🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
  2. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه سولاردام من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه مایکروویو، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: آیا مایکروویو به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: مایکروویو باید به طور سالیانه سرویس و فن آن تمیز شود و فیلتر اشعه نیز باید سالیانه یک بار تعویض گردد.
  4. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
  5. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43076.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

واعظی: تعرفه های جدید اینترنت به نفع مردم بود اما به خاطر اعتراضات لغو شد

همان طور که قبلاً در دیجیاتو خواندید، کمتر از دو هفته پیش جزئیات طرح تغییر تعرفه های اینترنت منتشر شد که با وعده های قبلی مبنی بر ارائه سرویس «اینترنت نامحدود» در تناقض بوده و ...

همان - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - طور که - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - قبلاً در دیجیاتو خواندید، کمتر از دو هفته پیش جزئیات طرح تغییر تعرفه های اینترنت منتشر شد که با وعده های قبلی مبنی بر ارائه سرویس «اینترنت نامحدود» در تناقض بوده و وزیر ارتباطات نیز سه روز بعد از آن، خبر تعلیق طرح جدید را اعلام کرد.

جالب است بدانید که بر اساس برخی - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - تحلیل ها، روش جدید محاسبه هزینه خدمات اینترنت 60 درصد هزینه بیشتری را به کاربران معمولی تحمیل می کرد؛ البته نظر وزارت ارتباطات چیز دیگری بوده و احتمالاً این سازمان تعریف متفاوتی از مصرف معمولی اینترنت دارد.

در همین راستا محمود واعظی وزیر کنونی ارتباطات و فناوری اطلاعات طی نشستی با خبرنگاران اظهار داشت که مصوبه جدید کاملاً به نفع مردم بود اما پس از اعلام طرح، با واکنش منفی کاربران مواجه شد و مردم تصور کردند تعرفه های جدید به ضررشان است. وی همچنین گفت:

در حال حاضر مردم برای - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - اینترنت به صورت خرد هزینه پرداخت می کنند که به عنوان مثال در ابتدای ماه 8 - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - هزار تومان پرداخت کرده، و در ادامه بابت خرید حجم اضافه مبالغ جداگانه ای را می پردازند که در نهایت، متوسط هزینه ماهانه اینترنت 25 هزار تومان برایشان تمام می شود. اما در تعرفه های جدید قرار بود مردم ماهی 10 هزار تومان شامل سه گیگ ترافیک خارجی و 6 گیگ ترافیک داخلی بپردازند که در مجموع به نفع آنها بود.

قیمت های این مصوبه از هر لحاظ تعرفه اینترنت را برای مردم کاهش می‌داد، اما به دلیل فضای ایجاد - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - شده و اعتراض کاربران دستور توقف و بررسی دوباره تعرفه ها را دادم، که مقرر شد مجدداً کمیته تشکیل شود تا - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - مصوبه اخیر و تعرفه های اینترنت ثابت را دوباره بررسی کند.

گفتنی است مصوبه مورد بحث تأکید ویژه ای روی استفاده از وبسایت ها و محتواهای اینترنتی داخلی داشت و به - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - همین جهت - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - نیز از نظر مسئولین به سود کاربران ایرانی بود.

اما همان طور که می دانیم بخش زیادی از ترافیک اینترنت کاربران، جدا از مرور صفحات وب، صرف دانلود از سرویس های خارجی (به خصوص انواع به - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - روزرسانی ها) شده و از همین جهت نیز معرفی طرح جدید، موجب واکنش منفی کاربران - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - اینترنت در سطح کشور شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone