🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر گنبد کاووس استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر گنبد کاووس استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  2. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
  3. سوال: آیا تکنسین مایکروویو قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: فیوز در مایکروویو چه وظیفه ای را بر عهده دارد؟
    پاسخ: وظیفه فیوز در مایکروویو این است که از ورود ولتاژ اضافی و خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری کند.
  5. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40482.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

دولت آمریکا قانون منع استفاده از موبایل های شخصی در کاخ سفید را بررسی می کند

بر اساس گزارش منابع آگاه، دولت آمریکا احتمالاً در روزهای آتی استفاده از موبایل های شخصی را برای کارکنان و مقامات حاضر در کاخ سفید ممنوع خواهد کرد؛ خبری که موجب بروز نگرانی هایی مبنی ...

بر اساس گزارش منابع آگاه، - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر گنبد کاووس استان گلستان - دولت آمریکا احتمالاً در روزهای آتی استفاده از موبایل - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر گنبد کاووس استان گلستان - های شخصی را برای کارکنان و مقامات حاضر در کاخ سفید ممنوع خواهد کرد؛ خبری که موجب بروز نگرانی هایی مبنی بر قطع ارتباط این افراد با خانواده هایشان در طول ساعات کاری شده است.

طبق اطلاعات موجود، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا تا کنون چندین بار نسبت به افشای اطلاعات محرمانه دولت از طریق وسایل ارتباطی شخصی هشدار داده، اما گویا محدودیت مورد بحث صرفاً به این دلیل اعمال نخواهد شد.

در حال حاضر تعداد بسیار زیادی گجت هوشمند به شبکه وای فای کاخ سفید متصل هستند

بنا به گفته های مقامات دولت آمریکا مسائل مربوط به امنیت سایبری دلیل اصلی طرح - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر گنبد کاووس استان گلستان - مورد بحث بوده، چرا که در حال حاضر تعداد بسیار زیادی گجت هوشمند به شبکه وای فای کاخ سفید متصل هستند که ریسک نفوذ هکرها را به شدت زیاد می کنند. در واقع ابزارهای شخصی کارکنان و مقامات از امنیت بالایی برخوردار نیستند و با وجود چندین رخنه امنیتی در پلتفرم های مختلف، راه را برای حملات سایبری هموار می کنند.

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر گنبد کاووس استان گلستان

البته کاخ سفید موبایل های مخصوصی را - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر گنبد کاووس استان گلستان - در میان کارمندان توزیع کرده تا بتوانند با استفاده از آنها با یکدیگر ارتباط برقرار کنند؛ اما مشکل اینجاست که تلفن های مورد اشاره حتی امکان ارسال پیامک را - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر گنبد کاووس استان گلستان - هم ندارند و مکالمات از طریق آنها در آرشیو دولت ذخیره می شود؛ چنین مسائلی - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر گنبد کاووس استان گلستان - باعث شده بسیاری از کارکنان نسبت به استفاده از موبایل های دولتی بی علاقه شوند.

از - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر گنبد کاووس استان گلستان - طرف دیگر همین حالا - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر گنبد کاووس استان گلستان - نیز تلفن های هوشمند کارمندان به صورت تصادفی - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر گنبد کاووس استان گلستان - مورد بازرسی قرار می گیرند تا از عدم افشای اطلاعات محرمانه توسط آنان اطمینان حاصل شود. جالب است بدانید که وجود نرم افزارهای پیام رسان رمزنگاری شده در موبایل کارمندان - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر گنبد کاووس استان گلستان - خلاف مقررات بوده و شبکه کامپیوتری کاخ سفید دسترسی به برخی وبسایت ها مانند Gmail و Hangouts را هم مسدود می کند.

گفتنی است ماه گذشته تلفن شخصی «جان کِلی» رئیس ستاد کارکنان کاخ سفید توسط هکرها مورد حمله قرار گرفته بود که این ماجرا نیز از عوامل مطرح شدن تصمیم مورد بحث بوده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone