🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر تربت حیدریه استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر تربت حیدریه استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا تلویزیون من شبکه های HD یا SD را پخش نمی کند؟
    پاسخ: مشکل در گیرنده تلویزیون شما و عدم توانایی دریافت اینگونه کانال ها باعث این اتفاق می شود.
  2. سوال: چرا هنگام پخش تصاویر، رنگ ها در هم آمیخته و نا هماهنگ است؟
    پاسخ: ایراد در پیکسل ها و سوختگی آنها، ضربه به پنل تلویزیون، گرما و یا سرمای بیش از حد، اتصال نادرست کابل ها و ... از جمله اتفاق هایی است که سبب پیدایش این مشکل در تلویزیون می شوند.
  3. سوال: وظیفه مین برد در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: وظیفه مین برد هماهنگی قسمت های مختلف تلویزیون از جمله صدا، تصویر، کنترل دستگاه و ... می باشد.
  4. سوال: چرا تلویزیون من با اینکه صدا دارد اما هیچ تصویری نشان نمی دهد ؟
    پاسخ: دلایل مختلفی از جمله سوختن بکلایت، خرابی پنل ، مشکل در انتقال تصویر و .. می تواند باعث ایجاد چنین مشکلی در تلویزیون شما شود.
  5. سوال: وظایف پورت های مختلف در تلویزون چیست؟
    پاسخ: انواع مختلفی از پورت ها usb و غیره در تلویزیون ها به کار برده می شود که هر کدام وظایف مختلفی از جمله انتقال صدا، صدا و تصویر، خواندن فلش و هارد دیسک و ... دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37881.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

نرخ رضایتمندی کاربران از آیفون 10 برابر با ۹۷ درصد اعلام شد

اخیرا موسسه ای به نام Creative Strategies پژوهشی را روی ۱۷۰۰ دارنده آیفون 10 انجام داده تا از میزان رضایت آنها در گوشی خود باخبر شود. آنها در تحقیق خود بیشترین تمرکز را روی جمعیتی قرار ...

اخیرا موسسه ای به نام Creative Strategies پژوهشی را روی ۱۷۰۰ دارنده آیفون 10 انجام داده تا از میزان رضایت آنها در گوشی خود باخبر شود.

آنها در تحقیق خود بیشترین تمرکز را روی جمعیتی قرار دادند که زودتر از سایرین این محصول را خریداری کرده بودند - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - چراکه به باورشان - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - این گروه بالاترین سطح رضایتمندی را از آیفون خود داشتند.

در این تحقیق دارندگان آیفون نمره رضایت ۹۷ را به موبایل خود داده اند. در اینجا بد نیست توضیح بدهیم که این نمره از ترکیب کاربرانی تشکیل می شود که رضایت و رضایت زیاد از موبایل خود داشته اند.

از این تعداد نیز ۸۵ درصد دارندگان آیفون 10 اعلام کردند که از موبایل خود بسیار راضی هستند.

چرا کاربران - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - تا این - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - اندازه از آیفون 10 رضایت دارند؟

تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر تربت حیدریه استان خراسان

علاوه بر این مشخص شد که چرا مشتریان تا این اندازه از آیفون 10 رضایت داشته - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - اند. آیفون 10 - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - اپل در هفت گروه نمره ای بالاتر از ۹۰ را به خود اختصاص داد که از این تعداد نیمی از آنها نیز امتیاز تقریبا ۱۰۰ را دریافت کردند.

این گروه ها نیز مواردی چون طراحی، سرعت، کیفیت تصویر، ژست های حرکتی، FaceID نمایشگر و باتری را شامل می شد و باید بگوییم که همگی شان از امتیاز خوبی نزد کاربران برخوردار بودند.

این نتایج نشان می دهند که سرمایه گذاری و تمرکز اپل روی طراحی و به خصوص کنترل ژست های حرکتی به بار نشسته است.

شاید به نظرتان عجیب بیاید اما سیری پایین ترین امتیاز را از نظر رضایتمندی مشتریان در میان - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - تمامی امکانات بررسی شده کسب نمود و ظاهرا تنها - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - ۲۰ درصد از خریداران آیفون 10 از این قابلیت رضایت داشته اند.

Creative Strategies در این باره توضیح داده که انتظار می رفت پردازنده آیفون 10 توانایی ها و قابلیتهای سیری را به میزان چشمگیری بهبود داده و به نحوی برای این دستیار دیجیتالی بهینه سازی شده باشد و اساسا به همین خاطر بوده که آنها سیری را هم در نظرسنجی خود گنجانده بودند.

این داده ها نشان می دهند که حتی در میان سرسخت ترین طرفداران اپل نیز سیری همچنان مسیری طولانی را برای کسب رضایت آنها در پیش دارد.

روی هم رفته هم اینطور به نظر می رسد که آیفون 10 حسابی به مذاق کاربران اپل خوش آمده و حتی با وجود آنکه - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - گزارش شده فروش این محصول در هفته های اخیر دچار کاهش شده اما اپل می تواند در ساخت موبایل های آینده اش این محصول را الگو قرار دهد.

- تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر تربت حیدریه استان خراسان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone