🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر رودسر استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر رودسر استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا برای مراجعه تکنسین ها با من هماهنگ خواهد شد؟
    پاسخ: تکنسین های ما با شما تماس خواهند گرفت و شما می توانید در هر زمانی که آمادگی دریافت تعمیرات را داشتید با ایشان هماهنگ کنید.
  2. سوال: نقش و وظیفه کندانسور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کندانسور (تقطیر کننده) در واقع مجموعه ای خارجی از لوله ها و صفحاتی از جنس مس و آلومینیوم می باشد.
  3. سوال: دلیل بوی بد کولرگازی من چیست؟
    پاسخ: شما باید قسمت های مختلف کولرگازیتان را تا جای امکان تمیر نگه دارید و از رشد انواع کپک ها و وجود کثیفی ها جلوگیری کنید. سرویس قطعات داخلی کولرگازی به طور مرتب قطعا در این موضوع حائز اهمیت می باشد.
  4. سوال: وظیفه و عملکرد اکسپنشن (لوله مویی) در کولر گازی چیست؟
    پاسخ: لوله مویی با همکاری اواپراتور در تبخیر گاز مبرد عمل می کند.
  5. سوال: ترموستات در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کار قطع و وصل شدن برق به کمپرسور را انجام می دهد که دو نوع مکانیکی و الکترونیکی موجود می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26911.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

ZTE اولین گوشی 5G را در چین به بازار عرضه کرد

کمپانی ZTE با عرضه گوشی آکسون 10 پرو 5G در چین از رقیب خود هواوی پیشی گرفت و اولین تلفن هوشمند با پشتیبانی از شبکه اینترنت نسل پنجم را در این کشور به بازار عرضه ...

کمپانی ZTE با عرضه گوشی آکسون 10 پرو 5G در چین از رقیب خود هواوی پیشی گرفت و اولین تلفن هوشمند با پشتیبانی از شبکه اینترنت نسل پنجم را در این کشور به بازار عرضه کرد.

گوشی آکسون 10 پرو که نخستین بار در 2019 MWC شانگهای - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر رودسر استان گیلان - معرفی شده بود، با چیپست اسنپدراگون 855 و صفحه نمایش 6.47 اینچی AMOLED که رزولوشن 2340 در 1080 پیکسلی دارد، به بازار عرضه شده است. این گوشی از نسل اول مودم های 5G شرکت کوالکام به نام X50 برای متصل شدن به شبکه 5G بهره می برد.

آکسون 10 پرو 5G دارای دوربین سه گانه شامل دوربین اصلی 48 مگاپیکسل با گشودگی دریچه - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر رودسر استان گیلان - دیافراگم f/1.7، دوربین فوق عریض 20 مگاپیکسلی با ضریب اف 2.2 و سنسور 8 مگاپیکسلی - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر رودسر استان گیلان - تله فوتو با اپرچر f/2.4 است.

دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی و با - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر رودسر استان گیلان - گشودگی - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر رودسر استان گیلان - دریچه دیافراگم 2.0 است. این محصول - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر رودسر استان گیلان - در مدل 256 - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر رودسر استان گیلان - گیگابایت با حافظه رم 8 یا 12 گیگابایتی و در مدل 128 گیگابایت با رم 6 گیگابایتی به دست خریدار می رسد.

تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر رودسر استان گیلان

از دیگر مشخصات گوشی آکسون 10 پرو 5G می توان به سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر، باتری 4000 آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 18 واتی و شارژ بیسیم اشاره کرد.

گوشی میت 20 ایکس 5G هواوی تا 25 - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر رودسر استان گیلان - مرداد به بازار نخواهد آمد

کاربران چینی بالاخره می توانند از امروز گوشی 5G بخرند، البته آنها باید برای بهره مندی از اینترنت نسل پنجم و راه اندازی اولین شبکه اینترنت 5G توسط کمپانی China Mobile تا ماه اکتبر (مهر) صبر کنند. اپراتور چینی امیدوار است تا پایان امسال در بیش از 50 شهر چین اینترنت 5G را به کاربران ارائه کند. دو اپراتور دیگر چین یعنی - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر رودسر استان گیلان - China Telecom و China Unicorn نیز پروانه های لازم برای راه اندازی شبکه 5G را دریافت کرده اند.

عرضه گوشی آکسون 10 پرو 5G توسط زد تی ای به معنی شکست هواوی در عرضه اولین گوشی 5G در بازار خانگی است؛ به این خاطر که هواوی تا 16 آگوست یعنی 25 مرداد اولین گوشی 5G خود یعنی میت 20 ایکس 5G را به بازار نخواهد فرستاد. جالب اینکه این گوشی از ماه گذشته در کشورهایی همچون انگلستان عرضه شده است.

علاوه - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر رودسر استان گیلان - بر هواوی سازندگان چینی دیگری مثل وان پلاس و - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر رودسر استان گیلان - اوپو نیز به ترتیب وان پلاس 7 پرو 5G و اوپو رینو 5G را در بازارهای جهانی - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر رودسر استان گیلان - عرضه کرده اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone