🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر بابلسر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر بابلسر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میتوان از مایکروفر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بهتر است که مدت زمان طولانی ماکروفر را روشن نگه نداریم و بعد از هر بار استفاده طولانی مدت حداقل 5 دقیقه به دیتگاه زمان استراحت بدهیم تا به لیزر دستگاه آسیب نرسد.
  2. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر غذا با اشعه گرم میشود ولی در سولاردام با استفاده از المنت و اشعه غذا گرم میشود
  3. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
  4. سوال: مایکروفر چگونه غذا را گرم میکند؟
    پاسخ: مایکروفر با ارسال امواج به مواد غذایی مولکول های آب داخل مواد غذایی را دچار جنبش کرده و بر اثر حرکت سریع مولکول ها و تبخیر آب داخل مواد غذایی عملیات گرم شدن مواد غذایی به وقوع میپیوندد.
  5. سوال: تفاوت برد اینورتر با برد مین مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برد مین مایکروویو وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را دارد و برد اینورتر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33113.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

آپدیت جدید توییتر ویژگی «صرفه جویی دیتا» را در دسترس کاربران iOS قرار داد

اگر از کسانی که مصرف اینترنت اهمیت می‌دید و وقتی زیادی را هم پای توییتر می‌گذرانید، آخرین بروزرسانی این سرویس همان چیزی است که منتظرش بودید؛ توییتر به تازگی نسخه iOS اپلیکیشن خود را آپدیت ...

اگر از کسانی که مصرف اینترنت اهمیت می‌دید و وقتی زیادی را هم پای - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر بابلسر استان مازندران - توییتر می‌گذرانید، آخرین بروزرسانی این سرویس همان چیزی است که منتظرش بودید؛ توییتر به تازگی نسخه iOS اپلیکیشن خود را آپدیت کرده و به واسطه آن حالا کاربران به کمک - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر بابلسر استان مازندران - گزینه جدید «صرفه جویی در دیتا» (Data Saver) مصرف اینترنت خود را کاهش دهند.

با فعال سازی این گزینه، تمام ویدیوهایی که به صورت خودکار نمایش داده می‌شوند مسدود خواهد شد و همچنین برای تصاویر، توییتر یک نسخه کم رزولوشن از آن‌ها را نشان می‌دهد تا - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر بابلسر استان مازندران - مجبور به مصرف حجم بیشتری نباشید. برای دسترسی به گزینه صرفه جویی در دیتا کافیست به Settings رفته - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر بابلسر استان مازندران - و - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر بابلسر استان مازندران - در بخش Data Usage آن را فعال کنید.

اما در کنار این ویژگی جدید کنترل بیشتر پیام‌های گروهی، بهبود رای - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر بابلسر استان مازندران - گیری و برچسب‌های بهتر برای بعضی از تبلیغات از دیگر تغییرات توییتر برای آی‌دیوایس‌ها هستند. نسخه 7.33 توییتر iOS هم اکنون در دسترس بوده و برای دانلود آن می‌توانید به فروشگاه اپ استور مراجعه کنید.

بد نیست بدانید ماه گذشته توییتر اعلام کرد که در آینده نحوه نمایش توییت‌ها در تایملاین - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر بابلسر استان مازندران - را کاربران خواهند سپرد. بنابراین - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر بابلسر استان مازندران - می‌توان دیدن توییت‌های تایملاین را به شیوه الگوریتمی فعلی ادامه داد یا اینکه حالت نمایش بر اساس زمان انتشار را انتخاب کرد. - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر بابلسر استان مازندران - در حالت دوم جدیدترین توییت‌ها، بالاتر از سایر توییت‌ها در تایملاین به نمایش در خواهند آمد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone