🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: روش جرمگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پودر جرمگیری را داخل دستگاه ریخته و برنامه یکساعت و نیمه را اجرا میکنیم و سپس فیلتر تخلیه را تمیز میکنیم.
  2. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
  3. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: لباسشویی اینورتر دارای برد 3 فاز و لباسشویی تسمه ای دارای برد تک فاز است.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا ماشین لباسشویی من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص لباسشویی، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: آیا میتوانیم داخل لباسشویی وایتکس بذاریم؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35611.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

جدول قیمت واقعی لپ تاپ با ارز دولتی در برابر نرخ روز بازار

بر اساس فهرستی که امروز بانک مرکزی منتشر کرد، ۳۳ شرکت حقوقی و یک شخص حقیقی برای وارد کردن لپ تاپ، ۳۵ میلیون و ۸۹ هزار و ۲۶ یورو ارز دولتی دریافت کرده‌اند. این در ...

بر اساس فهرستی که امروز بانک مرکزی منتشر کرد، ۳۳ شرکت حقوقی و یک شخص حقیقی برای وارد کردن لپ تاپ، ۳۵ میلیون و ۸۹ هزار و ۲۶ یورو ارز دولتی دریافت کرده‌اند. این در حالیست که قیمت لپ تاپ در بازار - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - با ارز آزاد محاسبه شده و قیمتی لحظه‌ای پیدا کرده است.

از سوی دیگر در سال - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - جاری، تعرفه گمرکی واردات لپ‌تاپ نیز کاهش داشته و به ۵ درصد رسیده است - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - که با توجه به نرخ ارز نتوانست عاملی برای کاهش قیمت - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - لپ تاپ در کشورمان شود. درنتیجه اکنون برای رسیدن به قیمت واقعی یا خام این محصول بدون محاسبه سود، باید در کنار این ۵ درصد، ۹ درصد هم مالیات بر ارزش افزوده محاسبه کرد.

در جدول پایین، ابتدا میانگین قیمت روز بازار ایران از مدل‌های پرطرفدارتر برند اپل، دل، ایسر، ایسوس و لنوو مشاهده می‌کنید. سپس قیمت هر لپ تاپ به دلار ذکر شده و با دلار ۴۲۰۰ تومانی نیز محاسبه شده. در ستون آخر، این قیمت با ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده و ۵ درصد تعرفه گمرکی محاسبه شده است.

تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی
برای مشاهده لیست در اندازه اصلی روی - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - آن کلیک کنید.

البته باید خاطر نشان کرد که تا اینجا، قیمت ستون آخر بدون در نظر گفتن هزینه‌های جانبی مانند انبارداری گمرک، هزینه ارسال، - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - و سود شرکت‌های مختلفی که آن را به دست خریدار نهایی می‌رسانند در نظر گرفته شده چون میزان سود این شرکت‌ها در هاله‌ای از ابهام است. اما باز هم نمی‌توان توجیه مناسبی برای وجود این شکاف قیمتی بزرگ پیدا کرد، هرچند که مشخص نیست چه میزان از نیاز شرکت‌های واردکننده لپ تاپ با این حجم از ارز دولتی برآورده شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone