تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر تربت حیدریه استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: یخچال باید چقدر با دیوار فاصله داشته باشد؟
    پاسخ: یخچال باید از پشت با دیوار حداقل 10 سانتی متر فاصله داشته باشد و از طرفین بهتر است 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  2. سوال: آیا نصب یخچال در محیط های خیلی سرد یا خیلی گرم ایراد دارد؟
    پاسخ: دمای استاندارد محل نصب یخچال بین 5 تا 35 درجه سانتی گراد میباشد و نصب یخچال در محیط هایی با دمای کمتر یا بیشتر از دمای ذکر شده میتواند باعث آسیب به یخچال شود.
  3. سوال: علت بوی بد داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: علت بوی بد داخل یخچال میتواند با باقی ماندن طولانی مدت برخی مواد غذایی داخل یخچال باشد. برای جلوگیری از ایجاد بوی بود در یخچال حتما مواد غذایی را داخل ظروف در بسته نگه دارید و یخچال را به طور مرتب هر هفته تمیز کنید و مواد رو به خرابی را از یخچال خارج نمایید.
  4. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر یخچال من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  5. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای متفاوتی استفاده میشود گاز R12 و R134 که گازهای زیر مجموعه فرئون بوده و اشتعالزا نمیباشد و خطر جانی ندارند اما برای محیط زیست در حجم بالا زیان بار هستند. اما گاز R600 زیرمجموعه گاز بوتان بوده و اشتعال زا میباشد و باید در هنگام تخلیه گاز یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27478.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

مایکروسافت از ماوس Pro IntelliMouse برای گیمرها رونمایی کرد

ماوس مایکروسافت IntelliMouse یکی از نمادهای کلاسیک دنیای پی‌سی است و حالا کمپانی ردموندی نسخه جدیدی از آن را معرفی کرده است. مایکروسافت سال قبل نسخه دیگری از آن را روانه بازار کرد و طی کامپیوتکس امسال ...

ماوس مایکروسافت IntelliMouse یکی از نمادهای کلاسیک دنیای پی‌سی است و حالا کمپانی ردموندی نسخه - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر تربت حیدریه استان خراسان - جدیدی از آن - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر تربت حیدریه استان خراسان - را معرفی کرده است.

مایکروسافت سال - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر تربت حیدریه استان خراسان - قبل - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر تربت حیدریه استان خراسان - نسخه دیگری از آن را روانه بازار کرد و طی کامپیوتکس امسال با پیاده سازی تغییرات و بهینه سازی هایی در آن از نسخه جدید Pro IntelliMouse رونمایی کرده است. کیفیت، طراحی ارگونومیک، دوام و سرعت بالا این ماوس را به گزینه ای ایده آل برای گیمرها تبدیل کرده هرچند کاربران - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر تربت حیدریه استان خراسان - عادی از کار با آن لذت خواهند برد.

حسگر Pro IntelliMouse مایکروسافت PixArt PAW3389PRO-MS است که دقتی چشمگیری معادل با ۱۴ هزار نقطه در اینچ - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر تربت حیدریه استان خراسان - و نرخ رفرش ۱۲ هزار فریم بر ثانیه را به ارمغان می آورد. سرعت رهگیری این حسگر ۴۰۰ اینچ در ثانیه و نرخ گزارش آن ۱۰۰۰ واحد در ثانیه عنوان شده اما امکان سفارشی - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر تربت حیدریه استان خراسان - سازی آن از - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر تربت حیدریه استان خراسان - طریق ویندوز وجود دارد.

کمپانی ردموندی علاوه بر بهینه سازی حسگر تغییراتی را هم در طراحی اعمال کرده که شامل پرداخت بافت دار و گرادیان سایه ای است که در لوازم جانبی کنسول های ایکس باکس هم شاهد آن بوده ایم. - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر تربت حیدریه استان خراسان - ساز و کار کلید نیز بهبود پیدا کرده و برای افزایش دوام موس از کابل کنفی استفاده شده است.تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر تربت حیدریه استان خراسان

Pro IntelliMouse میزبان ۵ کلید - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر تربت حیدریه استان خراسان - است که امکان تعریف عملکرد - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر تربت حیدریه استان خراسان - دلخواه - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر تربت حیدریه استان خراسان - برای سه‌ تای آنها وجود دارد. برای راضی کردن گیمرها نوری هم در بخش انتهایی ماوس تعبیه شده که امکان سفارشی سازی رنگ آن فراهم است.

جدای از این موارد Pro IntelliMouse تا حد زیادی شبیه مدل قبلی است و مهندسان مایکروسافت علاقه ای به دست بردن در طراحی یا حتی حذف سیم نداشته اند.

Pro IntelliMouse جدید در رنگ های سیاه یا سفید و با قیمت ۶۰ دلار در اختیار کاربران آمریکای شمالی قرار گرفته اما - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر تربت حیدریه استان خراسان - تا ماه آینده در بازارهای دیگر عرضه نخواهد شد.

 

تماشا کنید: اجرای ناموفق یک پیش نمایش با هدست هولولنز 2 مایکروسافت

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone