🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر ساوه استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر ساوه استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میتوان از مایکروفر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بهتر است در استفاده از برنامه مایکرو بیشتر از 10 دقیقه دستگاه را روشن نگذاشته وبین هربار استفاده حداقل 5 دقیقه به دستگاه استراحت دهید تا از آسیب به لیزر دستگاه جلوگیری شود.
  2. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از مایکروفر چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری مایکروفر باید به گونه ای باشد که گردش هوا در اطراف و به خصوص در پشت آن مناسب باشد تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری شود.
  3. سوال: علت خرابی مگنترون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: خرابی مگنترون میتواند در اثر استفاده از ظروف فلزی و یا استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو بوجود آید.
  4. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
  5. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15377.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

ویدیوی عجیب گوگل برای پیکسل با چاشنی موز و کاراته [تماشا کنید]

گوگل در ویدیوی آموزشی عجیب و متفاوتی، علاوه بر آموزش نحوه انتقال فایل‌ها از گوشی قدیمی به گوگل پیکسل جدید، یکی از حرکت‌های مبتدی کاراته را نیز آموزش می‌دهد. این دومین باری است که گوگل ...

گوگل در ویدیوی آموزشی عجیب و متفاوتی، علاوه بر آموزش نحوه انتقال فایل‌ها از گوشی قدیمی به گوگل پیکسل جدید، یکی از حرکت‌های مبتدی کاراته را نیز آموزش می‌دهد.

این دومین باری است که گوگل - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر ساوه استان مرکزی - ویدیوهای آموزشی با محتوای متفاوت و غیر متعارف در مورد گوشی‌های هوشمند گوگل پیکسل به اشتراک می‌گذارد. ماه گذشته نیز این شرکت - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر ساوه استان مرکزی - در یکی از ویدیوهای آموزشی خود،  دستورالعمل‌هایی برای مراقبه و مدیتیشن به اشتراک گذاشت تا علاوه بر آموزش فناوری گریزی نیز به سایر حوزه‌ها داشته باشد. این بار در ویدیوی جدید، گوگل به سراغ آموزش کاراته برای افراد مبتدی رفته است و جالب اینکه در یکی از قسمت‌های ویدیو - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر ساوه استان مرکزی - برای آنکه محتوای آموزشی بیش از حد جدی نباشد و جنبه‌های تفریحی بیشتر را به همراه داشته باشد، نشان می‌دهد که کاربر موز را از طریق سیم به گوشی پیکسل متصل کرده است.

در ویدیوی جدید، گوگل به کاربران خود نحوه انتقال فایل‌ها از موبایل قدیمی به گوشی هوشمند جدید گوگل پیکسل را آموزش می‌دهد. - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر ساوه استان مرکزی - اما این شرکت تنها به آموزش انتقال فایل‌ها اکتفا نکرده و خلاقیت جدیدی از خود به نمایش گذاشته - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر ساوه استان مرکزی - تا به ارائه محتوای - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر ساوه استان مرکزی - آموزش کاراته برای افراد مبتدی، - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر ساوه استان مرکزی - قصد دارد توجه ویژه‌ای به جذابیت ویدیوهای آموزشی خود نشان دهد.

برخی اعتقاد دارند وقتی شرکت‌های حوزه فناوری در بازار رویکرد جدید و متفاوتی را در پیش می‌گیرند، چنین راهکارهایی برای برخی کاربران بسیار جذاب است و باعث می‌شود این شرکت‌ها عملکرد موفق‌تری در بازار داشته باشند. - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر ساوه استان مرکزی - به - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر ساوه استان مرکزی - نظر می‌رسد گوگل پا در مسیر تولید ویدیوهای متفاوت و جدیدی گذاشته - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر ساوه استان مرکزی - و قصد دارد کماکان به این روند ادامه دهد.

در نتیجه احتمالا شاهد به اشتراک گذاشتن ویدیوهای بیشتری با محتوای غیرمتعارف از سوی این شرکت خواهیم بود. باید دید در ویدیوی بعدی آموزشی خود گوگل قصد دارد چه محتوای جالب و متفاوتی را به اشتراک بگذارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone