🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بوش در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بوش در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در مایکروویو رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  2. سوال: نقش المنت در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: نقش المنت در مایکروویو گرم کردن و گریل کردن میباشد که در برنامه های پخت و پز کاربرد دارد.
  3. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: لامپ مایکروفر بر اثر محکم بستن درب دستگاه و یا نوسانات برقی و چربی گرفتن دستگاه ممکن است بسوزد.
  4. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39978.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

بنیان گذار گیک بنچ تأیید کرد؛ باتری های قدیمی آیفون ها موجب کند شدنشان می شوند

چند روز پیش در دیجیاتو خواندید که کهنه شدن باتری آیفون و از دست رفتن ظرفیت آن موجب می شود سیستم عامل، سرعت کلاک پردازنده‌ را کاهش دهد. این مسئله باعث می گردد که علی رغم ...

چند روز پیش در دیجیاتو خواندید که کهنه شدن باتری آیفون و از دست رفتن ظرفیت آن موجب می شود سیستم عامل، سرعت کلاک پردازنده‌ را کاهش دهد. این مسئله باعث می گردد که علی رغم افزایش زمان شارژ دهی آیفون های قدیمی، سرعت آنها بسیار کند شود. این موضوع تا به حال به طور رسمی بررسی نشده بود، تا اینکه به تازگی «جان پول» (John Poole)، بنیان - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - گذار گیک بنچ با آزمایشات خود این مسئله را تأیید کرده است.

«پول» برای بررسی صحت ادعاهای مطرح شده، با استفاده از نسخه های مختلف iOS عملکرد پردازنده را در وضعیت تک هسته ای در نسخه ۴ گیک بنچ تست - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - کرد و امتیازات را با هم مقایسه نمود.

یادآوری می کنیم که پیش - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - از این در پی - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - مشکلی که برای باتری آیفون های 6s پیش آمده بود، برخی از آنها با وجود 40 درصد از میزان باقی مانده باتری، خاموش می شدند. اپل ابتدا پیشنهاد تعویض باتری را به کاربران داد. البته باز هم مشکل حل نشد و بدین ترتیب با ارائه به روز رسانی برای iOS راه حل به نحو دیگری ارائه شد: کاهش خودکار سرعت پردازنده به منظور کاهش مصرف - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - باتری و جلوگیری از خاموش - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - شدن.

بررسی میزان کاهش سرعت آیفون 6s:

تعمیرات مایکروفر بوش در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی
از نمودارهای گیک بنچ مرتبط با آیفون 6s ها مشخص است که بیشتر موبایل ها به بهترین امتیاز (حدود عدد 2500) در نسخه 10.2.0 سیستم عامل iOS (ارائه در آذر سال 95) دست یافته اند.
تعمیرات مایکروفر بوش در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی
در حالی که پس از به روز رسانی به نسخه 10.2.1 (ارائه در بهمن 95) نتایج متفاوتی حاصل شده. از آنجایی که در این نسخه از - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - iOS سرعت کلاک پردازنده آیفون های دارای باتری معیوب کاهش می یافت، بسیاری از آیفون های 6s نمی - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - توانستند به - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - حداکثر کارایی خود دست یابند. بدین ترتیب برخی از آنها - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - امتیاز پایین تری را ثبت کردند.
تعمیرات مایکروفر بوش در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی
در نسخه 11.2.0 (ارائه در آذر 96) این مشکل - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - بیش از پیش نمایان شد. این بار تعداد بیشتری از آیفون های 6s از دستیابی به امتیاز 2500 محروم ماندند.

بررسی میزان کاهش سرعت آیفون 7:

از سوی دیگر برای آیفون 7 این مسئله متفاوت بوده است.

تعمیرات مایکروفر بوش در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی
در iOS 10.2.0 (ارائه در آذر سال 95) بهترین امتیاز اکثر آیفون های - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - 7 در حدود 3500 به دست آمده.
تعمیرات مایکروفر بوش در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی
در iOS 10.2.1 (ارائه در بهمن 95) نیز شرایط تقریباً مشابه است و بهترین امتیاز اکثر آیفون های 7 در حدود 3500 به دست آمده.
تعمیرات مایکروفر بوش در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی
برای iOS 11.1.2 (ارائه در آبان سال 96) نیز شرایط آیفون های 7 مثل دو نسخه قبلی است.
تعمیرات مایکروفر بوش در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی
ولی در نهایت آیفون های 7 با به روز رسانی به نسخه 11.2.0 سیستم عامل iOS (ارائه در آذر 96) به مسئله کاهش کلاک پردازنده دچار شده اند. بدین ترتیب باز هم آیفون های 7 که باتری قدیمی تری داشته اند، امتیاز پایین تری را کسب کرده اند.

بدین ترتیب به نظر می رسد کاربرانی که بیش از 1 سال از عمر آیفونشان می گذرد، کاهش کارایی قابل ملاحظه ای را در تلفن - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - هوشمند خود شاهد هستند. «پول» در این خصوص می گوید بسیاری از کاربران آیفون تصور می کنند که موبایل شان کند شده و باید آن را با یک نمونه جدیدتر تعویض کنند؛ در حالی که مشکل آنها با تعویض باتری به سادگی حل می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone