🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر مازندران استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خدمات ضمانت و گارانتی تا چه میزان است؟
    پاسخ: بعد از انجام تعمیرات اگر دستگاه شما مشکلی در خدمات ارائه شده داشته باشد کاملا رایگان و بدون محدودیت برای شما گارانتی خواهد شد.
  2. سوال: آیا مشکل در برد کولرگازی در عملکرد آن تاثیر زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: برد الکتریکی از مهمترین از قطعات موجود در کولرگازی است و به عنوان مغز کولرگازی وظیفه صدور فرمان و هماهنگی بخش های مختلف را دارد.
  3. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  4. سوال: دلیل پریدن فیوز در هنگام روشن کردن کولرگازی چیست؟
    پاسخ: پریدن فیوز معمولا مربوط به مشکلات برق دستگاه می باشد .حتی در شرایطی ممکن است دستگاه شما بدون ایراد و مشکل اصلی از کنتور برق و فیوز های برق شما باشد.
  5. سوال: آیا هزینه تعمیرات مقدار تعیین شده ای دارد؟
    پاسخ: هزینه تعمیرات بعد از بررسی اولیه توسط تکنسین برای شما اعلام خواهد شد و هیچ هزینه اضافی را در بر نخواهد داشت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36963.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

در شرف بازگشت به آغوش گوگل، یکی از موسسین نِست از این کمپانی جدا شد

مت راجرز، یکی از موسسین کمپانی Nest اخیراً در حساب کاربری توییتر خود خبر از جدایی از این کمپانی فعال در زمینه دیوایس های خانگی هوشمند داده است. این خبر در حالی منتشر می شود ...

مت راجرز، یکی از موسسین کمپانی Nest اخیراً در حساب کاربری توییتر خود خبر - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر مازندران استان مازندران - از جدایی از این کمپانی فعال در زمینه دیوایس های - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر مازندران استان مازندران - خانگی هوشمند داده است. این خبر در حالی منتشر می شود که روز گذشته نِست بعد از سه سال فعالیت به عنوان یکی از زیرمجموعه های آلفابت، بار دیگر به گوگل پیوست تا در همکاری با واحد سخت افزاری این شرکت، رقابت موثرتری با آمازون و اپل - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر مازندران استان مازندران - رقم بزند.

گذشته از تاسیس نست - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر مازندران استان مازندران - به همراه - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر مازندران استان مازندران - تونی فادل، یکی از کارمندان پیشین کمپانی اپل، راجرز به عنوان - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر مازندران استان مازندران - مدیر ارشد محصولات نیز در نست فعالیت می کرد. البته جدایی راجرز از نست به صورت فوری صورت نمی گیرد و وی قرار است به تیم های سخت افزاری - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر مازندران استان مازندران - گوگل کمک کند تا به بهترین شکل با نست ادغام شوند و از سوی دیگر، کماکان در تعیین نقشه راه کمپانی خود در سال - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر مازندران استان مازندران - 2019 مشارکت خواهد کرد.

راجرز در بیانیه اخیر خود ضمن تایید جدایی از نست، اعلام کرده که از این پس بیشتر - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر مازندران استان مازندران - وقت خود را صرف فعالیت هایش در Incite.org خواهد کرد. - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر مازندران استان مازندران - وی می گوید:

بعد از پشت سر گذاشتن تقریباً نه سال حیرت انگیز و دشوار برای ساخت نست، من تصمیم گرفته ام که بیشتر وقتم را صرف Incite.org کنم و همچنین - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر مازندران استان مازندران - به تفکر درباره ماجراجویی بعدی بپردازم. طی ماه های پیش رو، من همکاری نزدیکی با مدیران واحد سخت افزار گوگل - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر مازندران استان مازندران - خواهم داشت تا نقشه راه 2019 مشخص شود و نست به راحتی با گرو سخت افزار گوگل ادغام گردد.

نِست سفری بی نظیر و افتخاری در فعالیت های حرفه ای من است. تیم نست و شرکایش توانستند با یکدیگر، به ذخیره بیش از 19 میلیارد کیلووات انرژی کمک کنند، جان چندین نفر را با Nest Protect نجات دهند و به خانواده ها کمک کنند تا با Nest Secure و Nest Cam، احساس امنیت بیشتری در خانه داشته باشند. من نمی توانم بیشتر از این نسبت به آنچه به آن دست یافتیم افتخار کنم و نمی توانم صبر کنم تا گام بزرگ بعدی نست را ببینم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone