🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه میتوان پرداخت کرد؟
    پاسخ: تمام تکنسین های ما معمولا دستگاه کارتخوان به همراه دارند علاوه بر این شما می توانید از درگاه های بانکی پرداخت هزینه را انجام دهید.
  2. سوال: دلیل خاموش نشدن کولرگازی من چیست؟
    پاسخ: در واقع بعد از تنظیم دمای محیط و رسیدن به دمای مطلوب مورد نظر، کولرگازی باید به صورت اتوماتیک خاموش شود و خاموش نشدن آن ممکن است دلایل خرابی مختلفی داشته باشد.
  3. سوال: آیا کارشناسی که برای تعمیر می آید توانمندی لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  4. سوال: چرا دور تند کولرگازی من کار نمی کند؟
    پاسخ: ایراد در سیم رابط بین دور تند پروانه ها مشکل داشته باشد که بررسی آن باید توسط تکنیسن صورت گیرد.
  5. سوال: آیا بیش از اندازه پر کردن گاز مشکلی برای دستگاه ایجاد میکند؟
    پاسخ: بله ؛ قطعا بیش از اندازه بودن گاز مبرد در دستگاه می تواند باعث افزایش فشار در اواپراتور ها ، بالا رفتن آمپر مصرفی ، نشت گاز، ایجاد برفک و ... شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36958.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

گوگل به زودی از زبان طراحی متریال 2 رونمایی خواهد کرد

طراحی متریال (Material Design) از زمان معرفی در رویداد I/O 2014 گوگل، کم کم راهش را به تمام محصولات این کمپانی باز کرد و تاکنون هم آپدیت های خیلی خوبی برای این زبان طراحی منتشر ...

طراحی متریال (Material Design) از زمان معرفی در رویداد - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - I/O 2014 گوگل، کم کم راهش را به تمام محصولات این کمپانی باز کرد و تاکنون هم آپدیت های خیلی - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - خوبی برای این زبان طراحی منتشر شده است. با این وجود به نظر می - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - رسد که اهالی مانتین ویو به دنبال یک جانشین پیشرفته تر هستند.

مهمترین هدف زبان طراحی متریال 2 نسبت به گذشته، افزایش خوانایی و کارایی اش است

با توجه به شواهدی که اخیرا در پروژه کرومیوم پیدا شده گوگل در حال کار روی طراحی متریال 2 است. اگر این شایعات حقیقت داشته باشند، نسخه جدید نسبت به قبل تفاوت خیلی زیادی ندارد و اهالی مانتن ویو بیشتر وقت شان را روی رنگ ها، آیکون ها - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - و رفتارهای صفحه لمسی گذاشته اند.

در نسخه جدید رنگ قرمز تیره تر شده و برای خاکستری هم شاهد طیف های روشن تری هستیم. - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - جدا از اینکه عرض تب های مرورگر کروم افزایش پیدا کرده و از آن طرف طول تب ها کاهش یافته است. یک آیکون جدید - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - نیز برای بستن تب ها وجود دارد که احتمالا خبر از - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - تغییرات بعضی آیکون ها در این نسخه را می دهد.

تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

همچنین در این نسخه گزینه SetStackedLayout به صورت پیش فرض فعال خواهد بود. با این ویژگی، اگر تب های زیادی را در - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - مرورگر باز کنید دیگر طول هر تب کاهش پیدا نمی کند و هر کدام با اندازه قبلی نشان داده می شود تا کاربران، به خصوص کسانی که دیوایس های لمسی دارند، راحت تر بتوانند تیتر - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - تب ها را بخواند.

با وجود اینکه اطلاعات لو رفته خبر از تغییرات بیشتر کروم در نسخه دوم متریال می دهند ولی احتمالا در زمان معرفی شاهد ویژگی های جدیدتری خواهیم بود. اگر گوگل امسال و به مناسب چهار سالگی طراحی متریال - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - بخواهد ورژن بعد را معرفی کند، I/O 2018 محتمل ترین گزینه است. این کنفرانس در 8 تا 10 مه (18 تا 20 اردیبهشت سال آینده) برگزار می شود.

تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone