🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مرند زنجان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مرند زنجان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: مایکروویو باید به طور سالیانه سرویس و فن آن تمیز شود و فیلتر اشعه نیز باید سالیانه یک بار تعویض گردد.
  2. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
  3. سوال: قطعه سنسور وزن چه نقشی در مایکروفر دارد؟
    پاسخ: سنسور وزن ماکروفر، وزن مواد داخل ماکروفر را محاسبه میکند و برای برنامه هایی مانند دیفراست از اطلاعات داده شده توسط سنسور وزن استفاده میکند.
  4. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  5. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31875.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

این جام بنفش است یا قهوه‌ای؛ خطای دید با پرینت سه بعدی نانوذرات طلا

چند سال پیش جنجال‌هایی پیرامون یک لباس آبی و مشکی پیش آمد و برخی آن را سفید و طلایی می‌دیدند. حال محققان توانسته اند با اضافه کردن نانوذرات طلا به فرآیند پرینت سه بعدی، یک ...

چند سال پیش جنجال‌هایی پیرامون یک لباس آبی و مشکی پیش آمد و برخی آن را سفید و طلایی می‌دیدند. حال محققان توانسته اند با اضافه کردن نانوذرات طلا - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مرند زنجان استان زنجان - به فرآیند پرینت سه بعدی، یک جام منحصر - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مرند زنجان استان زنجان - به فرد تولید کنند که با تابش نور تغییر رنگ می‌دهد اما سوال اینجاست که بالاخره این جام پلاستیکی بنفش است یا قهوه‌ای؟

این - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مرند زنجان استان زنجان - جام که توسط پرینت‌های سه بعدی تولید شده به اصلاح dichroic یا دو رنگ است. بدین معنی که - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مرند زنجان استان زنجان - زیر تابش نور مختلف، - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مرند زنجان استان زنجان - تغییر رنگ می‌دهد و به رنگ دیگری دیده می‌شود.

این جام زیر تابش مستقیم نور به رنگ بنفش دیده می‌شود - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مرند زنجان استان زنجان - اما کاربر با حذف نور و مشاهده‌ی آن در تاریکی متوجه می‌شود که رنگی قهوه‌ای دارد. با تابش نور، نانوذرات طلا روی سطح جام، طول موج‌ها خاصی از نور را جذب می‌کنند و به همین دلیل، جام با تغییر زاویه نور به رنگ دیگری دیده می‌شود.

تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مرند زنجان استان زنجان

حتماً شما هم - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مرند زنجان استان زنجان - برخی ماشین‌هایی را دیده‌اید که رنگ خاصی دارند - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مرند زنجان استان زنجان - و از زاویه‌های مختلف به - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مرند زنجان استان زنجان - علت تابش نور، رنگ دیگری به خود می‌گیرند. طی قرن‌های گذشته، صنعتگران با استفاده از نانوذرات می‌توانستند که خاصیت دو رنگی - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مرند زنجان استان زنجان - به متریال مختلف بدهند اما آنها نمی‌دانستند چرا این - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مرند زنجان استان زنجان - ذرات چنین تاثیر نوری ویژه‌ای می‌گذارند.

محققان مرکز پژوهشی واخنینگن سعی کردند با ترکیب نانوذرات طلا در جایگزینی از اسید - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مرند زنجان استان زنجان - سیتریک، محلول شفافی تولید کنند که با تابش نور تغییر رنگ می‌دهد.

تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مرند زنجان استان زنجان

سپس آنها از - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مرند زنجان استان زنجان - جامی تاریخی به نام Lycurgus Cup الهام گرفتند تا یک جام دو رنگ تولید کنند. این جام رومی که ۱۶۰۰ سال پیش تولید شده نمونه‌‌ی باستانی نانوفناوری - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مرند زنجان استان زنجان - است چرا که به لطف نانوذرات طلا، به دو رنگ قرمز و سبز دیده می‌شود.

پژوهشگران هدف داشتند تا جامی مشابه با - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مرند زنجان استان زنجان - مدل قدیمی بسازند و به همین دلیل سعی کردند به روش خاصی نانوذرات طلا را بزرگتر کنند تا خاصیت دو رنگی بیشتری به این جام جدید اضافه سازند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone