🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
  2. سوال: قطعه سنسور وزن چه نقشی در مایکروفر دارد؟
    پاسخ: سنسور وزن مایکروفر وظیفه سنجش وزن مواد داخل مایکروفر را برعهده دارد و در برنامه هایی همچون دیفراست مورد استفاده قرار میگیرد.
  3. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
  4. سوال: آیا تعمیر مایکروویو در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات سولاردام در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: نحوه گرم شدن غذا در مایکروفر چگونه انجام میشود؟
    پاسخ: مایکروفر با ارسال امواج به مواد غذایی مولکول های آب داخل مواد غذایی را دچار جنبش کرده و بر اثر حرکت سریع مولکول ها و تبخیر آب داخل مواد غذایی عملیات گرم شدن مواد غذایی به وقوع میپیوندد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40479.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

فاز دوم طرح رجیستری از 14 آذرماه آغاز می‌شود

فاز اول طرح رجیستری در ایران بعد از سال‌ها تاخیر در 28 مهر ماه سال جاری اجرا شد و حالا بعد از گذشت بیش از یک ماه، با توجه به آزمون و خطاهای صورت گرفته ...

فاز اول طرح رجیستری در ایران - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - بعد از سال‌ها تاخیر در 28 مهر ماه سال جاری اجرا شد و حالا بعد از گذشت بیش از یک ماه، با توجه به آزمون و خطاهای صورت گرفته در این طرح و کسب تجربه‌های گوناگون در این راه، وزارت ارتباطات به طور رسمی خبر از آغاز فاز دوم طرح رجیستری از تاریخ 14 آذرماه داده است.

همان‌طور که حدس و گمان‌ها نشان می‌داد، فاز دوم در - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - حال حاضر فعلا شامل تمام مدل‌های آیفون و آیپدها خواهد بود و قرار است سایر برندهای موبایل‌ و تبلت‌ها به تدریج زیر پوشش طرح رجیستری قرار بگیرند تا این طرح به هدف نهایی - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - خود برسد.

با اجرای این طرح، هیچ مشکلی برای موبایل‌ها و تبلت‌های روشن و فعال کنونی پیش نمی‌آید. ولی با قرار گرفتن موبایل‌ها و تبلت‌های مختلف در زیر پرچم - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - طرح رجیستری در آینده‌ای نه چندان دور، تنها کالاهایی که از مبادی قانونی و رسمی کشور وارد شده می‌توانند خدمات مخابراتی و اپراتورها را دریافت کنند.

گفتنیست بنا به گفته روابط عمومی سازمان گمرک ایران به دیجیاتو، آوردن یک دستگاه موبایل از هر نوع و مدلی برای مسافرینی که از خارج کشور به داخل می‌آیند، بلامانع است. البته شخص مسافر باید عوارض و گمرک جنس - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - خود را در بدو ورود به کشور - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - فعال کند تا در آینده به مشکل برنخورد. همچنین برای افراد به - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - اصطلاح مسافر گذری، طرحی با نام ماه خاکستری وجود دارد که بنا بر آن هر موبایلی که وارد کشور می‌شود تا 30 روز می‌تواند خدمات - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - موبایلی و مخابراتی دریافت کند.

طرح رجیستری فراز و نشیب‌های زیادی را تا به امروز متحمل شده و به نظر می‌رسد تا پایان - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - سال جاری به مرحله نهایی خود برسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر فربد نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سلام سایت ***** مایکروفر هیتاچی MRO-W1000YS شما را با ارزانترین قیمت و بالاترین کیفیت در خونه شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone