🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر گالیکش استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر گالیکش استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: گاز مبرد چیست؟
    پاسخ: این گاز در کولرگازی گردش می کند و با تغییر ماهیت خود نقش بسزایی در سرمایش هوا دارد.
  2. سوال: چرا از داخل کولرگازی من آب نشت می کند؟
    پاسخ: نشتی آب در کولرگازی قطعا خبر از یک مشکل و خرابکاری در داخل کولرگازی شما می دهد و نیاز است توسط تکنسین های متخصص بررسی و رفع شود.
  3. سوال: اواپراتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کویل اواپراتور تقریبا مشابه کندانسور می باشد و در واقع به عنوان سیم پیچ تبخیرکننده وجود دارد.
  4. سوال: خدمات ضمانت و گارانتی تا چه میزان است؟
    پاسخ: خدمات ارائه شده در هنگام گارانتی و یا قبل آن هیچ تفاوتی نخواهد داشت و با بالاترین کیفیت ممکن انجام خواهد شد.
  5. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26912.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

گوگل فعالیت اپلیکیشن Trips را متوقف می کند

طبق بیانیه اخیر گوگل، این شرکت به زودی تمام فعالیت‌های اپلیکیشن Trips برای گوشی‌های موبایل را متوقف خواهد کرد. با این تصمیم، بسیاری از قابلیت‌های خوب این اپلیکیشن به سایر سرویس‌های گوگل همچون مپس و ...

طبق بیانیه اخیر گوگل، این شرکت به زودی تمام فعالیت‌های اپلیکیشن Trips برای گوشی‌های موبایل را متوقف خواهد کرد. با این تصمیم، بسیاری از قابلیت‌های خوب این اپلیکیشن به سایر سرویس‌های گوگل - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر گالیکش استان گلستان - همچون مپس و سرچ منتقل خواهند شد.

سپتامبر سال گذشته بود که گوگل از تغییراتی - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر گالیکش استان گلستان - اساسی در ساختار Travel خبر داد، که یکی از آن‌ها انتقال قابلیت‌های خوب و کاربردی سرویس Trips به این وبسایت بود. با این رویکرد، گوگل از این پس برای مقاصد سفر و گردشگری کاربران را به استفاده از وبسایت Travel تشویق کرده و در پلتفرم موبایل - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر گالیکش استان گلستان - نیز تمرکز بیشتری بر سرویس‌های نقشه و مسیریابی خواهد داشت.

تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر گالیکش استان گلستان

در همین راستا قرار است به زودی - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر گالیکش استان گلستان - امکان افزودن و - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر گالیکش استان گلستان - ویرایش یادداشت‌های اپلیکیشن Trips - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر گالیکش استان گلستان - به بخش Travel مرورگر - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر گالیکش استان گلستان - اضافه گردد. همچنین کاربران موبایل می‌توانند برای یافتن مکان‌های دیدنی، دسترسی - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر گالیکش استان گلستان - به فهرست‌های راهنما، رویدادها و رستوران‌ها وارد تب Explore در اپلیکیشن گوگل مپس شوند.

سرویس‌های مرتبط - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر گالیکش استان گلستان - با سفر و گردشگری گوگل همواره جزو پرطرفدارترین محصولات این شرکت در سراسر دنیا بوده‌اند به طوری که میلیون‌ها نفر به طور روزانه برای اموری همچون برنامه‌ریزی سفر، رزرو بلیت - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر گالیکش استان گلستان - هواپیما و رزرو هتل از آن‌ها استفاده می‌نمایند.

اما با توقف فعالیت اپلیکیشن Trips و تمرکز روی وبسایت Travel، باید منتظر ماند و دید که این تصمیم چه تأثیراتی بر نحوه تعامل کاربران با سرویس‌های سفر و گردشگری گوگل خواهد گذاشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر واج نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
عرض ادب روز بخیر نمایندگی شما منطقه امام خمینی گالیکش تعمیر کولر گازی پاکشوما انجام میده
پاسخ: بله در امام خمینی شهر گالیکش خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone