تعمیرات یخچال آاگ در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی چه آسیبی به یخچال میزند؟
    پاسخ: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی باعث خارج شدن سرمای موجود در کابین یخچال شده و به تبع آن موتور یخچال باید برای مدت بیشتری کارکند تا سرمای از دست رفته را تامین نماید. باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رساندن به کمپرسور یخچال بشود.
  2. سوال: علت یخ زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال ، چیدمان ناصحیح مواد غذایی ، خرابی سنسور محیطی یخچال ، خرابی برد ، خرابی دمپر انتقال هوا میتوانند باعث یخ زدن مواد غذایی در یخچال شوند.
  3. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای مختلفی استفاده میشود گاز R12 و R134 که از خانواده گاز فرئون میباشند گاز اشتعالزایی نیستند و فاقد خطر جانی میباشند اما در حجم بالا میتواند به محیط زیست و لایه اوزون آسیب برساند. اما گاز R600 از خانواده گاز بوتان بوده و اشتعالزا میباشد و باید در گاز گیری یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  4. سوال: هزینه کمپرسور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: در یخچال های مختلف با توجه به ظرفیت و حجم داخلی یخچال از قدرت های مختلف کمپرسور استفاده میگردد که بر حسب اسب بخار این قدرت ها نام گذاری میگردد. قیمت موتور یخچال با توجه به قدرت موتورها و مارک آن ها متفاوت میباشد.
  5. سوال: چقدر طول میکشد یخچال من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص ، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24223.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

چگونه نرم افزار های پیش فرض و اضافی را در ویندوز 10 حذف کنیم؟

نرم افزار های اضافی و پیش فرض زیادی همراه با اپلیکیشن‌ها و حتی سیستم عامل‌های مختلف -خصوصا ویندوز 10- روی کامپیوتر نصب می‌شوند که به احتمال زیاد نیازی به آن‌ها نخواهید داشت. در این مطلب ...

نرم افزار های اضافی و پیش فرض زیادی همراه با اپلیکیشن‌ها و حتی سیستم عامل‌های مختلف -خصوصا ویندوز 10- روی کامپیوتر نصب می‌شوند که به احتمال زیاد نیازی به آن‌ها نخواهید داشت. در این مطلب قصد داریم به چگونگی حذف نرم افزار اضافی از روی ویندوز 10 بپردازیم.

با استفاده از این مطلب قادر خواهید بود به راحتی - تعمیرات یخچال آاگ در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - نرم افزار‌هایی که ناخواسته نصب می‌شوند و یا اپلیکیشن‌هایی که از ابتدا روی ویندوز نصب شده بودند و به آن‌ها نیازی ندارید را حذف کنید. اگر شما هم از تعداد زیاد این گونه اپلیکیشن‌ها خسته شده‌اید این مطلب را تا انتها مطالعه کنید.

حذف نرم افزار اضافی از ویندوز 10

تعمیرات یخچال آاگ در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی

ویندوز 10 همراه - تعمیرات یخچال آاگ در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - با نرم افزار‌های اضافی و بیهوده زیادی روی کامپیوتر‌ها نصب می‌شود. در بیشتر موارد حذف این نرم افزار‌ها به سادگی انجام پذیر - تعمیرات یخچال آاگ در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - است. همچنین چند راه مختلف دیگر هم برای حذف اینگونه اپلیکیشن‌ها وجود دارند. استفاده از روش سنتی برای Uninstall کردن یا استفاده از دستورات Powershell و نرم افزار‌های شخص ثالث.

نرم افزار اضافی که به اصطلاح آن را Bloatware هم می‌خوانند به راحتی در مسیر System > Apps & Features - تعمیرات یخچال آاگ در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - قرار نمی‌گیرد تا بتوانید آن‌ها را Uninstall کنید. مایکروسافت و دیگر شرکت‌های توسعه دهنده که اینگونه محصولات را در اختیار کاربرانشان قرار می‌دهند قصد دارند با استفاده شما از این اپلیکیشن‌ها به سود بیشتری برسند. بنابراین دلیلی ندارد که مایکروسافت روند حذف این اپلیکیشن‌ها - تعمیرات یخچال آاگ در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - را برای کاربرانش تسهیل کرده باشد.

استفاده از روش Uninstall برای حذف نرم افزار اضافی از ویندوز - تعمیرات یخچال آاگ در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - 10

حذف برخی از اینگونه اپلیکیشن‌ها در ویندوز 10 ساده است. نرم افزار‌هایی نظیر Money، News، Sports و چندی دیگر جزو این دسته از نرم افزار‌ها قرار می‌گیرند. ابتدا اپلیکیشن مد نظر خود را یافته و سپس روی - تعمیرات یخچال آاگ در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - آن کلیک راست کنید. در لیست باز شده گزینه Uninstall را بزنید.

تعمیرات یخچال آاگ در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی

البته اگر اپلیکشن - تعمیرات یخچال آاگ در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - مد نظر شما گزینه Uninstall را - تعمیرات یخچال آاگ در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - نداشت متعجب نشوید چرا که بسیاری از اپلیکیشن‌های دیگر نصب شده روی ویندوز قابلیت حذف از این روش را ندارند و برای از بین بردنشان باید از دستورات Powershell استفاده کنید. لازم به ذکر است که نمی‌توان اپلیکیشن کورتانا را از ویندوز 10 حذف کرد.

استفاده از Powershell برای حذف نرم افزار اضافی از ویندوز 10

Powershell یکی از ابزار‌های مهم - تعمیرات یخچال آاگ در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - و کاربردی مدیریت ویندوز به محسوب می‌شود. بسیاری از افراد Powershell را با دیگر ابزار کاربردی ویندوز یعنی Command Prompt - تعمیرات یخچال آاگ در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - مقایسه می‌کنند چرا که هسته یکسانی دارند. البته کاربرد‌های پاورشل به مراتب بیشتر از Command Prompt است و می‌توان آن را یک زبان دستوری و برنامه‌نویسی دانست که دستتان را در بسیاری از موارد کاملا - تعمیرات یخچال آاگ در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - باز می‌گذارد.

برای حذف اپلیکیشن‌های اضافی از طریق پاورشل ابتدا باید ابزار یادشده را باز کنید. در نوار جستجو Windows Powershell را تایپ کنید. سپس روی گزینه مشخص شده همانند تصویر زیر کلیک راست کرده و گزینه Run as Administrator را برگزینید. با این کار مطمئن خواهید شد که دسترسی کاملی به همه اجزای سیستم عامل دارید.

تعمیرات یخچال آاگ در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی

حالا باید نرم افزاری که می‌خواهید حذفش کنید را انتخاب نمایید. دستورات پاورشل می‌توانند هر پکیجی که روی سیستم عامل نصب شده است را پاک کند؛ از Zune Music گرفته تا ماشین حساب - تعمیرات یخچال آاگ در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - ویندوز و Bing Health.

ناپدید - تعمیرات یخچال آاگ در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - کردن نرم افزار‌های اضافی از طریق پاورشل

استفاده از دستورات زیر پکیج تایپ شده را محو خواهد کرد. دقت داشته باشید که در پاورشل امکان کپی و پیست کردن کد زیر وجود دارد، اما توصیه می‌کنیم تنها گزینه‌هایی را انتخاب کنید که قصد ناپدید کردنشان را دارید.

Get-AppxPackage -name "Microsoft.ZuneMusic" | Remove-AppxPackage
Get-AppxPackage -name "Microsoft.Music.Preview" | Remove-AppxPackage
Get-AppxPackage -name "Microsoft.XboxGameCallableUI" | Remove-AppxPackage
Get-AppxPackage -name "Microsoft.XboxIdentityProvider" | Remove-AppxPackage
Get-AppxPackage -name "Microsoft.BingTravel" | Remove-AppxPackage
Get-AppxPackage -name "Microsoft.BingHealthAndFitness" | Remove-AppxPackage
Get-AppxPackage -name "Microsoft.BingFoodAndDrink" | Remove-AppxPackage
Get-AppxPackage -name "Microsoft.People" | Remove-AppxPackage
Get-AppxPackage -name - تعمیرات یخچال آاگ در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - "Microsoft.BingFinance" - تعمیرات یخچال آاگ در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - | Remove-AppxPackage
Get-AppxPackage -name "Microsoft.3DBuilder" | Remove-AppxPackage
Get-AppxPackage -name "Microsoft.WindowsCalculator" | Remove-AppxPackage
Get-AppxPackage -name "Microsoft.BingNews" | Remove-AppxPackage
Get-AppxPackage -name "Microsoft.XboxApp" | Remove-AppxPackage
Get-AppxPackage -name "Microsoft.BingSports" | Remove-AppxPackage
Get-AppxPackage -name "Microsoft.WindowsCamera" | Remove-AppxPackage
Get-AppxPackage -name "Microsoft.Getstarted" | Remove-AppxPackage
Get-AppxPackage -name "Microsoft.Office.OneNote" | Remove-AppxPackage
Get-AppxPackage -name "Microsoft.WindowsMaps" | Remove-AppxPackage
Get-AppxPackage -name "Microsoft.MicrosoftSolitaireCollection" | Remove-AppxPackage
Get-AppxPackage -name "Microsoft.MicrosoftOfficeHub" | Remove-AppxPackage
Get-AppxPackage -name "Microsoft.BingWeather" | Remove-AppxPackage
Get-AppxPackage -name "Microsoft.BioEnrollment" | Remove-AppxPackage
Get-AppxPackage -name "Microsoft.WindowsStore" | Remove-AppxPackage
Get-AppxPackage -name "Microsoft.Windows.Photos" | Remove-AppxPackage
Get-AppxPackage -name "Microsoft.WindowsPhone" | Remove-AppxPackage

استفاده از این دستورات باعث می‌شود که بدون حذف کردن برنامه‌ها - تعمیرات یخچال آاگ در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - آیکون‌ها - تعمیرات یخچال آاگ در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - و اعلان‌های مربوط به هرکدام - تعمیرات یخچال آاگ در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - از - تعمیرات یخچال آاگ در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - این اپلیکیشن‌ها را محو کنید و دیگر اثری از آن‌ها مشاهده نکنید. بعد‌ها اگر بخواهید - تعمیرات یخچال آاگ در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - یکی از این نرم افزار‌ها را برگردانید امکانش را خواهید داشت.

حذف نرم افزار‌های اضافی از طریق پاورشل

اگر می‌خواهید به طور - تعمیرات یخچال آاگ در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - کامل نرم افزار مد نظر خود را از پاورشل حذف کنید، باید از دستور متفاوتی استفاده نمایید: DISM. این واژه مخفف Deployment Imaging Service and Management‌ است و با قدرت بالایی که دارد می‌توانید به روش‌های مختلف سرویس‌های متنوعی را در ویندوز اجرا کند. - تعمیرات یخچال آاگ در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - ما قصد داریم با استفاده از - تعمیرات یخچال آاگ در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - دستور یادشده برخی نرم افزار‌های اضافی ویندوز را حذف کنیم.

حذف برنامه‌ها کمی با ناپدید - تعمیرات یخچال آاگ در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - کردنشان متفاوت است. ابتدا با - تعمیرات یخچال آاگ در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - استفاده از دستور زیر باید لیستی کامل از نرم افزار‌های بیهوده و اضافی را ببینیم:

DISM /Online /Get-ProvisionedAppxPackages | select-string Packagename

تعمیرات یخچال آاگ در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی

حالا همانند شکل - تعمیرات یخچال آاگ در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - بالا باید لیستی کامل از پکیج‌های نصب شده روی سیستم عامل خود را مشاهده کنید. حالا می‌توانیم با استفاده از نام پکیج نرم افزار مد نظر خودمان حذفشان را آغاز کنیم. برای این کار از دستور زیر استفاده نمایید:

DISM /Online /Remove-ProvisionedAppxPackage - تعمیرات یخچال آاگ در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - /PackageName:PACKAGENAME

در این - تعمیرات یخچال آاگ در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - دستور به جای PACKAGENAME باید نام پکیج - تعمیرات یخچال آاگ در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - مورد نظر خود را درج کنید. مثلا برای حذف Bingweather باید به جای PACKAGENAME بنویسید: Microsoft.BingWeather_4.22.3254.0_neutral_~_8wekyb3d8bbwe. در تصویر زیر البته انتخاب ما Microsoft Zune Video بود.

تعمیرات یخچال آاگ در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی

حذف نرم افزار‌های اضافی ویندوز 10 با اسکریپت Windows10Debloater

اسکریپت Windows10Debloater در پاورشل توسط Sycnex تولید شده. این اسکریپت می‌تواند تقریبا همه پکیج‌های اضافی نصب شده روی ویندوز 10 را از سیستم عامل حذف کند. البته باید توجه داشته باشید که ممکن است نرم افزار‌های کاربردی‌تری مثل TuneInRadio یا PowerBI یا اپلیکیشن نت‌فلیکس ویندوز هم از بین ببرد. برای دانلود این اسکریپت باید به گیت هاب بروید.

در صفحه گیت هاب، از گوشه بالای سمت راست گزینه Clone or - تعمیرات یخچال آاگ در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - download را بزنید. از منوی باز شده گزینه Download ZIP را انتخاب کنید. وقتی فایل فشرده دانلود شد، روی آن کلیک راست کرده و با استفاده از هر نرم افزاری که - تعمیرات یخچال آاگ در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - دارید آن را از حالت فشرده خارج کنید. دو نسخه اصلی در این اسکریپت وجود دارند:

  • Windows10Debloater: این نسخه به صورت خاموش کار خود را انجام می‌دهد.
  • Windows10DebloaterGUI: در این نسخه با یک پنجره گرافیکی رو به رو خواهید شد که دارای - تعمیرات یخچال آاگ در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - رابط کاربری است و گزینه‌های مختلفی را در اختیارتان قرار خواهد داد.

با استفاده از اسکریپتی که معرفی کردیم همه فرآیند‌های بالا به صورت اتوماتیک انجام خواهند پذیرفت. همچنین ورودی‌های مختلف در رجیستری ویندوز که توسط این نرم افزار‌ها ثبت شده بودند هم از بین خواهد رفت.

تعمیرات یخچال آاگ در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی

اگر می‌خواهید نرم افزاری خاص را نگه دارید دو راه حل پیش رو خواهید داشت. یکی از آن‌ها این است که به بخش اولیه بروید و از روش دستی که توضیح دادیم - تعمیرات یخچال آاگ در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - استفاده کنید و روش دوم فعالسازی مجدد و نصب دوباره اپلیکیشن‌های مد نظر پس از حذف خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone