تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر قائمشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: اشکال در پریز برق ، خرابی محافظ ، خرابی برد الکترونیکی یخچال و یا خرابی سنسور ها از عواملی هستند که میتوانند باعث روشن نشدن یخچال شوند.
  2. سوال: زمان تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال چند ماه یکبار است؟
    پاسخ: میزان مصرف از آبریز و یخساز یخچال و کیفیت و رسوب آب منطقه بر عملکرد فیلتر یخچال تاثیرگذار است. بهترین زمان برای تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال هر 6 ماه یکبار میباشد. تعویض دیر هنگام فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی و یخساز و شلنگ های یخچال شود.
  3. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های نوفراست بر خلاف یخچال های قدیمی شاهد انباشته شدن برفکی که نیاز به از برق کشیدن یخچال و آب کردن برفک ها باشد نیستم و با ایجاد یک سیستم اتوماتیک متشکل از المنت و سنسور و برد الکترونیکی عملیات برفک زدایی به صورت خودکار چندین بار در طول شبانه روز انجام میگردد و در نتیجه آن از انباشته شدن برفک در یخچال جلوگیری میگردد.
  4. سوال: شیب محل نصب یخچال چقدر باید باشد؟
    پاسخ: شیب استاندارد محل نصب یخچال حداکثر 5 درجه است.
  5. سوال: یخچال باید چقدر با دیوار فاصله داشته باشد؟
    پاسخ: یخچال باید از پشت با دیوار حداقل 10 سانتی متر فاصله داشته باشد و از طرفین بهتر است 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24100.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

مینا مهرنوش مدیرعامل رایتل شد

همزمان با تصویب کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در رابطه با لزوم تاییدیه رگولاتوری برای انتخاب مدیر عامل اپراتورها، رایتل به طور رسمی اعلام کرد که «مینا مهرنوش» که از تاریخ ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ به عنوان عضو هیات ...

همزمان با تصویب کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در رابطه با لزوم تاییدیه رگولاتوری برای انتخاب مدیر عامل اپراتورها، رایتل به - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر قائمشهر استان مازندران - طور رسمی اعلام کرد که «مینا مهرنوش» که از تاریخ ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ به عنوان عضو هیات مدیره رایتل منصوب شده بود بر اساس مصوبه ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ هیات مدیره رایتل به عنوان مدیر عامل این اپراتور فعالیت خود را آغاز کرده است.

پیش‌تر وزیر ارتباطات درباره شایعاتی مبنی بر مدیرعاملی مهرنوش واکنش نسبتا تندی نشان داده بود و اعلام کرده بود که نگرانی‌هایی درباره مدیریت ایشان در یک اپراتور موبایل وجود دارد چرا که تجربه دقیقی در این زمینه - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر قائمشهر استان مازندران - در - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر قائمشهر استان مازندران - کارنامه کاری وی وجود ندارد. گرچه جهرمی در همان صحبت‌های خود تاکید کرده بود که «اگر ایشان - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر قائمشهر استان مازندران - تأیید صلاحیت فنی شد منصوب می‌شوند و اگر نه که طببیعتا اگر خودشان تشخیص دهند می‌توانند گزینه دیگری بگذارند.البته منع قانونی هم برای انتصاب این فرد وجود ندارد و این اختیار شرکت‌شان است.»

جزییات تصویب کمیسیون رگولاتوری نیز - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر قائمشهر استان مازندران - حکایت از این دارد که این مصوبه از امروز ۲۴ شهریور لازم‌الاجرا است و رایتل در خبر خود اعلام کرده که مینا مهرنوش از دوم شهریورماه در مسند مدیرعاملی این اپراتور قرار گرفته است.

وی با مدرک دکتری اقتصاد بین الملل در حوزه تجاری سازی و بین‌الملل‌سازی استارتاپ‌ها، تجربه و تخصص داشته و اولین‌بار رشته تجارت الکترونیکی در ایران توسط - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر قائمشهر استان مازندران - ایشان در دانشکده - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر قائمشهر استان مازندران - اقتصاد دانشگاه تهران در سال۱۳۸۵ راه اندازی شد.

برای اطلاع - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر قائمشهر استان مازندران - بیشتر می توانید سابقه کاری مینا مهرنوش را مطالعه نمایید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone