنسور وزن ماکروفر، وزن مواد داخل ماکروفر را محاسبه میکند و برای برنامه هایی مانند دیفراست از اطلاعات داده شده توسط سنسور وزن استفاده میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39979.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

تصاویر احتمالی گلکسی S9 در اپلیکیشن موزیک سامسونگ منتشر شد

2017 را می توان سال درز اطلاعات نام گذاری کرد چرا که طی آن اطلاعات موبایل های گلکسی S8، S8 پلاس و نوت 8 پیش از رونمایی افشا شد. به این مجموعه باید پیکسل 2، ...

2017 را می توان سال درز اطلاعات نام گذاری کرد چرا که طی آن - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - اطلاعات موبایل های گلکسی S8، S8 پلاس و نوت 8 پیش از رونمایی افشا - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - شد. به این مجموعه باید پیکسل 2، اکس ال 2 و - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - سری جدید آیفون های - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - اپل را نیز اضافه کرد.

به نظر می رسد که در روزهای اخر سال نیز این روال ادامه دارد و با سیلی از اطلاعات افشا شده درباره پرچمداران بعدی سامسونگ یعنی گلکسی S9 و - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - S9 پلاس مواجه هستیم درحالی که هنوز چند ماه به رونمایی از آنها باقی مانده است.

اگر به یاد داشته باشید انتشار فرمور اسپیکر هوشمند هوم پاد از سوی اپل، برخی از ویژگی های - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - آیفون 8 از جمله طراحی نهایی پنل جلویی را فاش ساخته بود و حالا سامسونگ عمدا یا به اشتباه همان اشتباه را تکرار کرده است.

این کمپانی در آخرین به روزرسانی اپلیکیشن موزیک Soundcamp تصاویری از موبایلی را منتشر کرده که شباهت زیادی به گلکسی S8 دارد و در عین حال از حاشیه باریک تری در قسمت پایین برخوردار است. تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر بناب استان آذربایجان شرقیاین مساله با خبرهایی که اخیرا - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - در مورد طراحی گلکسی S9 منتشر شده بود کاملا مطابقت دارد و از - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - آنجایی که خود سامسونگ این تصاویر را منتشر کرده به احتمال قریب به یقین تصاویر مذکور به پرچمدار بعدی این کمپانی تعلق دارند.تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر بناب استان آذربایجان شرقیممکن است این فکر به ذهن شما خطور کند که سامسونگ از تصاویری ساختگی - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - استفاده کرده که به موبایل های واقعی ارتباطی ندارند، اما این کمپانی به جای اینکار می توانست به راحتی از تصاویر گلکسی S8 یا نوت 8 استفاده کند.

علاوه بر این کمپانی کره ای در تبلیغات موبایل های خود بر روی نمایشگرهای بی کران و حاشیه ای اندک تاکید زیادی دارد و انتشار تصاویر اسمارت فونی با - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - حاشیه های کمتر از پرچمدار فعلی تبلیغات موثری بوده و نظر کاربران زیادی را به خود جلب می کند.

تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی
رندر گلکسی S9 با قاب محافظ

علاوه بر تصاویر فوق دو رندر جدید از قاب های منتسب به گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس توسط کمپانی «Olixar» منتشر شده که در زمینه تولید قاب،کیس،محافظ صفحه نمایش فعالیت دارد.

این رندرها هم بر شایعات قبلی پیرامون شباهت زیاد گلکسی S9 و گلکسی S8 صحه می گذراند تا جایی که پرچمدار آتی کمپانی کره ای هم از دوربین دوگانه بی بهره خواهد - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - بود.

تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی
رندر گلکسی S9 پلاس با قاب محافظ

با این حال در مدل های جدید از سری گلکسی مکان سنسور اثر انگشت از ست راست دوربین به زیر دوربین منتقل شده و طراحی آنها از عمودی به افقی تغییر کرده است.

در پنل جلویی نیز تغییر خاصی مشاهد نمی شود و تنها گوشه های موبایل انحنای نسبتا بیشتری - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - پیدا کرده اند.

گلکسی S9 احتمالا در دو نسخه با چیپست های - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - اسنپدراگون 845 و اگزینوس 9810و 4 گیگابایت رم در اوخر سال جاری معرفی - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - شود. این در حالی است که در گلکسی S9 پلاس ممکن است شاهد تعبیه 6 گیگابایت رم - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - و حافظه داخلی 512 گیگابایتی ساخت سامسونگ باشیم.

اگربه مشخصات سخت افزاری و قابلیت های گلکسیS9 علاقه دارید می توانید مطلب گلکسی اس 9 پلاس در گیک بنچ رویت شد را مطالعه نمایید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone