🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر سراب استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر سراب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیراتی که روی مایکروویو انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  2. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
  3. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
  4. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: بهتر است فضای داخلی مایکروفر بعد از هربار استفاده تمیز شده و فیلتر اشعه مایکروفر هر یکسال یکبار تعویض گردد.
  5. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39185.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

ارسال پیامک بدون هماهنگی با ستاد بحران ممنوع

بعد از زلزله اخیر تهران که با وجود قدرت پنج ریشتری آشفتگی زیادی در سطح پایتخت ایجاد کرد‎، پیامک‌های گوناگونی از سوی برخی سازمان‌ها برای مردم فرستاده شد که در میان آنها عناوین تبلیغاتی نیز ...

بعد از زلزله اخیر تهران که با وجود قدرت پنج ریشتری آشفتگی زیادی در سطح پایتخت ایجاد کرد‎، پیامک‌های گوناگونی از سوی برخی سازمان‌ها برای مردم فرستاده شد که در میان آنها عناوین تبلیغاتی نیز به - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - چشم می خورد. فروش کوله‌پشتی‌های مخصوص زلزله، سیستم‌های دریافت آنی از زلزله‌های کشور و پیامک برخی اپراتورها برای مشترکین خود از جمله مواردی هستند که بعد از وقوع زلزله به برخی کاربران فرستاده شدند.

در واکنش به این پیامک‌ها رییس کمیته پدافند غیرعامل وزارت ارتباطات، «صادق بیک پور» در همایش مدیران استانی وزارت ارتباطات با اشاره به امر خطیر و مهم اطلاع رسانی در مواقع بحرانی از بستر موبایل گفت:

«نمایندگان اپراتورها باید از هرگونه ارسال پیامک به مردم بدون هماهنگی با ستاد مدیریت بحران خودداری کنند. بر اساس دستورالعمل ستاد مدیریت بحران، تنها پیامک‌های مورد تائید این ستاد قابل ارسال به مردم خواهد بود تا در مواقع بحران و حوادث غیرمترقبه، باعث تشویش اذهان عمومی نشود.»

وی همچنین از تمهیدات وزارتخانه ارتباطات در مواقع بحرانی - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - اطلاعاتی - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - را در اختیار - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - رسانه‌ها قرار داد. بر اساس صحبت‌های بیک پور تکنولوژی رادیو ترانک ملی که از سال 93 به طور محدود و البته در دست شرکت‌های خصوصی وارد کشور شد، به زودی به بهره‌برداری می‌رسد:

«در صورتی که مشکل فضا - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - برای نصب تجهیزات در استان ها حل شود این شبکه ملی برای ارتباط رسانی در مواقع بحران در تمامی استان ها نصب و راه اندازی می‌شود.»

در این تکنولوژی یک نوع رادیو بی‌سیم سراسری ایجاد می‌شود که مشابه سیستم‌های تلفن بی‌سیم راه دور عمل می‌کند و در آن کاربران می توانند از یک فرکانس و یا کانال به صورت مشترک استفاده کنند.

تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر سراب استان آذربایجان شرقی

معمولا این سیستم در بخش‌های خاصی چون - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - ادارات پلیس، اورژانس و آتش‌نشانی و… در مواقع بحرانی همچون زلزله به کار گرفته می‌شود و از امنیت بسیار بالایی نیز برخوردار است. همچنین در رادیوترانک سرعت ارسال داده کم، پوشش وسیع، خطای بیت متوسط و هزینه تجهیزات بسیار پایین است.

بیک پور ضمن اشاره به اینکه برای ارتباط رسانی در دوران بحران ۱۲ فرکانس رادیویی در اختیار سازمان مدیریت بحران قرار گرفته، در - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - مورد اجرای پروژه بالن های مخابراتی که چندی پیش خبر آن از صفحه اینستاگرام وزیر ارتباطات منتشر شده بود، در استان‌های کشور خبر داد: «به دستور وزیر ارتباطات این ایستگاه های پرتابل برای ایجاد شبکه ارتباطی در مناطق حادثه دیده نصب و راه‌اندازی خواهد شد که هم اکنون اپراتورها - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - در حال نصب تجهیزات مخابراتی در همه استان ها برای اجرای این پروژه هستند.»

به زعم بسیاری از - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - کارشناسان زلزله اخیر پایتخت را می‌توان یک مانور کوتاه برای تمرین - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - چگونگی مقابله با زلزله‌های بزرگتر به حساب آورد. با توجه به نظریه‌پردازی دانشمندان سال پیش رو سالی با زلزله‌های بیش‌از حد عادی خواهد بود و اقدامات پیش‌گیرانه این‌چنینی از سوی دولت می‌تواند کاهش صدمات - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - جبران ناپذیر ناشی از زلزله و دیگر حوادث غیرمتقربه را بسیار کاهش دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone