🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر چمستان استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر چمستان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خدمات ضمانت و گارانتی تا چه میزان است؟
    پاسخ: خدمات ارائه شده در هنگام گارانتی و یا قبل آن هیچ تفاوتی نخواهد داشت و با بالاترین کیفیت ممکن انجام خواهد شد.
  2. سوال: چه زمانی میتوانیم نتیجه بگیریم برد دستگاه مشکل است؟
    پاسخ: روشن نشدن کولرگازی، کاهش قدرت دستگاه ، عملکرد نادرست کمرسور و یا از کار افتادن آن می تواند از علائم مشکل در برد دستگاه باشد.
  3. سوال: نقش برد الکتریکی در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: برد الکتریکی از مهمترین از قطعات موجود در کولرگازی است و به عنوان مغز کولرگازی وظیفه صدور فرمان و هماهنگی بخش های مختلف را دارد.
  4. سوال: چرا بدنه کولرگازی من برق دارد؟
    پاسخ: قطعا این مشکل از خطرناک ترین مشکلاتی می باشد که ممکن است برای دستگاه شما رخ دهد . باید سلامت سیم کشی ها و بعضی ز قطعات داخل دستگا تماما توسطتکنسین متخصص بررسی شود.
  5. سوال: وظیفه و عملکرد فیلترکولرگازی چیست؟
    پاسخ: فیلتر کولرگازی ذرات و گردغبار را به دام می اندازد و به تصفیه هوای محیط کمک شایانی می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36971.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

هواوی موبایل P Smart را وارد بازار ایران کرد

شرکت هواوی به تازگی موبایل جدیدی به نام «پی اسمارت» (P Smart) را به سبد متنوع میان رده هایش در بازار کشورمان اضافه کرده و آن را محصولی برای جوانان می نامد. در ادامه می ...

شرکت هواوی به تازگی - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر چمستان استان مازندران - موبایل جدیدی به نام «پی اسمارت» (P Smart) را به سبد متنوع میان رده هایش در بازار کشورمان اضافه کرده - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر چمستان استان مازندران - و آن را محصولی برای جوانان می نامد. در ادامه می توانید قابلیت ها و امکانات این تلفن همراه را در بیانیه خبری هواوی مطالعه کنید.

تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر چمستان استان مازندران

موبایل جدید میان رده هواوی با نام Huawei P Smart به بازار ایران وارد شد. این محصول با داشتن - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر چمستان استان مازندران - قابلیت های گسترده، ظاهری زیبا و قیمتی مناسب می تواند به عنوان انتخابی مناسب مد نظر نسل جوان باشد.

پی اسمارت با بهره مندی از آخرین نسخه سیستم عامل اندروید یعنی نسخه 8 و جدیدترین نسخه رابط کاربری اختصاصی هواوی یعنی EMUI 8.0 برای فراهم آوردن جدیدترین امکانات نرم افزاری در آن به همراه یک مانیتور FullView در اختیار کاربران قرار می گیرد. الگوریتم اختصاصی هواوی برای زیبا سازی چهره، گرفتن سلفی با اشاره دست و قابلیت های دیگر Huawei P Smart را به انتخابی ایده آل برای علاقمندان سلفی و به اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی بدل ساخته است.

صفحه نمایش FullView: وسعت تصویر

صنعت تلفن های هوشمند به عصر صفحه نمایش های تمام صفحه یا FullView - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر چمستان استان مازندران - وارد شده اند. P Smart هم از این قاعده مستثنی نیست و از یک مانیتور با اندازه 5.65 اینچ با نسبت نمایش 18:9 - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر چمستان استان مازندران - و رزولوشن +FHD معادل 1080 در 2160 پیکسل بهره مند شده است. نسبت صفحه نمایش به - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر چمستان استان مازندران - بدنه در این موبایل 76 درصد است که در میان میان رده های بازار با قیمت مشابه، رقم خوبی محسوب می شود. این نسبت به - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر چمستان استان مازندران - خوبی نشان می دهد که هواوی در این تلفن هوشمند تمام تلاش خود را به کار گرفته تا مانیتوری بدون حاشیه و با - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر چمستان استان مازندران - طراحی کارآمد که بیشتر سطح آن با مانیتور پوشیده شده را در اختیار کاربران قرار دهد.

اندازه این مانیتور به خوبی مناسب کار با دو نرم افزار به طور همزمان است و هواوی در P Smart امکان تقسیم صفحه نمایش به دو قسمت را - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر چمستان استان مازندران - برای این امر پیش بینی کرده. این صفحه نمایش از استاندارد 2.5D بهره مند بوده و لبه های آن به شکل منحنی طراحی شده که این امر به زیباتر و خوش دست تر بودن آن کمک زیادی کرده است.

بدنه فلزی با طراحی زیبا

بدنه این تلفن همراه فلزی است و در سه رنگ مشکی، آبی و طلایی به بازار عرضه شده است. P Smart - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر چمستان استان مازندران - برای امنیت بیشتر از سنسور اثر انگشت هم بهره می برد که همانند سایر محصولات هواوی از سرعت و دقت بالایی برخوردار است. این سنسور اثر انگشت در پشت دستگاه قرار گرفته. ضخامت این دستگاه کمتر از 8 میلی متر و تنها 7.45 میلی متر بوده و گوشه های گرد آن هم موجب - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر چمستان استان مازندران - قرار گرفتن راحت آن در دست شده است.

عکس های با کیفیت با وجود دوربین دوگانه

هواوی برای - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر چمستان استان مازندران - دوربین اصلی P Smart از لنز دوگانه - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر چمستان استان مازندران - بهره گرفته که یک 13 مگاپیکسل و دیگری دو مگاپیکسل است. بهره گیری - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر چمستان استان مازندران - از دوربین دوگانه در موبایل های رقیب P Smart در برندهای دیگر در این رده قیمتی وجود - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر چمستان استان مازندران - ندارد و این محصول اولین مدلی در بازار با این قیمت است که دوربین دوگانه دارد.

تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر چمستان استان مازندران

بهره گیری از قابلیت PDAF در این دوربین موجب شده سرعت فوکوس در این مدل بالا باشد و حتی از اجسام در حال حرکت هم عکس های شفافی گرفته شود. به علاوه برخی قابلیت های دیگر هم موجب کارآمدی بیشتر عکاسی با این دوربین شده است که از آن جمله می توان به - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر چمستان استان مازندران - عکاسی با - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر چمستان استان مازندران - تشخیص حرکت دست، زیباسازی کارآمد - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر چمستان استان مازندران - چهره سوژه ها، - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر چمستان استان مازندران - 16 سطح محو کردن زمینه عکس در - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر چمستان استان مازندران - حالت بوکه - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر چمستان استان مازندران - (Bokeh) اشاره کرد. همچنین اندازه دیافراگم بزرگ این موبایل موجب نورگیری مناسب لنز آن شده. همه این امکانات با وجود چیپ - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر چمستان استان مازندران - ISP اختصاصی برای این دوربین بسیار سریع کارهای مد نظر کاربر را روی عکس ها پیاده سازی می کند.

دوربین سلفی - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر چمستان استان مازندران - P Smart هم یک دوربین 8 مگاپیکسلی است که در این - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر چمستان استان مازندران - بخش هم از حالت های زیباسازی در حالت عکاسی پرتره پشتیبانی می کند. به علاوه دوربین سلفی این تلفن همراه با تشخیص دقیق چهره سوژه حتی می تواند جنسیت - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر چمستان استان مازندران - آن را حدس زده و افکت های لازم را به صورت خودکار به عکس تخصیص دهد.

تجربه کاربری روان با رابط کاربری EMUI 8.0 در کنار پردازنده Kirin 659

EMUI 8.0 آخرین نسخه از رابط کاربری Huawei است که در P Smart هم در کنار جدیدترین نسخه سیستم عامل اندورید یعنی - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر چمستان استان مازندران - نسخه 8 قرار گرفته. تلفیق این رابط کاربری با پردازنده هشت هسته ای Kirin، قابلیت یادگیری ماشینی، هوشمندی در تشخیص رفتار کاربر و شرایط محیط، تجربه کاربری متفاوتی را در اختیار کاربران P Smart قرار می دهد.

در پردازنده هشت هسته ای Kirin 659 ، چهار هسته با سرعت 2.35 و چهار هسته با سرعت 1.7 گیگاهرتز کار می کنند. لازم به ذکر است که این پردازنده قبلاً در محصولات میان رده و بالارده هواوی هم استفاده شده و از این حیث به عملکرد آن اطمینان کامل وجود دارد.

سنسور اثر انگشت سریع

هواوی از نسخه Fingerprint 4.0 برای سنسور اثر انگشت این - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر چمستان استان مازندران - تلفن همراه بهره گرفته است. این سنسور می تواند در 0.3 ثانیه اثر انگشت کاربر را شناسایی کند که سرعت بالایی محسوب می شود. به علاوه این سنسور اثر انگشت در بخش های مختلف کاربردهای مختلف پیدا می - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر چمستان استان مازندران - کند، مثلاً در حالت عکاسی سلفی می تواند به - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر چمستان استان مازندران - عنوان دکمه شاتر عمل - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر چمستان استان مازندران - کند یا موقع فعال شدن زنگ ساعت، آن را خاموش نماید.

قیمت به صرفه

با وجود امکاناتی که این تلفن همراه را به یک مدل میان رده کارآمد در مقایسه با رقبای - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر چمستان استان مازندران - هم رده بدل ساخته، پی اسمارت با قیمت 220 دلار به بازار ایران عرضه شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone