🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی دوو در شهر خوانسار استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی دوو در شهر خوانسار استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیرات دستگاه من چقدر می شود؟
    پاسخ: بله تمامی هزینه ها طبق تعرفه مشخص شده اعلام خواهد شد.
  2. سوال: اکسپنشن (لوله مویی) چه نقشی در کولر گازی دارد؟
    پاسخ: لوله مویی با همکاری اواپراتور در تبخیر گاز مبرد عمل می کند.
  3. سوال: چرا از داخل کولرگازی من آب نشت می کند؟
    پاسخ: نشتی آب در کولرگازی می تواند به دلیل خرابی پمپ درین، گرفتگی لوله فاضلاب، رطوبت بیش از حد محیط و .. باشد.
  4. سوال: چرا با اینکه همه قسمت ها به طور صحیح کار میکنند اما صفحه نمایش خاموش است؟
    پاسخ: صفحه نمایش کولرگازی را یک برد حساس تشکیل می دهد و رطوبت ، استفاده ناصحیح ، اتصالی برق و ... می تواند به این قسمت آسیب بزند.
  5. سوال: اواپراتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: گرمای خانه شما توسط این بخش جذب میشود. این قطعه نیاز به سرویس مداوم خواهد داشت زیرا کوچکترین مشکل در آن در راندمان عملکرد آن به شدت تاثیرگذار خواهد بود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17080.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

فشرده سازی ویدیو با اپلیکیشن Panda؛ ابزاری کارآمد و ضروری

ویدیوهایی که این روزها با گوشی می‌گیریم به طور شگفت‌آوری حجیم شده‌اند و این یعنی ارسال و به اشتراک‌گذاری آن‌ها، کار راحتی نیست. خصوصا روزهایی که سرعت اینترنت هم وضعیت چندان خوبی ندارد. اینجاست که ...

ویدیوهایی که این روزها با گوشی می‌گیریم به طور شگفت‌آوری حجیم شده‌اند و این یعنی ارسال و به اشتراک‌گذاری آن‌ها، کار راحتی نیست. خصوصا روزهایی که سرعت اینترنت هم وضعیت چندان خوبی ندارد. اینجاست که یک برنامه فشرده سازی ویدیو می‌تواند - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر خوانسار استان اصفهان - به فرشته نجات شما تبدیل شود.

برنامه فشرده سازی ویدیو Panda تضمین می‌کند که ویدیوهایتان - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر خوانسار استان اصفهان - را با حفظ کیفیت، می‌تواند به میزان 70 درصد یا بیشتر کاهش حجم داده و برای این کار گزینه‌های متعددی پیش پایتان می‌گذارد. به این ترتیب هم حافظه از انباشگتی ویدیوهای حجیم پر نمی‌شود و هم در آپلود و اشتراک‌گذاری آن‌ها کار راحت‌تری خواهید داشت.

تعمیرات کولر گازی دوو در شهر خوانسار استان اصفهان

اما بپردازیم به روش کار پاندا. اگر اغراق نکنیم، شاید پاندا ساده‌ترین اپلیکیشن فشرده‌سازی ویدیویی باشد که با آن کار خواهید کرد. ساده از این بابت که هیچ گزینه اضافی به غیر از فشرده‌سازی در این اپ نمی‌بینید و تنظیمات بیشتری برای تبدیل فرمت و مسائل دیگر در اختیارتان قرار نداده و فقط روی - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر خوانسار استان اصفهان - یک هدف متمرکز بوده. اما در رسیدن به همین هدف عالی عمل می‌کند.

تمام کار فشرده‌سازی پاندا در چهار مرحله خلاصه می‌شود. اول از همه باید ویدیو (یا ویدیوهایتان) را به اپلیکیشن بشناسانید. - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر خوانسار استان اصفهان - پاندا اگر چه فشرده‌سازی را یکی یکی انجام می‌دهد اما می‌توانید از همان اول تمام ویدیوهایی که می‌خواهید فشرده شوند را بارگذاری کرده و جالب این که برای همگی، یک متد ثابت در نظر بگیرید، که یکی از ویژگی‌های خوب این برنامه است.

مرحله دوم، تعیین میزان فشرده‌سازیست. - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر خوانسار استان اصفهان - پاندا برای این کار گزینه‌های - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر خوانسار استان اصفهان - متعددی در اختیارتان قرار می‌دهد. پنج گزینه اصلی Small File، Medium File، Large File، Fit to Email و حالت کاستوم هستند که درجه فشرده‌سازی متفاوتی - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر خوانسار استان اصفهان - از هم دارند. اما تصور می‌کنم که Large - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر خوانسار استان اصفهان - File (که با حفظ کیفیت اصلی و ابعاد، ویدیوها را فشرده می‌کند) جذابترین گزینه برای شما باشد.

تعمیرات کولر گازی دوو در شهر خوانسار استان اصفهان

بعد از تعیین متد تبدیل، کافیست Compress را زده و منتشر تحویل خروجی بنشینید. خوشبختانه پاندا خیلی - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر خوانسار استان اصفهان - معطل‌تان نمی‌کند. بعد از تحویل خروجی، یکی دیگر از ویژگی‌های جذاب پاندا برایتان نمایان می‌شود. اپلیکیشن با گزینه Compare، اجازه می‌دهد - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر خوانسار استان اصفهان - تفاوت بین خروجی و ویدیوی اصلی را پیش از ذخیره و اشتراک‌گذاری ببینید. نکته عالی اینکه اگر از فشرده‌سازی راضی بودید، همانجا با دکمه Replace می‌توانید ویدیوی کم‌حجم‌تر را - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر خوانسار استان اصفهان - در حافظه گوشی جایگزین کنید.

پاندا در فشرده‌سازی عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد. ممکن است ویدیوها را بتوانید به میزان 70 درصد فشرده کنید که برای یک - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر خوانسار استان اصفهان - اپلیکیشن موبایل عدد و رقم مطلوبی به نظر می‌رسد. هر چند این - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر خوانسار استان اصفهان - را هم باید در نظر داشته باشید که کیفیت خروجی‌ها ممکن است بسته به ویدیوی اصلی با هم تفاوت داشته باشند.

اما در کل پاندا یک برنامه فشرده سازی ویدیو قدرتمند است که همه می‌توانند از عملکرد خوبش رضایت داشته باشند. پاندا به صورت رایگان ارائه شده که در این نسخه باید تبلیغات تمام صفحه را تحمل کنید. اما خوشبختانه - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر خوانسار استان اصفهان - با جستجوی در نت فارسی می‌توانید به نسخه کامل اپ هم برسید که در آن از تبلیغات خبری نیست.

تعمیرات کولر گازی دوو در شهر خوانسار استان اصفهان

Video Compressor Panda

سازنده: farluner apps & games قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 34 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone