تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر تنکابن استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: یخچال باید دور از منابع حرارتی نصب شود اما در صورتی که ناچار به نصب یخچال در کنار اجاق گاز هستید از یک عایق حرارتی مابین یخچال و اجاق گاز استفاده کنید تا از انتقال حرارت به یخچال جلوگیری شود.
  2. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای مختلفی استفاده میشود گاز R12 و R134 که از خانواده گاز فرئون میباشند گاز اشتعالزایی نیستند و فاقد خطر جانی میباشند اما در حجم بالا میتواند به محیط زیست و لایه اوزون آسیب برساند. اما گاز R600 از خانواده گاز بوتان بوده و اشتعالزا میباشد و باید در گاز گیری یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  3. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای یخچال ضروری است؟
    پاسخ: بله ، با توجه به اینکه برد و موتور یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند ، بهتر است از یک محافظ استاندارد یخچال با حداقل 5 دقیقه زمان تاخیر استفاده نمایید.
  4. سوال: یخچال هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله یخچال باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و کندانسور و فن آن تمیز گردد و فیلتر های تصفیه آب ساید بای ساید باید 6 ماه یکبار تعویض شود.
  5. سوال: آیا یخچال و فریزر موتور های جداگانه دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال های موجود در بازار از یک موتور استفاده شده است که وظیفه تولید سرما هم در قسمت فریزر و هم در قسمت یخچال بر عهده همان موتور بوده و در بیشتر مدل ها سرمای یخچال از طریق دمپر از فریزر تامین میگردد. در موارد بسیار نادری در یخچال ها از دو موتور مجزا استفاده شده است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20553.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

نمایش جیلبریک iOS 14 در کنفرانس امنیتی Mosec 2020 توسط هکرهای چینی

اپل در کنفرانس WWDC 2020 از نسخه جدید سیستم عامل موبایل خود با تغییرات بزرگی رونمایی کرد و حالا تیم «Pangu» جیلبریک iOS 14 را در کنفرانس امنیتی «Mosec 2020» نشان داده است. اپل با انتشار ...

اپل در کنفرانس WWDC 2020 از نسخه جدید سیستم عامل موبایل خود با تغییرات بزرگی رونمایی کرد و حالا تیم «Pangu» جیلبریک iOS 14 را در کنفرانس امنیتی «Mosec 2020» نشان داده است.

اپل با انتشار هر بروزرسانی، ویژگی‌های زیادی را برای سیستم عامل خود درنظر می‌گیرد که شامل موارد امنیتی نیز می‌شود، با این حال همچنان - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر تنکابن استان مازندران - انتظار داریم با عرضه نسخه نهایی iOS 14، جیلبریک آن از سوی تیم‌ها ارائه شود. نزدیک به یک ماه پیش تیم «Checkra1n» یک اسکرین شات از جیلبریک بتای iOS 14 منتشر کرد و حالا تیم Pangu به چنین موفقیتی دست پیدا کرده است.

این تیم نسخه جیلبریک iOS 14 را روی آیفون - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر تنکابن استان مازندران - ۱۱ پرو اجرا کرده - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر تنکابن استان مازندران - و تصویری از آن به اشتراک گذاشته، البته چندان نباید به عرضه ابزاری برای - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر تنکابن استان مازندران - جیلبریک این سیستم عامل امیدوار باشیم. توسعه‌دهندگان با چنین اقداماتی و همچنین نمایش امکان دستکاری یک - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر تنکابن استان مازندران - سیستم عامل، قدرت خود را به رخ می‌کشند، با این حال نمی‌توان از انتشار آن مطمئن باشیم، البته شاید ابزار جدیدی در ادامه سال جاری میلادی از سوی تیم دیگری عرضه شود.

تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر تنکابن استان مازندران

تیم Pangu چند سالی می‌شود که ابزاری برای بیلدهای جدید سیستم عامل اپل منتشر نکرده و آخرین ابزار آن مربوط به iOS 9 می‌شود. با توجه به این موضوع، انتظار نداریم که این تیم برای نسخه بتای iOS 14 جیلبریک منتشر کند، چرا که اپل در بروزرسانی بعدی این اکسپویلت را برطرف خواهد کرد.

در سال‌های اخیر مهندسان اپل به سختی روی امنیت سیستم عامل این شرکت کار کرده‌اند تا هکرها قادر به - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر تنکابن استان مازندران - شناسایی - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر تنکابن استان مازندران - اکسپلویت و جیلبریک آن نباشند، با این حال هکرها همچنان به تلاش خود ادامه - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر تنکابن استان مازندران - می‌دهند. تیم Pangu - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر تنکابن استان مازندران - اعلام کرده که با - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر تنکابن استان مازندران - وجود پروتکل‌های ایمنی بهتر iOS 14، موفق به جیلبریک آن شده است.

باید منتظر بمانیم و ببینیم کدام تیم می‌تواند ابزار جیلبریک iOS 14 را منتشر کند، البته شاید اپل تا انتشار نسخه نهایی این سیستم عامل مانع از انجام آن شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر دارینه نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
با احترام، یکی از مشکلات رایج در یخچال آدمیرال AT19N8M، نرمال نبودن دمای داخلی یخچال می‌باشد که این باعث می‌شود که غذاهای شما بوی بدی داشته باشند و قابل استفاده نباشند.

برای تعمیر این مشکلات، اولین گزینه‌ای که می‌توان انجام داد، تنظیم دمای مناسب یخچال است که با توجه به شرایط سردخانه، باید با مشاوره فنی شرکت تولید کننده انجام گیرد.

همچنین، باید از روش های تمیز کردن مناسب برای یخچال استفاده کرده و برای نگهداری غذاها، باید آنها را با دقت وبه صورت منظم و سالم درون یخچال قرار داد.

در صورتی که مشکل ادامه داشته باشد، بهتر است فنی مربوطه را با مشکل روبرو کنید و نسبت به تعمیر آن تصمیم گیری کنید.

با توجه به اینکه مجموعه اداری و صنعتی ولی محمدی در شهر تنکابن قرار دارد، پیشنهاد می‌شود با تماس با تکنسین‌های مربوطه یا فروشگاه‌های مجاز یخچال، نحوه تعمیر و رفع عیب را مشاوره کنید



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone