تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر لارستان استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا گاز یخچال در صورت باز ماندن درب خارج میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در یک سیکل بسته درون لوله ها قرار داشته و باز ماندن درب یخچال ارتباطی به نشتی گاز یخچال ندارد.
  2. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: نقش شیربرقی آب در یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال وظیفه تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با فرمانی که از برد صادر میشود و با اعمال ولتاژ برق بوبین آن عمل نموده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  4. سوال: علت کپک زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، خرابی سنسور ها یا خرابی داکت هوا یا فن از میتواند باعث کاهش سرما در یخچال و کپک زدن مواد غذایی شود.
  5. سوال: آیا یخچال فریزر به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله یخچال باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و کندانسور و فن آن تمیز گردد و فیلتر های تصفیه آب ساید بای ساید باید 6 ماه یکبار تعویض شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24181.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

کشف بدافزار InnfiRAT با قابلیت سرقت کیف پول رمز ارزها

محققان خبر از کشف بدافزار InnfiRAT داده اند که در کنار قابلیت هایی مشابه با بدافزارهای معمول برای سرقت اطلاعات کیف پول ارز مجازی سیستم های آلوده کمین می کند. آن طور که شرکت «zScaler» ...

محققان خبر از کشف بدافزار InnfiRAT داده اند که در کنار قابلیت هایی مشابه با بدافزارهای معمول برای سرقت اطلاعات کیف پول - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر لارستان استان فارس - ارز مجازی سیستم های آلوده کمین می کند.

آن طور که - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر لارستان استان فارس - شرکت «zScaler» فعال در حوزه امنیت سایبری می گوید، بدافزار «InnfiRAT» با دات نت نوشته شده و احتمالاً  به واسطه ایمیل های فیشینگ یا با دانلود منتشر شده است.

زمانی که بدافزار راه خود را به دستگاه آسیب پذیر پیدا کرد خود را در پوشه AppData کپی می کند. سپس یک فایل رمز نگاری شده را در حافظه می نویسد تا امکان اجرای کارکردهای اصلی آن فراهم شود. InnfiRAT در ابتدا به دنبال نشانه هایی از یک محیط سندباکس (محیطی ایزوله برای اجرای نرم افزارها) می گردد. به طور معمول سندباکس ها ابزاری برای مهندسی معکوس بدافزارها - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر لارستان استان فارس - توسط شرکت های امنیت سایبری هستند. در صورتی که محیط سندباکس کشف شود، بدافزار به طور خودکار متوقف می شود اما در غیر این - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر لارستان استان فارس - صورت به اجرا ادامه می دهد.

بدافزار InnfiRAT داده های سیستمی از جمله کشوری که دستگاه در آن قرار - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر لارستان استان فارس - گرفته و مشخصات دیگری از قبیل نوع پردازنده، - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر لارستان استان فارس - سازنده کامپیوتر و ... را برداشت می کند و سپس با سرور راه دور با قابلیت کنترل ارتباط برقرار کرده و اطلاعات دریافت شده را به آن ارسال می کند. در قدم - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر لارستان استان فارس - بعدی در انتظار دریافت دستورات بعدی از سوی سرور باقی می ماند.

تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر لارستان استان فارس

در میان دستورات ارسالی از سوی سرور مواردی از جمله ثبت تمامی پردازش های سیستم آلوده به چشم می خورد. علاوه بر این هر پردازشی که شامل رشته نام «browser» - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر لارستان استان فارس - ،«firefox» ،«opera» و «chrome» باشد را به طور خودکار متوقف می کند. InnfiRAT همچنین می تواند محموله های بدافزار اضافه تر را به سیستم آلوده منتقل کند، داده ها را به سرقت ببرد و هر گونه کوکی مرورگر را استخراج کند. علاوه بر این امکان بستن پردازش های نرم افزارهای ضد ویروس را دارد.

InnfiRAT قابلیت اسکن اطلاعات کیف پول های رمز ارزهایی از جمله - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر لارستان استان فارس - بیت کوین و لایت کوین را دارد. به این منظور به دنبال فایل های مسیر AppData%\Litecoin\wallet.dat% و AppData%\Bitcoin\wallet.dat% می گردد. در صورتی که این فایل ها در سیستم موجود باشند، - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر لارستان استان فارس - بدافزار قادر است اطلاعات موجود در آنها - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر لارستان استان فارس - را استخراج کند و احتمالاً موفق به سرقت رمز ارزها شود.

بدافزار InnfiRAT تنها نمونه ای - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر لارستان استان فارس - نیست که در پی سرقت رمز ارزهای کاربران است. بدافزار PsiXBot هم می تواند با پایش کلیپ بوردهای کاربر به دنبال گواهینامه های کیف پول های الکترونیکی بگردد و بیت کوین، - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر لارستان استان فارس - اتریوم، مونرو و ریپل را سرقت کند. انواع دیگری از بدافزارهای سرقت رمز ارز که با نام «بِرد ماینر» شناخته می شوند ماشین های مجازی لینوکس را در کامپیوترهای مک اجرا می کنند تا با استفاده از قدرت پردازنده، به طور محرمانه رمز ارز مونرو - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر لارستان استان فارس - استخراج کنند. در نهایت این رمز ارزها به کیف - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر لارستان استان فارس - پول هکر فرستاده می شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone