تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر بهشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا یخچال و فریزر دو موتور جدا از هم دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال های موجود در بازار از یک موتور استفاده شده است که وظیفه تولید سرما هم در قسمت فریزر و هم در قسمت یخچال بر عهده همان موتور بوده و در بیشتر مدل ها سرمای یخچال از طریق دمپر از فریزر تامین میگردد. در موارد بسیار نادری در یخچال ها از دو موتور مجزا استفاده شده است.
  2. سوال: روش از بین بردن بوی بد یخچال چیست؟
    پاسخ: اگر داخل یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین روش برای از بین بردن این بو این است که تمام مواد درون یخچال را خالی نموده و بعد از تمیز کردن درون یخچال ، فضای درونی دستگاه را با کمک محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز کنید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل طبقات یخچال قرار دهید. بعد از گذشت چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد یخچال خواهید بود.
  3. سوال: یخساز یخچال هر چند ساعت یکبار یخ میریزد؟
    پاسخ: اگر سرمای فریزر مناسب باشد و معمولا هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز شروع به چرخش نموده و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را درون باکس یخ میریزد.
  4. سوال: جمع شدن آب کف جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: علت جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عمدتا گرفتگی لوله دیفراست میباشد که بر اثر ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میشود و یخ زدگی قسمت زیرین اواپراتور سبب سرریز شدن آب حاصل از دیفراست به زیر کشو ها میگردد. همچنین در مواردی خرابی المنت یا سنسور دیفراست نیز باعث بروز چنین ایرادی در یخچال میگردد.
  5. سوال: فاصله استاندارد یخچال از طرفین باید چقدر باشد؟
    پاسخ: فاصله استاندارد یخچال از دیوار پشت حداقل 10 سانتی متر و از اطراف باید حداقل 5 سانتی متر باشد تا اجازه گردش جریان هوا اطراف یخچال وجود داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17074.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

احتمال فیلتر شدن یوتیوب، فیسبوک و توییتر در روسیه

نمایندگان پارلمان روسیه در تلاش هستند تا لایحه قانونی را برای محدود کردن دسترسی به توییتر، فیسبوک و یوتیوب به دلیل سانسور محتوای رسانه‌های حامی دولت روسیه، هر چه زودتر به تصویب برسانند. به موجب ...

نمایندگان پارلمان روسیه در تلاش هستند تا لایحه قانونی را برای محدود کردن دسترسی به توییتر، - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر بهشهر استان مازندران - فیسبوک و یوتیوب به دلیل سانسور محتوای رسانه‌های حامی دولت روسیه، هر چه زودتر به تصویب برسانند.

به موجب این لایحه، قانونگذاران روسی - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر بهشهر استان مازندران - می‌توانند به صورت - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر بهشهر استان مازندران - کامل یا جزئی، دسترسی به سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی غول‌های بزرگ فناوری ایالات متحده که رفتاری تبعیض آمیز با رسانه‌های روسی داشته‌اند را به صلاحدید خود فیلتر کنند.

«دیمیتری پسکوف» سخنگوی کرملین در کنفرانس مطبوعاتی با روزنامه نگاران گفت که مسکو به روش‌های جدیدی برای مقابله با سانسور‌های این پلتفرم‌ها نیاز دارد. وی در ادامه اضافه کرد:

«روش‌های مقابله با سانسورهایی که علیه مسکو صورت می‌گیرد باید به صورت دقیق بررسی شود. پیش نویس لایجه قانونی مسدود کردن پلتفرم‌ها مسیر مناسبی را طی می‌کند و می‌تواند ساز و کار مناسبی را در اختیار قانونگذاران بگذارد.»

تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر بهشهر استان مازندران

به نظر می‌رسد شهروندان روسی و به خصوص نسل جوان تمایل بیشتری به استفاده از یوتیوب و اینستاگرام - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر بهشهر استان مازندران - نسبت به رسانه‌های دولتی از خود نشان - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر بهشهر استان مازندران - می‌دهند. کرملین نیز قصد دارد تسلط بیشتری بر جریان اطلاعات در کشور داشته باشد و معتقد است سانسور محتوای رسانه‌های حامی مسکو رفتاری تبعیض آمیز است و باید به آن به صورت جدی رسیدگی - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر بهشهر استان مازندران - شود.

طرفداران لایحه قانونی فیلترینگ پلتفرم‌های نامبرده با جدیت تصویب آن را دنبال می‌کنند و آن طرف میدان - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر بهشهر استان مازندران - مخالفانی هم وجود دارند که تصویب چنین لوایحی را راهکاری منطقی برای حل چنین مسایلی نمی‌دانند و تجربه‌های قبلی - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر بهشهر استان مازندران - مسدود کردن را پیش می‌کشند.

در سال 2018، روسیه تلگرام را مسدود کرد. بعد از مسدودسازی این اپلیکیشن محبوب، دو اپ واتساپ و وایبر به پیام رسان محبوب روس‌ها بدل شدند؛ هرچند کماکان کاربرانی در این کشور از تلگرام نیز استفاده می‌کردند. خردادماه امسال بعد از گذشت - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر بهشهر استان مازندران - دو سال از فیلترینگ تلگرام در روسیه، موضوع رفع فیلترینگ مطرح شد. حال باید ببینیم موضوع مسدود کردن یوتیوب، توییتر و فیسبوک به کجا ختم خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone