🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر ملایر استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر ملایر استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا کولرگازی هوا را خیلی کم پرتاب میکند؟
    پاسخ: در ابتدا بررسی کنید که میزان شدت هوا در کولرگازی بالا باشد که اگر در صورت بالا بودن باز هم شدت پرتاب کم باشد قطعا باید قطعات مختلف داخل کولرگازی مورد بررسی قرار گیرد.
  2. سوال: چرا کولرگازی من بیش از انداره گرما یا سرما تولید می کند؟
    پاسخ: قطعا این مشکل نیاز به بررسی تخصصی دارد اما میتوان به صورت کلی مشکل در سنسور تنظیم دما را عامل این رویداد دانست.
  3. سوال: آیا خدمات و تعمیرات انجام شده برای من دارای ضمانت است؟
    پاسخ: بله؛ تمام تعمیراتی که توسط تکنسین ما انجام شود دارای ضمانت 90 روزه خواهد بود.
  4. سوال: کنتاکتور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: بخشی از سیستم تهویه هوا است که کار آن کنترل جریان برق می باشد.
  5. سوال: کولرگازی را چه زمانی سرویس کنیم؟
    پاسخ: بله ؛قطعا حتی اگر هیچ مشکلی در دستگاه خود مشاهده نمی کنید متوجه این موضوع باشید که هر لحظه ممکن است بعد از استفاده طولانی مدت و کهنگی قطعات ، دستگاه به حدی برسد که خرج های سنگینی را به بار آورد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26907.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

شیپور بازه قیمت را به بخش خودرو اضافه کرد

شیپور بعد از بازگشت قیمت‌ها به پلتفرم‌های آگهی، تغییرات بیشتری را در سایت خود برای جلوگیری از فعالیت واسطه‌گران ایجاد کرده است. «احمد کیهانی»، مدیر بخش خودروی شیپور در گفتگو با دیجیاتو خبر می‌دهد که ...

شیپور بعد از - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر ملایر استان همدان - بازگشت قیمت‌ها - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر ملایر استان همدان - به پلتفرم‌های آگهی، تغییرات - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر ملایر استان همدان - بیشتری را در سایت - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر ملایر استان همدان - خود برای جلوگیری از فعالیت واسطه‌گران ایجاد کرده است. «احمد کیهانی»، مدیر بخش خودروی شیپور - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر ملایر استان همدان - در گفتگو با - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر ملایر استان همدان - دیجیاتو خبر می‌دهد که اکنون این پلتفرم یک بازه قیمتی را به کاربر نمایش می‌دهد تا بتواند در خصوص سطح بندی قیمت اعلام شده از - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر ملایر استان همدان - سوی فروشنده تصمیم بهتری بگیرد.

او اشاره می‌کند که اکنون تمام خودروها بر اساس مدل، سال تولید، کیلومتر کارکرد، وضعیت بدنه در شیپور - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر ملایر استان همدان - ارزیابی قیمتی می‌شوند. این ارزیابی، از طریق ابزارهای مدرنی مانند هوش مصنوعی و یادگیری ماشین انجام می‌شود: - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر ملایر استان همدان - «بر اساس اطلاعاتی که فروشنده از خودرو وارد می‌کند، شیپور بازه قیمتی دقیق خودرو را به فروشنده می‌دهد. برای مثال، شیپور به فروشنده اعلام می‌کند که قیمت یک مدل خاص پراید کارکرده با توجه به شرایط آن، بین ۳۰ الی ۳۲ میلیون تومان است.»

تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر ملایر استان همدان

زمانی که فروشنده قیمت - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر ملایر استان همدان - خود را مشخص کرد، شیپور یک برچسب به آن اضافه می‌کند که به - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر ملایر استان همدان - بازدیدکنندگان آگهی نمایش داده می‌شود. این برچسب، تحلیلی از قیمتی است که فروشنده انتخاب کرده و می‌تواند قیمت عالی، خوب، متوسط و بالا باشد: «در نتیجه اگر شخصی، یک خودرو که قیمت آن نهایتاً ۳۲ میلیون است را ۳۳ میلیون تومان آگهی کند، ما زیر این قیمت برچسب «قیمت بالا» را با رنگ قرمز نمایش می‌دهیم. - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر ملایر استان همدان - در نتیجه خریدار هم به راحتی متوجه می‌شود که قیمت بالاست. پس اتفاقی هم که می‌افتد این است که خودرو با آگهی قیمت بالا، بازخورد خاصی نمی‌گیرد. از طرفی یک آگهی که قیمتی واقعی دارد، با برچسب سبز «قیمت عالی» نمایش داده می‌شود.»

تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر ملایر استان همدان

اما شیپور چگونه قیمت محصولات را محاسبه می‌کند؟ کیهانی در پاسخ می‌گوید: «ما بر اساس - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر ملایر استان همدان - اطلاعاتی که از مراکز تعویض پلاک، معاملات واقعی، - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر ملایر استان همدان - نمایندگی‌های رسمی و - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر ملایر استان همدان - نمایشگاه‌ها دریافت می‌کنیم بازه قیمتی عالی تا بالا را تعریف می‌کنیم. این اطلاعات به شکل روزانه آپدیت می‌شود. در این - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر ملایر استان همدان - زمینه، با همکاری شرکت «همراه مکانیک» در حال اقدام مشترک هستیم تا دقیق‌ترین قیمت‌ها را به دست بیاوریم.»

تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر ملایر استان همدان

کیهانی توضیح می‌دهد که قیمت خودرو در مراکز تعویض پلاک ثبت نمی‌شود اما شیپور افرادی را در این مراکز مستقر کرده است که در خصوص قیمت‌ها و معاملاتی که انجام می‌شود، آمارگیری می‌کنند:

«در حالت اول - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر ملایر استان همدان - از آمارها به دست آمده از مراکز تعویض پلاک برای تنظیم قیمت استفاده می‌شود. در حالت دوم، قیمت صفر خودروها از سوی نمایندگی‌های رسمی به شکل روزانه اعلام می‌شود که ما آن را دریافت می‌کنیم و پردازش‌هایی روی آن انجام می‌دهیم تا بازه قیمتی دقیق به - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر ملایر استان همدان - وجود بیاید. باید به این نکته توجه کرد که مرجع اصلی قیمت خودروی کارکرده، قیمت همان - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر ملایر استان همدان - خودروی صفر کیلومتر است. در حالت سوم، با برخی نمایشگاه‌ها که از اتحادیه مربوطه مجوز دارند همکاری می‌کنیم و قیمت برخی برندها و مدل‌ها را از آنجا دریافت می‌کنیم. حالت چهارم مربوط به خودروهای صفر کیلومتری است که در اختیار مردم هستند و آگهی می‌شوند. بازه قیمتی که ما پیشنهاد می‌دهیم، ترکیبی از این چهار حالت بدون دخالت انسانی است و به شکل هوشمند نمایش داده می‌شود. اینجا - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر ملایر استان همدان - اگرچه ما قیمت دقیق را به دست می‌آوریم اما باز هم یک بازه سقف و کف را که معاملات در آن انجام می‌شود را مشخص می‌کنیم.»

تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر ملایر استان همدان

با این - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر ملایر استان همدان - حال، تلاش شیپور برای کوتاه‌کردن دست واسطه‌گران از پلتفرمش به همین اقدامات خلاصه نمی‌شود. کیهانی - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر ملایر استان همدان - توضیح می‌دهد که اگر قیمت یک آگهی خودرو، ۵ درصد - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر ملایر استان همدان - بالاتر از نرخ واقعی باشد، قیمت به شکل کلی نمایش داده - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر ملایر استان همدان - نمی‌شود: «برای مثال اگر قیمت یک خودرو بر اساس آنالیز ما نهایتاً ۴۰ - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر ملایر استان همدان - میلیون باشد و شخصی آگهی‌اش را با قیمت ۴۵ میلیون تومان ثبت کند، قیمت را حذف می‌کنیم و نمایش داده نمی‌شود. در - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر ملایر استان همدان - واقع، قیمت توافقی ذکر خواهد شد. پس عملاً کسی نمی‌تواند قیمتی را در شیپور ثبت کند که بالاتر از عرف بازار است و در این حالت خود خریدار و فروشنده باید در خارج - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر ملایر استان همدان - از فضای شیپور با هم در تعامل باشند.»

کیهانی در پاسخ به این سوال که این ۵ درصد چگونه انتخاب شده است، می‌گوید: «در خودروهای مختلف، آپشن‌های متفاوتی وجود دارد. از - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر ملایر استان همدان - طرفی ممکن است یک خودرو به - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر ملایر استان همدان - شدت کم کارکرد باشد یا حتی لوازم جانبی به آن اضافه - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر ملایر استان همدان - شده باشد. به همین دلیل ما ۵ درصد بالاتر از عرف بازار اجازه نمایش قیمت می‌دهیم اما اگر قیمت بالاتر باشد، باز هم قیمت را نمایش نمی‌دهیم.»

تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر ملایر استان همدان

شیپور از ابتدای امسال ویژگی‌های دیگری را هم به بخش خودرو اضافه کرده است. در اردیبهشت امسال، شیپور یک همکاری استراتژیک را با «همراه مکانیک» آغاز کرد؛ - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر ملایر استان همدان - استارت‌آپی که در زمینه کارشناسی خودرو فعالیت می‌کرد. حاصل این همکاری این است که امروز خریداران یا - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر ملایر استان همدان - فروشندگان شیپور می‌توانند در زمان - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر ملایر استان همدان - خرید خودرو درخواست کارشناسی آن را مطرح کنند تا خرید شفاف‌تری داشته باشند.

از سوی دیگر شیپور در تیر ماه نیز همکاری دیگری با شرکت‌های لیزینگ را آغاز و بستر خرید اقساطی خودرو را ایجاد کرد. در حال حاضر کاربران ساکن تهران می‌توانند از این خدمات برای خودروهای داخلی تا عمر ۳ سال کارکرد ۶۰ هزار - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر ملایر استان همدان - کیلومتر و خودروهای خارجی تا عمر ۶ سال و کارکرد ۶۰ هزار کیلومتر استفاده کنند.

اکنون باید دید بازخورد مخاطبان نسبت به سه اقدام مهم شیپور در حوزه خودرو چه خواهد بود و آیا این پلتفرم می‌تواند در آینده، محیطی امن و شفاف را برای خرید فروش محصولی پرحاشیه مانند خودرو را فراهم کند یا خیر.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone