تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر نمک آبرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا یخچال و فریزر موتور های جداگانه دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
  2. سوال: هزینه کمپرسور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: در یخچال های مختلف با توجه به ظرفیت و حجم داخلی یخچال از قدرت های مختلف کمپرسور استفاده میگردد که بر حسب اسب بخار این قدرت ها نام گذاری میگردد. قیمت موتور یخچال با توجه به قدرت موتورها و مارک آن ها متفاوت میباشد.
  3. سوال: یخساز یخچال هر چند ساعت یکبار یخ میریزد؟
    پاسخ: در صورتی که دمای فریزر مناسب بوده و سرما به اندازه کافی به قالب های یخ برسد هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز یکبار چرخش داشته و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را داخل محفظه یخ خالی میکند.
  4. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: دلیل روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: ابتدا باید برق ورودی یخچال و محافظ برق را بررسی نمایید و در صورتی که در این قسمت ها مشکلی وجود نداشت ممکن است خرابی برد الکترونیکی یا خرابی سنسور یخچال از علت های روشن نشدن یخچال باشند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30178.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

کمپانی Belkin از تازه ترین هدفون لایتنینگ و USB-C در سری Rockstar خود رونمایی کرد

بعد از اینکه اپل جک صدای 3.5 میلی متری را در موبایل ‎های آیفون کنار گذاشت، Belkin یکی از کمپانی هایی بود که تدبیری برای مشکل عدم امکان شارژ دستگاه و استفاده همزمان از هدفون ...

بعد از اینکه اپل جک صدای 3.5 میلی متری را در موبایل ‎های آیفون کنار گذاشت، Belkin یکی از کمپانی هایی بود که تدبیری برای مشکل عدم امکان شارژ دستگاه و استفاده همزمان از هدفون اندیشید. این کمپانی از وسیله‎ ای جانبی به نام Rockstar Lightning Audio + Charge Splitter رونمایی کرد که به شما اجازه می‎دهد در کنار شارژ دیوایس مجهز به پورت لایتنینگ خود، از هدفون های لایتنینگ هم استفاده کند.

این کمپانی حالا در جریان نمایشگاه CES لاس وگاس از هدفون لایتنینگ و توگوشی جدیدی در سری Rockstar رونمایی کرده که قرار است طی تابستان پیش رو عرضه عمومی شود. علاوه بر این، ورژن USB-C همین هدفون نیز در دستور کار است و مدت کوتاهی بعد از ورژن لایتنینگ به بازار می ‎آید.

تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر نمک آبرود استان مازندران

در حال حاضر هیچ صحبتی درباره قیمت‎ گذاری دستگاه به میان نیامده اما می توان امیدوار بود که کیفیت صوتی بیشتری نسبت به مدل قبلی داشته و حدوداً هم قیمت با ایرپادهای خود اپل باشد که با قیمت 25 دلار در خرده فروشی ها - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر نمک آبرود استان مازندران - عرضه می شود.

Belkin می گوید یکی از مهم ترین مشخصه های هدفون های سری Rickstar، مقاومت بسیار بالای آنهاست که جواز MFi - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر نمک آبرود استان مازندران - را دریافت کرده. علاوه بر این، کلاهک مورد استفاده از نوع سیلیکون است و نه تنها بهتر در گوش جای می گیرد، بلکه نویزهای بیرونی را هم به شکل موثرتری دفع می کند. این هدفون جدید که در مقابل - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر نمک آبرود استان مازندران - عرق و آب هم مقاوم است در - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر نمک آبرود استان مازندران - دو رنگ مشکی و سفید طی تابستان سال 2019 روانه بازار می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر لطیفه نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
یه سوال داشتم شما اطراف 2 شمالی نمک آبرود اعزام کارشناس دارید
پاسخ: بله در 2 شمالی شهر نمک آبرود خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone