تعمیرات یخچال دوو در شهر مرزن‌آباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باز کردن طولانی مدت درب یخچال باعث از بین رفتن گاز یخچال میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در یک سیکل بسته درون لوله ها قرار داشته و باز ماندن درب یخچال ارتباطی به نشتی گاز یخچال ندارد.
  2. سوال: علت بوی بد داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: بوی بد یخچال ممکن است بر اثر باقی ماندن طولانی مدت مواد خوراکی درون یخچال باشد. برای پیشگیری از تولید بوی بود در یخچال حتما مواد خوراکی را درون ظرف های در بسته نگه دارید و یخچال را به صورت مرتب هر ده روز یکبار تمیز کنید و موادی که تاریخ انقضای آنها رو به اتمام است از یخچال خارج کنید.
  3. سوال: نقش شیربرقی آب در یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال نقش تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با دستوری که از برد صادر میشود و با ارسال ولتاژ برق بوبین شیربرقی عمل کرده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  4. سوال: هزینه تعمیر یخچال من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  5. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند ، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17087.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

اپل احتمالا پردازنده‌های A15 و A16 آیفون را با لیتوگرافی +5 و 4 نانومتری تولید می‌کند

اپل A14 بیونیک در سری آیفون ۱۲ نخستین چیپست موبایل با لیتوگرافی ۵ نانومتری بود اما اپل به این هم راضی نیست و ظاهرا با همکاری TSMC نسل‌های بعدی را با نود بهینه‌تری تولید می‌کند. لیتوگرافی چیپست‌های ...

اپل A14 بیونیک در سری آیفون ۱۲ نخستین چیپست موبایل با لیتوگرافی ۵ نانومتری بود اما اپل به این هم راضی نیست و ظاهرا با همکاری TSMC نسل‌های بعدی را با نود بهینه‌تری تولید می‌کند.

لیتوگرافی چیپست‌های موبایل طی - تعمیرات یخچال دوو در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - سال‌های اخیر روند ارتقای چشمگیری را در پی گرفته و شاهد معرفی موبایل‌هایی با نود پردازش ۷ و ۵ نانومتری بوده‌ایم. هدف تولیدکنندگان - تعمیرات یخچال دوو در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - از کاهش لیتوگرافی ارتقای - تعمیرات یخچال دوو در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - سرعت پردازش و کاهش مصرف شارژ است که به لطف کاهش فاصله بین قطعات پردازنده محقق می‌شود. اپل پیش از این پردازنده A14 بیونیک را با لیتوگرافی ۵ نانومتری معرفی کرده و از رقبا پیشی گرفته بود، حالا اما ظاهرا تصمیم دارد دو نسخه بعدی را با نود بهتری روانه بازار کند.

تعمیرات یخچال دوو در شهر مرزن‌آباد استان مازندران

موسسه تحقیقاتی «ترند فورس» در گزارشی مدعی شده اپل و TSMC - تعمیرات یخچال دوو در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - به عنوان تولیدکننده تراشه‌های این شرکت، چیپست A15 را در سال آینده با لیتوگرافی ۵ نانومتری پلاس تولید می‌کنند. این نود که با عنوان N5P هم شناخته می‌شود نسبت به نسل فعلی از کارایی و بازدهی انرژی بالاتری برخوردار است.

ترندفورس همچنین بر این باور است که - تعمیرات یخچال دوو در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - پروژه بهینه سازی پردازنده اینجا متوقف نشده و در - تعمیرات یخچال دوو در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - سال بعد به تولید چیپست A16 با لیتوگرافی ۴ - تعمیرات یخچال دوو در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - نانومتری منجر خواهد شد. این بهینه سازی مداوم موقعیت آیفون به عنوان یکی از بهترین موبایل‌های دنیا - تعمیرات یخچال دوو در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - را حفظ کرده و به افزایش بازدهی باتری در آنها می‌انجامد؛ بخشی که اپل در آن هنوز نتوانسته آنچنان که باید و شاید کاربرانش را راضی کند.

علاوه بر این از آنجا که TSMC تولید پردازنده‌های اختصاصی M1 را هم بر عهده دارد، بعید نیست شاهد پیاده‌سازی‌ - تعمیرات یخچال دوو در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - این - تعمیرات یخچال دوو در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - بهینه‌سازی‌ها در پردازنده‌های کامپیوتر اپل با عناوینی نظیر M1X یا M2 نیز باشیم. از طرف دیگر با توجه به تکمیل ظرفیت خطوط تولید TSMC و وجود سامسونگ به عنوان تنها تولیدکننده بهره‌مند از فناوری ۵ نانومتری ممکن است تولید بخشی‌ از پردازنده‌های M1 به این شرکت سپرده شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone