🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی دوو در شهر زیراب استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی دوو در شهر زیراب استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: به چه دلیل در کولرگازی من برفک وجود دارد؟
    پاسخ: نشت گاز مبرد داخل کولرگازی این عامل را ایجاد میکند . شما برای جلوگیری از این عوامل باید دستگاه را به صورت دوره ای سرویس کنید و شروع چنین مشکلاتی پیش تر جلوگیری کنید.
  2. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه میتوان پرداخت کرد؟
    پاسخ: تمام تکنسین های ما معمولا دستگاه کارتخوان به همراه دارند علاوه بر این شما می توانید از درگاه های بانکی پرداخت هزینه را انجام دهید.
  3. سوال: آیا برای استفاده از کولرگازی نیاز به محافظ برق است؟
    پاسخ: محافظ های برق قطعا به صورت غیرمستقیم برای کولرگازی مفید خواهند بود . جلوگیری از سوختگی قطعات مختلف در اثر ولتاژهای غیر طبیعی و یا قطع برق ناگهانی ، مراقبت از سیستم برق رسانی و ... از عملکرد های مفید این قطعه جانبی می باشد.
  4. سوال: آیا هزینه تعمیرات مقدار تعیین شده ای دارد؟
    پاسخ: بله تمامی هزینه ها طبق تعرفه مشخص شده اعلام خواهد شد.
  5. سوال: چقدر بعد از ثبت سفارش تکنسین برای تعمیرات خواهند آمد؟
    پاسخ: حداکثر تا 45 الی 60 دقیقه بعد از ثبت سفارش توسط شما تکنسین با شما جهت حضور برای تعمیرات هماهنگ خواهند کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17077.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

هفت سنگ؛ نقشه‌ی جدید Among Us

هفت سنگ این هفته را با بازی Among Us شروع می‌کنیم که یکی از داغ‌ترین بازی‌های این روزها است. چند وقت پیش بود که سازندگان بازی امانگ آس اعلام کردند به علت استقبال فراوان از این ...

هفت سنگ این هفته را با بازی Among - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر زیراب استان مازندران - Us شروع می‌کنیم که یکی از داغ‌ترین بازی‌های این روزها است. چند وقت پیش بود که سازندگان بازی امانگ آس اعلام کردند به علت استقبال فراوان از این بازی به جای - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر زیراب استان مازندران - ساخت دنباله‌ی آن، نسخه‌ی فعلی را ارتقا می‌دهند. به همین دلیل یک نسخه‌ی بتا برای بازی Among Us در پلتفرم PC منتشر شد که - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر زیراب استان مازندران - احتمالا همین تغییرات را مدتی بعد در طی یک آپدیت روی موبایل هم دریافت می‌کنیم.

در نسخه‌ی بتا امکان پنهان کردن لیست وظایف و رای‌گیری ناشناس وجود دارد که کمک می‌کند ایمپاسترها راحت‌تر کارشان را انجام بدهند. هم‌چنین برای تسک وصل کردن سیم‌ها علاوه بر رنگ، - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر زیراب استان مازندران - تعدادی نشانه برای هر سیم هم در نظر گرفته شده تا بازیکنانی که دچار کوررنگی هستند هم بتوانند این تسک را به راحتی انجام بدهد.

تعمیرات کولر گازی دوو در شهر زیراب استان مازندران

حساب توییتر امانگ آس که اخیرا فعالیت بیشتری دارد هم عکسی از نقشه‌ی جدید را منتشر  و اعلام کرد در روز بیستم آذر و مصادف با رویداد The Game Awards 2020 اطلاعات تکمیلی درباره‌ی آپدیت بعدی را به اطلاع بازیکنان می‌رساند. Among Us یکی از نامزدهای رویداد Awards 2020 در بخش بازی‌های گروهی و بهترین بازی موبایل است.تعمیرات کولر گازی دوو در شهر زیراب استان مازندران

Blizzard هم افزونه‌ای که قولش را داده بود برای Hearthstone: Heroes of Warcraft منتشر کرد. این افزونه که Madness at the Darkmoon Faire نام دارد، ۱۳۵ کارت جدید به بازی اضافه کرده است و تعدادی از - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر زیراب استان مازندران - کاراکترها - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر زیراب استان مازندران - مثل C’Thun وYogg-Saron را هم در - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر زیراب استان مازندران - بازی می‌بینیم. علاوه بر این مکانیسم جدیدی تحت عنوان Corrupt به گیم‌پلی اضافه شده که وقتی - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر زیراب استان مازندران - روی کارتی انجام شود هم قدرت کارت بیشتر می‌شود و هم شکل ظاهری‌اش تغییر - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر زیراب استان مازندران - می‌کند.

Hearthstone Duels هم بعد - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر زیراب استان مازندران - از گذراندن یک دوره‌ی بتا وارد فصل اول شد. Duels  یک حالت جدید در بازی است که هیجان - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر زیراب استان مازندران - رقابت‌ PvP را با غیرقابل پیش‌بینی بودن رو شدن کارت‌ها ترکیب کرده.

تعمیرات کولر گازی دوو در شهر زیراب استان مازندران

تقریبا ده روز پیش بود که Netmarble بازی جدیدش به نام A3: Still Alive را منتشر کرد که ترکیبی از یک RPG جهان‌باز و بتل رویال است و حالت PvP و PvE را هم شامل می‌شود.

در این هفته - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر زیراب استان مازندران - Netmarble  اعلام کرد که  یک هفته پس از انتشار، به هدف دانلود یک میلیونی رسیده و  به همین مناسبت چند ایونت داخل بازی برگزار - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر زیراب استان مازندران - می‌کند. اولین ایونت که جوایز روزانه دارد 1Million Downloads Thank You 7-Day Check-In نام دارد و به ازای هر روز ورود به بازی به شما طلا، آیتم‌های ارزشمند و تیکت مخصوص جایزه می‌دهد. تیکت مخصوص یک میلیونی شدن بازی را می‌توانید مثل آیتم‌های دیگر جمع کنید - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر زیراب استان مازندران - و در نهایت با آن باکس‌هایی را باز کنید که جوایز جالبی دارند.

تعمیرات کولر گازی دوو در شهر زیراب استان مازندران

دسامبر سال قبل بود - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر زیراب استان مازندران - که خبر کراس‌اور دو بازی Another Eden و Persona 5 را شنیدیم و حالا برای دومین بار این همکاری صورت گرفته. اگر کوئست مربوط به این همکاری را در بازی انجام بدهید، ۱۰۰۰ اعتبار مخصوص درون بازی - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر زیراب استان مازندران - یا همان Chronos Stones دریافت - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر زیراب استان مازندران - می‌کنید و  کاراکترهای Skull و Violet از Persona 5 Royal هم به صورت رایگان در اختیارتان قرار می‌گیرند. علاوه بر محتوایی که از Persona 5 وارد بازی شده، یک کاراکتر اریجینال جدید به نام Victor هم معرفی شده. بازیکنان جدیدی که به بازی می‌پیوندند هم ۱۰۰۰ اعتبار مخصوص درون بازی دریافت می‌کنند.

تعمیرات کولر گازی دوو در شهر زیراب استان مازندران

دیروز Kongregate اعلام کرد که سه عنوان از بازی‌های دیزنی را بروزرسانی می‌کند. Maleficent Free Fall، Inside Out Thought Bubbles و Where's My Water? 2 مدت‌ها است که منتشر شده‌اند و با افزودن محتوای جدید و برگزاری ایونت رونقی دوباره می‌گیرند. جزئیات تغییرات بازی اعلام نشده و برای خبرهای بیشتر باید فعلا منتظر باشیم.

Battlepalooza

آخرین خبر این هفته هم به Battlepalooza اختصاص دارد؛ یک بتل رویال جدید که در لوکیشن‌های واقعی اتفاق می‌افتد. nWay که زیرمجموعه‌ی Animoca Brands است با همکاری تیم بازی‌های گوگل و با استفاده از Google Maps محیط بازی را بر اساس مکان‌های واقعی طراحی کرده‌اند. بازی با دو لوکیشن لس آنجلس و سان فرانسیسکو آغاز می‌شود و شهرهای دیگر هم اضافه خواهند شد. بازی اوایل سال ۲۰۲۱ منتشر خواهد شد.

The First Tree

The first tree

  • بازی آنلاین است

The First Tree یک بازی ماجراجویی است که دو داستان را به صورت موازی روایت می‌کند؛ اول داستان روباهی که به دنبال خانواده‌اش می‌گردد و داستان پسری - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر زیراب استان مازندران - که به دنبال پدر گم‌شده‌اش است. هر دو در این راه - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر زیراب استان مازندران - با موانع زیادی روبرو می‌شوند - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر زیراب استان مازندران - از  تله‌ها گرفته تا حیوانات شکارچی که در طبیعت وحشی در انتظار او هستند. مثل بیشتر بازی‌های سبک ماجراجویی با پازل‌هایی روبرو - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر زیراب استان مازندران - می‌شویم که حل کردنشان در پیشبرد بازی موثر است و - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر زیراب استان مازندران - نقش کلیدی دارد.

گیم پلی بازی چیزی حدود دو ساعت از زمان شما را می‌گیرد و بیشتر برای کسانی مناسب است که بازی‌های ماجراجویی با داستانی عمیق و آرام را دوست داشته باشند و البته یک پایان زیبا هم ضمیمه این مجموعه خواهد بود.

The First Tree

The First Tree

سازنده: David Wehle قیمت: 4.99 - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر زیراب استان مازندران - دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 1100/64 مگابایت زبان:

MO: Astray

MO: astray

  • بازی آنلاین است

با فراگیر تر شدن گیمینگ موبایل و حرفه‌ای تر شدن بازیکنان پلتفرم موبایل کم‌کم بازی‌ها از انحصار کنسول و کامپیوترهای شخصی خارج می‌شوند و به موبایل پا می‌گذارند. بازی MO: Astray - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر زیراب استان مازندران - هم از زمره بازی‌هایی است که اول در سال ۲۰۱۹ - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر زیراب استان مازندران - برای کامپیوترهای شخصی منتشر شد و حالا بعد از یک سال در دسترس بازیکنان موبایل هم قرار گرفته.

MO: Astray هم قطره‌ای دیگر است در دریای پلتفرمرها اما با داشتن یک داستان خوب، پازل‌های مناسب و باس فایت‌های سرگرم‌کننده توانسته خود را به عنوان یک انتخاب بهتر عرضه کند. داستان از - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر زیراب استان مازندران - این قرار است که در ابتدای بازی در یک آزمایشگاه تاریک و مرطوب که مخروبه شده به هوش می‌آیید و می‌فهمید که - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر زیراب استان مازندران - انسان‌ها توسط موجودات فضایی به دام افتاده‌اند. چه کسی مقصر این وضع است؟ چطور همه‌چیز به حالت عادی بر‌می‌گردد؟ سوالات زیادی وجود - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر زیراب استان مازندران - دارد که فقط ادامه دادن بازی به پیدا کردن جوابش کمک می‌کند.

MO: Astray

MO: Astray

سازنده: Rayark - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر زیراب استان مازندران - International Limited قیمت: 4.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 2700/407 مگابایت زبان:

DeLight: The Journey Home

DeLight: The Journey Home‏

  • بازی آنلاین است

بازی DeLight: The Journey Home‏ یک روایت احساسی درباره‌ی دختری نابینا به اسم Sammy است که در شهری جنگ‌زده از خانواده‌اش - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر زیراب استان مازندران - جدا افتاده است. تمام طول بازی با تصویری که Sammy با تصوراتش برایتان رسم می‌کند جلو می‌روید و تلاش می‌کنید تا او به خانواده‌اش برسد. اما باید - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر زیراب استان مازندران - در این حین او را از خطراتی که یک کودک تنها را در شهری جنگ‌زده تهدید می‌کند دور نگه دارید. در همین حین سگ ولگردی هم به شما می‌پیوندد که اسمش را Deli می‌گذارید.

در ادامه‌ی بازی کاراکترهای دیگری را هم ملاقات می‌کنید که باید تصمیم بگیرید به آن‌ها اعتماد می‌کنید یا نه؟ و این انتخاب باید با - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر زیراب استان مازندران - سنجیدن تمام جوانب باشد چون انتخاب اشتباه شما می‌تواند Sammy یا Deli را در معرض خطر و آسیب قرار دهد.

DeLight: The Journey Home

DeLight: The Journey Home

سازنده: Wexplore Games co.,Ltd قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 1300/80 مگابایت زبان:

Econia

econia

  • بازی آنلاین است

بازی Econia  یک  شبیه‌ساز تجارت در سبک MMO است که فعلا برای اندروید و iOS منتشر شده و احتمالا به زودی برای کامپیوترهای شخصی هم منتشر می‌شود. البته درباره‌ی سبک بازی نمی‌توان نظر قطعی داد چون نشانه‌هایی از سبک idle و شهرسازی هم در آن دیده می‌شود.

در  Econia همه چیز به تصمیمات شما مربوط است - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر زیراب استان مازندران - و باید تلاش کنید تا هوشمندانه تجارت کنید و - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر زیراب استان مازندران - در عین حال از کارگران و مردم شهر هم مراقبت کنید. می‌توانید با سایر بازیکنان هم وارد تجارت شوید - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر زیراب استان مازندران - یا اتحاد تشکیل بدهید و یا همه چیز را از رقبایتان بگیرید و آن‌ها را ورشکست کنید.

Econia

Econia

سازنده: Futurecomes family OU قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 176.2/83 مگابایت زبان:

A3: STILL ALIVEA3: STILL ALIVE

  • بازی آنلاین است

A3: STILL ALIVE آخرین ساخته‌ی netmarble معروف است که در سبک MMORPG ساخته شده و - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر زیراب استان مازندران - وظیفه‌ی اصلی بازیکن در این بازی نجات دادن دنیاست که درگیر دشمنانی است که محکوم به مرگ‌اند. برای انجام دادن این وظایف و جنگیدن با دشمنان باید یک قهرمان باشید ولی از آن جایی که هیچ چیز به - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر زیراب استان مازندران - راحتی به دست نمی‌آید باید یک جنگجوی نوپا را تعلیم بدهید و با ارتقای - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر زیراب استان مازندران - لول کم‌کم به سطح قهرمان برسید.

بازی طراحی بصری مناسبی دارد و از یک گیم‌پلی روان هم بهره می‌برد. - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر زیراب استان مازندران - اگر اهل بازی‌های سبک بقا هستید A3: STILL ALIVE انتخاب خوبی است - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر زیراب استان مازندران - چرا که باید در دل شرارت و تاریکی زنده بمانید.

A3: STILL ALIVE

A3: STILL ALIVE

سازنده: etmarble Corporation قیمت: رایگان - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر زیراب استان مازندران - با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر زیراب استان مازندران - عامل: اندروید و iOS حجم: 3900/108 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone