تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر قروه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت حساس به حرارت میباشد که در برابر افزایش دما عملکرد عکس داشته و مقاومت آن کم میشود. برد الکترونیکی از طریق تغییرات مقاومت و ولتاژ سنسور دیفراست متوجه وضعیت دمایی المنت و اواپراتور شده و عملیات برفک زدایی را خاتمه میدهد.
  2. سوال: فاصله استاندارد یخچال از طرفین باید چقدر باشد؟
    پاسخ: یخچال باید از پشت با دیوار حداقل 10 سانتی متر فاصله داشته باشد و از طرفین بهتر است 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  3. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  4. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: بهتر است یخچال به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار یخچال میباشد از یک ورق فویل آلومینیوم به عنوان عایق استفاده نمایید.
  5. سوال: آیا یخچال و فریزر موتور های جداگانه دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10102.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

گلکسی S22 اولترا احتمالا با دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی معرفی می‌شود

با وجودی که به نظر می‌رسید با معرفی حسگر دوربین جدید ۲۰۰ مگاپیکسلی ایزوسل HP1 کره‌ای‌ها قدرتمندترین نسخه پرچمدار بعدی خود را به آن مجهز کنند، اما ظاهرا گلکسی S22 اولترا از دوربین اصلی ۱۰۸ ...

با وجودی - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر قروه استان کردستان - که به نظر می‌رسید - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر قروه استان کردستان - با معرفی حسگر دوربین جدید ۲۰۰ مگاپیکسلی ایزوسل HP1 کره‌ای‌ها - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر قروه استان کردستان - قدرتمندترین نسخه پرچمدار بعدی خود را به آن مجهز کنند، اما ظاهرا گلکسی S22 اولترا از دوربین اصلی - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر قروه استان کردستان - ۱۰۸ مگاپیکسلی بهره خواهد برد.

به نظر - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر قروه استان کردستان - می رسد سامسونگ پرچمدار آینده خود یعنی گلکسی S22 را احتمالا بدون تغییرات زیادی در بخش دوربین‌ عرضه می‌کند و خبری از سنسور جدید ۲۰۰ مگاپیکسلی هم نخواهد بود. طبق اطلاعات منتشر شده بالاترین رزولوشن دوربین‌های این سری ۱۰۸ مگاپیکسل و در گلکسی S22 اولترا خواهد - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر قروه استان کردستان - بود.

مشخصات دوربین و برخی جزئیات درباره سری گلکسی S22 سامسونگ فاش شد. طبق گفته نشریه کره‌ای TheElec سامسونگ بار دیگر سه مدل از سری گلکسی S22 با نام رمز «رنگین‌کمان» - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر قروه استان کردستان - روانه بازار خواهد کرد. با این حال اگر انتظار داشتید - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر قروه استان کردستان - که سامسونگ از سنسور دوربین جدید ۲۰۰ مگاپیکسلی با نام «ایزوسل HP1» برای این سری استفاده کند، ناامید خواهید شد.

تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر قروه استان کردستان

با استناد به منابع آگاه، این گزارش اشاره می‌کند که گلکسی S22 اولترا - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر قروه استان کردستان - یک بار دیگر مانند نسل قبل خود از سنسور اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و سه دوربین دیگر از جمله سنسور ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض بهره - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر قروه استان کردستان - خواهد برد. هر دو سنسور ۱۰۸ و ۱۲ مگاپیکسلی نیز به لرزشگیر اپتیکال مجهز خواهند بود.

باید - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر قروه استان کردستان - اشاره کرد این موضوع فقط به ماژول دوربین اصلی گوشی مربوط نمی‌شود و دوربین سلفی گلکسی S22 نیز مانند نسل قبل خود یک سنسور ۴۰ مگاپیکسلی خواهد بود.

در - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر قروه استان کردستان - همین حال، انتظار می‌رود که مشخصات دوربین‌های نسخه استاندارد و پلاس گلکسی S22 یکسانی باشد. طبق این گزارش، هر دو گوشی پرچمدار سامسونگ از ماژول دوربین سه‌گانه با زوم اپتیکال سه برابر و دوربین - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر قروه استان کردستان - سلفی ۱۰ مگاپیکسلی بهره خواهد برد. طبق جزئیات منتشر شده به نظر می‌رسد دوربین اصلی این دو گوشی سرانجام یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی خواهد بود. (نسل قبل از دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد.)

در نهایت گفته می‌شود سامسونگ گلکسی S22 اولترا را - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر قروه استان کردستان - به همراه قلم S Pen روانه بازار خواهد کرد. بحران جهانی کمبود تراشه و شیوع ویروس کرونا باعث شد تا غول فناوری کره‌ای از عرضه نسخه جدید سری نوت صرف‌نظر کند و گوشی تاشو - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر قروه استان کردستان - گلکسی زد فولد ۳ - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر قروه استان کردستان - را به همراه این قلم عرضه کند. اکنون به نظر می‌رسد استفاده از قلم در سایر گوشی‌های - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر قروه استان کردستان - پرچمدار این شرکت - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر قروه استان کردستان - نیز ادامه پیدا خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone