🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر کردکوی استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر کردکوی استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش و وظیفه کنتاکتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: عملکرد کلی و نقش آن مانند یک کلید ساده است که یک سمت آن همیشه نول و سمت دیگر فاز قطع و وصل می شود که البته این قطعه در بعضی از کولرگازی ها وجود دارد.
  2. سوال: چه میزان کیفیت در خدمات با گارانتی وجود خواهد داشت؟
    پاسخ: خدمات ارائه شده در هنگام گارانتی و یا قبل آن هیچ تفاوتی نخواهد داشت و با بالاترین کیفیت ممکن انجام خواهد شد.
  3. سوال: آیا هزینه تعمیرات را میتوان به صورت نقدی پرداخت کرد؟
    پاسخ: بله؛ شما می توانید علاوه بر پرداخت شتابی هزینه تعمیرات را به صورت نقدی پرداخت کنید.
  4. سوال: چه ضمانتی برای خدمات ارائه شده وجود دارد؟
    پاسخ: بله؛ تمام تعمیراتی که توسط تکنسین ما انجام شود دارای ضمانت 90 روزه خواهد بود.
  5. سوال: چه زمانی میتوانیم نتیجه بگیریم برد دستگاه مشکل است؟
    پاسخ: روشن نشدن کولرگازی، کاهش قدرت دستگاه ، عملکرد نادرست کمرسور و یا از کار افتادن آن می تواند از علائم مشکل در برد دستگاه باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31974.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

امکان ارسال پیام مستقیم اینستاگرام احتمالا به نسخه‌ی وب و دسکتاپ می‌آید

امکان ارسال پیام‌های مستقیم یا دایرکت در اینستاگرام احتمالا به زودی در نسخه‌ی وب و دسکتاپ امکان پذیر شود. این پلتفرم فضای مجازی فعلا در حال بررسی این ویژگی در وب و دسکتاپ است و ...

امکان ارسال پیام‌های مستقیم یا دایرکت در اینستاگرام احتمالا به زودی در نسخه‌ی وب و دسکتاپ امکان پذیر شود. این پلتفرم فضای مجازی فعلا در حال بررسی این ویژگی در وب و دسکتاپ است و به نظر می‌رسد به زودی این ویژگی را در این پلتفرم‌ها هم فراهم خواهد کرد.

اینستاگرام همیشه تمرکز خود برای پیشرفت را روی نسخه‌ی - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر کردکوی استان گلستان - موبایل خود گذاشته اما اضافه شدن این ویژگی به - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر کردکوی استان گلستان - نسخه‌ی وب و دسکتاپ این اپلیکیشن یقینا با استقبال کاربران مواجه خواهد شد.

ویژگی یاد شده (دایرکت) و همچنین امکان آپلود کردن عکس هنوز در نسخه‌ی وب اینستاگرام در دسترس نیست اما می‌تواند استوری و پست‌های دیگر افراد را نمایش دهد.

امکان اضافه شدن ارسال پیام در نسخه‌ی وب اینستاگرام توسط یکی از توسعه دهندگان نرم افزار در توییتر یعنی «جین وونگ» اعلام شد که پیش از این نیز با بررسی کد‌های نرم افزار‌های مختلف پیش‌بینی‌های دقیقی از خود ارائه داده بود.

او با انتشار یک عکس - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر کردکوی استان گلستان - در توییت خود اعلام کرد که اینستاگرام در - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر کردکوی استان گلستان - حال آزمایش ویژگی ارسال پیام در نسخه‌ی وب خود است.

تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر کردکوی استان گلستان

اینستاگرام در عصری که استفاده از اپلیکیشن در گوشی‌ها رونق - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر کردکوی استان گلستان - دارد موفقیت‌های قابل توجهی را به دست آورده است و هرگز نیازی وجود نداشته که یک ویژگی مثل - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر کردکوی استان گلستان - ارسال پیام مستقیم یا دایرکت را به نسخه‌ی وب خود اضافه کند. اما به نظر می‌رسد که اینستاگرام این رویکرد را صرفا برای ارائه‌ی بهترین تجربه‌ی کاربری پیش گرفته است.

غول شبکه‌های اجتماعی دنیا یعنی فیسبوک - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر کردکوی استان گلستان - پیش از این از تلاش خود برای ادغام کردن واتس‌اپ، فیسبوک مسنجر و اینستاگرام خبر داده بود.

این نوع ادغام می‌تواند باعث چالش‌های بسیار زیادی شود - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر کردکوی استان گلستان - چرا که - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر کردکوی استان گلستان - نیاز است هرکدام از این اپلیکیشن‌ها مجددا برنامه نویسی شوند و برخی از ویژگی‌هایشان با تغییرات بنیادین همراه شود. موضوعی که به هیچ عنوان کار ساده‌ای نیست و فیسبوک برای عملی کردن آن راهی پر فراز و نشیب در پیش خواهد داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone