تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر گنبد کاووس استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  2. سوال: چقدر طول میکشد تا مخزن خالی یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را به برق بزنید حدودا 12 ساعت طول میکشد تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از 12 ساعت عملیات ساخت یخ شروع شده و معمولا 48 تا 72 ساعت طول میکشد تا مخزن یخساز کاملا پر بشود. البته فشار آب و حجم مواد غذایی داخل فریزر و باز و بسته شدن درب در طول روز نیز میتواند بر سرعت یخسازی موثر باشد.
  3. سوال: نقش سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست مانند یک خبرچین عمل نموده و برد دستگاه را از وضعیت المنت با خبر میکند. در واقع سنسور دیفراست یک مقاومت NTC بوده که در قبال تغییرات دمایی عملکرد منفی دارد و با افزایش دما مقاومت آن کاهش میابد. به تبع این تغییرات مقاومت ولتاژ عبوری و بازگشتی از سنسور دیفراست به برد یخچال تغییر نموده و برد دستگاه متوجه میشود که دمای اواپراتور در چه وضعیتی میباشد و دستور قطع یا ادامه کار المنت را صادر میکند.
  4. سوال: آیا باید برای یخچال از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی یخچال و کمپرسور و سایر قطعات برقی یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق با 5 دقیقه تاخیر برای یخچال الزامی میباشد.
  5. سوال: وظیفه شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال وظیفه تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با فرمانی که از برد صادر میشود و با اعمال ولتاژ برق بوبین آن عمل نموده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27262.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

اولین استخر 360 درجه دنیا بر فراز هتلی در لندن ساخته می‌شود

شرکت انگلیسی Compass Pools به تازگی از طرح خود برای احداث یک استخر 360 درجه روی سقف هتلی 55 طبقه در لندن خبر داده است. استخر مورد بحث که «Infinity London» نام گرفته، ظرفیت 600 ...

شرکت انگلیسی Compass Pools به تازگی از طرح خود برای احداث یک استخر 360 درجه روی سقف هتلی 55 طبقه در لندن خبر داده است.

استخر مورد بحث که «Infinity London» نام گرفته، ظرفیت 600 هزار لیتر آب را داشته و بر اساس قراردادهای کامپس پولز و - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر گنبد کاووس استان گلستان - شرکا، فرآیند ساخت آن اوایل سال 2020 میلادی آغاز خواهد شد.

در نگاه اول، ساختار استخر و طراحی آن - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر گنبد کاووس استان گلستان - بسیار جالب توجه است؛ دیواره های اطراف و همچنین کف آن کاملاً شفاف بوده و دید تمام جهتی از چشم - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر گنبد کاووس استان گلستان - انداز لندن - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر گنبد کاووس استان گلستان - و همچنین لابی هتل را در اختیار شناگران قرار می دهند.

تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر گنبد کاووس استان گلستان

استخر 360 درجه - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر گنبد کاووس استان گلستان - لندن از اکریلیک قالب‌گیری شده ساخته می‌شود

طبق اطلاعاتی که شرکت سازنده منتشر کرده، Infinity London با استفاده از اکریلیک قالب‌گیری شده - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر گنبد کاووس استان گلستان - ساخته می شود که با عبور دادن نور بدون ایجاد تغییر در طول موج آن، - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر گنبد کاووس استان گلستان - استخری زلال و شفاف را در اختیار مشتریان هتل قرار خواهد داد. در ضمن یک بادسنج اختصاصی برای اندازه گیری سرعت باد و همچنین سیستم مدیریت داخلی دما نیز برای استخر 360 درجه انگلیسی در نظر گرفته شده تا - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر گنبد کاووس استان گلستان - در همه شرایط، کیفیت آب در حدود استاندارد حفظ شود.

اما نکته بسیار مهم در طراحی یک محل شنای 360 درجه واقعی، - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر گنبد کاووس استان گلستان - پیدا کردن راهی - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر گنبد کاووس استان گلستان - برای ورود و خروج افراد بدون مسدود کردن حتی یک متر از چشم انداز بوده که به گفته سازندگان، در فرآیند طراحی بسیار مشکل ساز بوده است.

در حالت عادی شاید با یک نردبان مخصوص ماجرا حل می شد؛ - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر گنبد کاووس استان گلستان - اما به دلیل حساسیت بالای شرکت و به منظور احداث یک - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر گنبد کاووس استان گلستان - استخر کاملاً منحصر به فرد، مکانیزم مخصوصی برای ورود و خروج افراد در نظر گرفته شده که در آن، یک راه پله مارپیچ از کف استخر بالا آمده و با باز شدن درب آن، امکان ورود و خروج فراهم می شود.

گفتنی است یکی از مهم ترین چالش های پیش روی استخر روباز - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر گنبد کاووس استان گلستان - در لندن، آب و هوای بارانی این شهر است که با 106 روز بارندگی در طول سال (به صورت میانگین) احتمالاً روزهای زیادی را در تعطیلی به سر خواهد برد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone