🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر فولاد شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر فولاد شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا تلویزیون من به اینترنت متصل نمی شود؟
    پاسخ: مشکلات در شبکه اینترنتی مثل آی پی و رمزنادرست و اشتباه در مک آدرس می تواند باعث عدم اتصال تلویزیون شما به اینترنت باشد.
  2. سوال: دلیل پاک شدن بعضی از کانال ها در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: پاک شدن کانال ها یا عدم ارتباط و وصل شدن به سیگنال ها می تواند از جمله ایراد های ناشی از مشکل در ورودی و دریافت کننده شما باشد.
  3. سوال: علت تار بودن و عدم تشخیص رنگ ها در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: رنگ های بی کیفیت ممکن است بخاطر تنظیمات اشتباه رنگ ها باشد و مشکلات فنی یا سخت افزاری نداتشته باشد.
  4. سوال: چه عواملی در کارکرد تلویزوین من مهم می باشد؟
    پاسخ: عوامل رایجی از جمله رطوب، سرما و گرمای بیش از حد، گرد و غبار و ... می تواند باعث اختلال در عملکرد دستگاه شما شود.
  5. سوال: علت روشن نشدن تلویزون من چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن تلویزیون به عوامل متعددی بستگی دارد که از عوامل خارجی آن می تون به خرابی کابل، عدم انتقال برق، مشکل در پورت ورودی و .... اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29442.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

رونمایی سونی از تلویزیونی غول‌پیکر با رزولوشن 8K

سونی در خلال برگزاری CES 2019 تلویزیون های سری Master را با دو مدل عظیم Z9G 8K و A9G 4K OLED به روزرسانی کرده است. Z9G 8K در دو مدل ۸۵ و ۹۸ اینچی عرضه خواهد شد ...

سونی در خلال برگزاری CES 2019 تلویزیون های سری Master را با دو مدل عظیم Z9G 8K و A9G 4K OLED به روزرسانی کرده است.

Z9G 8K در دو مدل ۸۵ و ۹۸ اینچی عرضه خواهد شد اما A9G در - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر فولاد شهر استان اصفهان - سه سایز ۵۵، ۶۵ و ۷۷ اینچی از راه می رسد.

تمامی این مدل ها به پردازنده تصویر X1 - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر فولاد شهر استان اصفهان - Ultimate مجهز می شوند که به لطف الگوریتم هوشمند شناسایی و - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر فولاد شهر استان اصفهان - تحلیل - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر فولاد شهر استان اصفهان - اشیاء در تصویر، جزییات دقیق و کنتراست فوق العاده ای را به نمایش خواهد گذاشت. تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر فولاد شهر استان اصفهان

Z9G نخستین تلویزیون کاربر محور سونی با رزولوشن 8K است و این شرکت برای بهره گیری کامل از ۳۳ میلیون پیکسل آن به تعداد زیادی از فناوری های نوین متوسل شده که شامل قابلیت Backlight Master Drive با ماژول های فوق متراکم LED - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر فولاد شهر استان اصفهان - می شود که با کنترل مجزای آنها می توان تصاویر مشکی عمیق و - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر فولاد شهر استان اصفهان - سفید درخشانی را تولید کرده و به کنتراست بسیار بالایی دست پیدا کرد. - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر فولاد شهر استان اصفهان - برای بهینه - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر فولاد شهر استان اصفهان - سازی این بک لایت از Dynamic Range PRO استفاده شده که با کمترین مصرف انرژی عمل می کند.

سونی مدعی دستیابی به الگوریتمی است که از طریق دیتابیس ویژه و - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر فولاد شهر استان اصفهان - با بهینه سازی محتوای 4K  کیفیتی نزدیک به 8K را ارائه می کند.

این دستگاه به - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر فولاد شهر استان اصفهان - چهار اسپیکر مجهز شده که برای ایجاد افکت های هماهنگ با هم کالیبره شده اند. دو واحد از این اسپیکرها در بالا و دو واحد در پایین پنل تعبیه شده اند.

در تلویزیون A9G OLED اما داستان کمی فرق دارد. این دستگاه به تعداد پیکسل و رزولوشن خلاصه نشده و همه چیز به کیفیت تصویر ارتباط - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر فولاد شهر استان اصفهان - پیدا می کند. همانطور که می دانید پنل های اولد به خودی خود از کنتراست بالا، رنگ مشکی عمیق و زاویه دید بسیار گسترده ای بهره می برند؛ به همین خاطر ژاپنی ها بیشتر روی طراحی تمرکز کرده اند.

هردو مدل مذکور از IMAX Enhanced، دالبی ویژن/اتموس و اندروید تی‌وی بهره می برند. سیستم عامل این تلویزیون ها به - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر فولاد شهر استان اصفهان - اوریو به روز شده که کارایی بهتری را حین استفاده از اپ ها به ارمغان خواهد آورد.

کمپانی ژاپنی هنوز قیمت یا تاریخ عرضه محصولات فوق را اعلام نکرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone