🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر سوادکوه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر سوادکوه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: برد اینورتر چه کاربردی و نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: اینورتر (معکوس کننده) دریافت کننده ولتاژ ورودی از برد تغذیه می باشد.
  2. سوال: علت عدم پخش تصاویر 4K در نمایشگر 4K چیست؟
    پاسخ: در حالت کلی برای پخش اینگونه تصاویر و ویدیو ها نیاز است اطمینان حاصل کنید که دستگاه شما قابلیت این سرویس را دارد.
  3. سوال: هزینه خدمات ارائه شده چگونه محاسبه خواهد شد؟
    پاسخ: هزینه های اعلامی از سوی تکنسین ها کاملا زیر نظر مصوبه می باشد و از این بابت جای هیچ نگرانی نخواهید داشت.
  4. سوال: چرا تلویزیون من خطوط افقی یا عمودی بر رو ی تصاویر ایجاد می کند؟
    پاسخ: یکی از مشکلات رایج در تلویزیون ها می باشد که میتواند مشکلات فنی دستگاه و یا مشکلات ساده تری مثل خرابی کابل گیرنده سبب این اتفاق شوند.
  5. سوال: کابل فلت در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: کابل فلت رابط تصویر با مین برد می باشد که امروزه در اکثر وسایل هوشمند نمایشی کاربرد دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29450.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

با عینک واقعیت ترکیبی Nreal Light آشنا شوید

عینک واقعیت ترکیبی به کاربر اجازه می‌دهد حین حضور در دنیای واقعی، شمه‌ای از خیالات جلوی چشم خود تصور کند. بدین ترتیب المان‌های واقعیت مجازی روی میز کارتان به تصویر کشیده خواهند شد. [digivideo] [/digivideo] ...

عینک واقعیت ترکیبی به کاربر اجازه می‌دهد حین حضور در دنیای واقعی، شمه‌ای از خیالات جلوی چشم خود تصور کند. بدین ترتیب المان‌های واقعیت مجازی روی میز کارتان به تصویر کشیده خواهند شد.

شیشه‌ی تعبیه شده برای هدست‌های واقعیت ترکیبی، کمی شفافیت دارند و بدین شکل کاربر می‌تواند پیرامونش را مشاهده نماید. هدست‌های این چنینی - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر سوادکوه استان مازندران - کمپانی‌های معروف - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر سوادکوه استان مازندران - نظیر مجیک لیپ وان - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر سوادکوه استان مازندران - و هولولنز مایکروسافت را هنوز - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر سوادکوه استان مازندران - اندازه‌ی بزرگی دارند و نمی‌توان از آنها در هر محلی استفاده کرد.

حال یک شرکت گمنام به نام Nreal  که توسط یکی از - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر سوادکوه استان مازندران - کارکنان قبلی مجیک لیپ راه اندازی شده است، در نمایشگاه CES 2019 یک هدست واقعیت ترکیبی جدید معرفی کرده که نسبت به همتایانش بسیار کوچک است و به بزرگی یک عینک آفتابی حجیم است.

تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر سوادکوه استان مازندران

Nreal روندی مشابه مجیک لیپ در پیش گرفته و عینک Nreal Light را به طور کلی از پردازنده جدا کرده است. یک کابل - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر سوادکوه استان مازندران - وظیفه اتصال این عینک به پردازنده - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر سوادکوه استان مازندران - را برعهده دارد که روی شانه‌های کاربر قرار می‌گیرد. این کمپانی از یک چیپست اسنپدراگون - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر سوادکوه استان مازندران - 845 برای عینک‌های واقعیت ترکیبی خود بهره گرفته که پیش از این - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر سوادکوه استان مازندران - در تلفن های هوشمند پیکسل 3 و گلکسی - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر سوادکوه استان مازندران - نوت - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر سوادکوه استان مازندران - 9 استفاده شده بود.

یک کنترل کوچک دایره‌ای شکل نیز برای این هدست در نظر گرفته شده که Oreo نام دارد و کاربر می‌تواند آن را - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر سوادکوه استان مازندران - در دست گرفته تا دستوراتی را اعمال کند. این هدست واقعیت ترکیبی از صفحه نمایشی با رزولوشن ۱۰۸۰ پیکسلی بهره می‌برد و قادر است میدان دیدی ۵۲ درجه را جلوی چشم کاربر به نمایش بگذارد.

تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر سوادکوه استان مازندران

در نمایشگاه CES بازی‌های زیادی برای این هدست طراحی شده که می‌تواند با ترکیب واقعت و - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر سوادکوه استان مازندران - خیال، اوقات خوبی برای - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر سوادکوه استان مازندران - سرگرمی کاربر فراهم کند. - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر سوادکوه استان مازندران - کمپانی سازنده - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر سوادکوه استان مازندران - وعده داده که شرکت‌های زیادی قرار است در آینده‌‌ای به ساخت بازی برای این گجت روی آورند.

هدست واقعیت ترکیبی Nreal Light  - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر سوادکوه استان مازندران - قرار است در سه ماهه‌‌ی سوم سال 2019 میلادی عرضه شود و ۱۰۰۰ دلار قیمت خواهد داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone