🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر نقده استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر نقده استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: مخلوط کن هوا و گاز در اجاق گاز و فر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: محفظه ای در اجاق گاز ها وجود دارد که میزان گاز را با مقداری هوا مخلوط میکند تا شعله بهتر بسوزد و ضرر آن کمتر شود.
  2. سوال: چرا غذا در فر به صورت یکنواخت پخته نمی شود؟
    پاسخ: اگرحسگر ها و المنت های حرارتی درست کار کنند باید سینی فر را بررسی کنید که به طور صحیح قرار گرفته باشد.
  3. سوال: علت نچرخیدن فر و جوجه گردان چیست؟
    پاسخ: خرابی موتور گرداننده، قراردادن حجم و وزن زیاد جوجه، خرابی سیخ چرخاننده و ... از عوامل ایجاد این مشکل است.
  4. سوال: آیا باید برای اجاق گاز و فر از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: برای اگر اجاق و فر برقی دارید بهتر است از محافظ برق استفاده کنید.
  5. سوال: چگونه می توان هزینه تعمیرات یا خدمات را پرداخت کرد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را در محل پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42768.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

به روز رسانی تازه اینستاگرام؛ امکان استفاده از تصاویر پرتره و عریض در آلبوم ها

شبکه اجتماعی اینستاگرام قابلیت پست کردن آلبوم ها را سال گذشته معرفی کرد که از سوی کاربران نیز مورد استقبال خوبی قرار گرفت؛ اما ویژگی مذکور فقط اجازه ارسال عکس های مربعی را در قالب ...

شبکه اجتماعی اینستاگرام قابلیت پست کردن آلبوم ها را سال گذشته معرفی کرد که از سوی کاربران نیز مورد استقبال خوبی قرار گرفت؛ اما ویژگی مذکور فقط اجازه ارسال عکس های مربعی را در قالب یک آلبوم داده و کاربران مجبورند برای استفاده از آن، تصاویر خود را به صورت مربع کراپ کنند.

محدودیت مورد بحث تا حدودی کارایی آلبوم ها را کاهش داده بود چرا که افراد می بایست میان کراپ کردن - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر نقده استان آذربایجان غربی - عکس ها (که در برخی موارد خصوصاً تصاویر ثبت شده از طبیعت زیبایی عکس را از بین می برد) یا ارسال جداگانه هر - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر نقده استان آذربایجان غربی - عکس، یکی را انتخاب - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر نقده استان آذربایجان غربی - می کردند.

استفاده از نسبت - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر نقده استان آذربایجان غربی - ابعاد متفاوت در یک آلبوم امکان پذیر نیست

حالا خبر می رسد که اینستاگرام در به روز - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر نقده استان آذربایجان غربی - رسانی جدید خود، امکان آپلود ویدیوها و عکس های پرتره یا عریض را نیز در قالب آلبوم ها فراهم کرده، و کاربران دیگر - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر نقده استان آذربایجان غربی - مجبور به کراپ کردن تصاویر خود نیستند. البته آپدیت جدید محدودیت تازه ای نیز دارد و افراد در هر آلبوم باید از فرمت (مربعی، - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر نقده استان آذربایجان غربی - پرتره یا عریض) یکسانی برای تمام - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر نقده استان آذربایجان غربی - تصاویر استفاده کنند.

تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر نقده استان آذربایجان غربی

به گفته مدیران اینستاگرام، محدودیت اخیر برای حفظ یک تجربه کاربری روان و یکپارچه اعمال شده و کاربران نمی توانند به صورت همزمان در یک آلبوم، از تصاویر - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر نقده استان آذربایجان غربی - با نسبت ابعاد متفاوت استفاده کنند.

لازم به ذکر است که ویژگی آلبوم ها تغییر دیگری نیز داشته و حالا می توان مانند پست های معمولی، تگ های هر آلبوم را پس از پست کردن نیز تغییر داد که بنا به دلایلی تا پیش از آپدیت جدید امکان پذیر نبود.

گفتنی است نسخه iOS اینستاگرام امکان ذخیره سازی آلبوم ها به صورت پیش نویس (Draft) و ارسال در زمان دیگر را نیز فراهم کرده که طبق اظهارات کمپانی، به زودی برای نسخه اندروید نیز ارائه خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone