🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر سرپل ذهاب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر سرپل ذهاب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا کولرگازی نشت آب دارد؟
    پاسخ: نشتی آب در کولرگازی می تواند به دلیل خرابی پمپ درین، گرفتگی لوله فاضلاب، رطوبت بیش از حد محیط و .. باشد.
  2. سوال: دلیل بوی بد کولرگازی من چیست؟
    پاسخ: لوله ها و فیلتر های مختلف در کولرگازی بعد از تصفیه هوا مواد و ذرات نا مطبوع را جذب و دفع می کنند و عملکرد صحیح این قسمت ها قطعا در رفع این مشکل موثر است.
  3. سوال: چرا فیوز کولرگازی قطع می شود؟
    پاسخ: مصرف بالای انرژی که باعث این اتفاق می شود به سبب های متفاوت روی می دهد . کافی است فیلتر هوای شما مسدود شده باشد که در این حالت دستگاه برای کاهش پیدا نکردن راندمان خود انرژی بیشتری صرف انجام کار خود می کند.
  4. سوال: وظیفه و عملکرد فیلترکولرگازی چیست؟
    پاسخ: فیلتر کولرگازی ذرات و گردغبار را به دام می اندازد و به تصفیه هوای محیط کمک شایانی می کند.
  5. سوال: دلیل سرما و یا گرمای غیرقابل کنترل در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مشکل در سنسور تنظیم دما یا اورلود، فیوز حرارتی، خرابی قسمت های مرتبط با گاز مبرد و ... از جمله دلایل احتمالی این اتفاق است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36964.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

انتشار نخستین رندرها از موبایل هوشمند هواوی P20 Lite

مدتی پیش بود که کمپانی هواوی به صورت رسمی اعلام کرد در تاریخ 27 مارس باید منتظر رویدادی برای معرفی خانواده پرچمداران بعدی اش باشیم که در سه مدل P20 Plus ،P20 و P20 Lite ...

مدتی پیش بود که کمپانی هواوی به صورت رسمی اعلام کرد در تاریخ 27 مارس باید منتظر رویدادی برای معرفی خانواده پرچمداران بعدی اش باشیم که در سه مدل - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - P20 Plus ،P20 و P20 Lite به دست مشتریان خواهد رسید.

نکته ای که در نخستین رندرهای انتشاریافته - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - از مدل پروتوتایپ یا آزمایشی هواوی P20 خودنمایی می کرد، بریدگی بالای نمایشگر بود که شباهت زیادی به طراحی پنل جلویی آیفون X داشت؛ از سوی دیگر چیدمان عمودی دوربین اصلی دوگانه هم طراحی تازه ترین آیفون اهالی کوپرتینو را یادآور - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - می - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - شد.

تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

یکی از افشاکران خوشنام صنعت تکنولوژی که معمولاً خبرها و تصاویر موثقی منتشر می کند اخیراً - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - به سراغ هواوی P20 Lite رفته و رندرهایی براساس اطلاعات افشایی تولید کرده که ما را با ظاهر کلی دستگاه آشنا می کنند. درست مثل تصاویر پیشین، بریدگی بالای نمایشگر، P20 را به اسنشال فون یا آیفون X شبیه کرده هرچند که سخت افزار دوربین داخل این بریدگی قطعاً مانند دوربین TrueDepth اپل پیشرفته نیست.

هواوی از مدت ها پیش خبر از توسعه تکنولوژی مشابهی به Face ID اپل داده و انتظارات را کمی نسبت به - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - پرچمداران تازه خود بالا برده است. اگرچه هنوز توانایی های تکنولوژی - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - تشخیص چهره هواوی دقیقاً مشخص نیست، مدل Lite احتمالاً از برخی ویژگی های آن بهره مند خواهد بود؛ به عنوان مثال قابلیت تشخیص چهره دو بعدی، شبیه به آن چیزی که وان پلاس یا سامسونگ - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - در موبایل های فعلی خود ارائه می دهند، به هیچ وجه دور - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - از ذهن نیست.

تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر سرپل ذهاب استان کردستان تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر سرپل ذهاب استان کردستان تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone