تعمیرات یخچال سام در شهر سهند استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای یخچال ضروری است؟
    پاسخ: بله ، با توجه به اینکه برد و موتور یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند ، بهتر است از یک محافظ استاندارد یخچال با حداقل 5 دقیقه زمان تاخیر استفاده نمایید.
  2. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  3. سوال: درجه مناسب یخچال در فصول مختلف چیست؟
    پاسخ: درجه نرمال یخچال به صورت حد وسط تعیین شده روی 3+ و درجه نرمال فریزر 19- میباشد. و در فصول مختلف نیازی به تغییر درجات وجود ندارد.
  4. سوال: کارشناسی که برای تعمیر یخچال مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند ، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  5. سوال: دلیل وجود بوی بد درون یخچال چیست؟
    پاسخ: بوی بد یخچال ممکن است بر اثر باقی ماندن طولانی مدت مواد خوراکی درون یخچال باشد. برای پیشگیری از تولید بوی بود در یخچال حتما مواد خوراکی را درون ظرف های در بسته نگه دارید و یخچال را به صورت مرتب هر ده روز یکبار تمیز کنید و موادی که تاریخ انقضای آنها رو به اتمام است از یخچال خارج کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20556.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

آمریکا از طرح توسعه اینترنت کوانتومی غیر قابل هک پرده برداشت

ایالات متحده آمریکا که بدنبال برتری در رایانش کوانتومی است، اخیرا برنامه‌های خود برای اینترنت کوانتومی ملی را اعلام کرده است. وزارت انرژی آمریکا استراتژی اولیه برای پروتوتایپ اینترنت کوانتومی ملی را ارائه کرده که ...

ایالات متحده آمریکا که بدنبال برتری در رایانش کوانتومی است، اخیرا برنامه‌های خود برای اینترنت کوانتومی ملی را اعلام کرده است.

وزارت انرژی آمریکا استراتژی اولیه - تعمیرات یخچال سام در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - برای - تعمیرات یخچال سام در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - پروتوتایپ اینترنت کوانتومی ملی را ارائه کرده که طی ۱۰ سال آینده تکمیل خواهد شد. ۱۷ - تعمیرات یخچال سام در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - آزمایشگاه ملی این وزارتخانه، نقش ستون فقرات این شبکه را خواهند داشت. در گزارش وزارت انرژی به این موضوع - تعمیرات یخچال سام در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - اشاره شده که این اینترنت در مقیاس کوچک شروع به کار خواهد کرد و نیاز به ۴ دستاورد دارد.

ابتدا طراحان باید عملکرد مناسب - تعمیرات یخچال سام در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - پروتکل‌های امن کوانتومی در شبکه‌های فیبر نوری کنونی را تایید کنند. شبکه‌ها - تعمیرات یخچال سام در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - سپس باید شروع به - تعمیرات یخچال سام در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - ارسال اطلاعات درهم‌تنیده کوانتومی در میان شهرها و مدارس کنند. این شبکه از تکرارگرهای کوانتومی برای تقویب سیگنال و امکان انتقال اطلاعات میان شهرها استفاده خواهد کرد و هدف نهایی، رساندن دیتا به ایالت‌های مختلف است.

هزینه این شبکه توسط بخشی از بودجه ۱.۳‌ میلیارد دلاری اختصاص داده شده به طرح کوانتومی ملی تامین خواهد شد. در حال - تعمیرات یخچال سام در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - حاضر پیشرفت‌هایی در زمینه اینترنت کوانتومی ایجاد شده که - تعمیرات یخچال سام در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - برای مثال می‌توان به همکاری دانشگاه ملی «آرگون» و دانشگاه «شیکاگو» اشاره کرد.

تعمیرات یخچال سام در شهر سهند استان آذربایجان شرقی

این دو با همکاری یکدیگر موفق به ایجاد شبکه کوانتومی ۸۳ کیلومتری از طریق فیبرهای بدون استفاده شده‌اند و انتظار می‌رود با اتصال آزمایشگاه ملی «فرمی» به این شبکه، تا ۱۲۸ کیلومتر گسترش پیدا کند.

ایالات متحده آمریکا انگیزه‌های بی‌شماری برای ایجاد یک شبکه کوانتومی در سطح کشور دارد که البته مهم‌ترین آن، امنیت است. - تعمیرات یخچال سام در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - شبکه کوانتومی امنیت فوق العاده بالایی دارد چرا که تنها با نظارت روی آن - تعمیرات یخچال سام در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - می‌توان عملکردش را مختل کرد، بنابراین رهگیری آن تقریبا غیرممکن است. علاوه بر این، می‌توان از طریق آن اطلاعات زیادی را منتقل کرد و شبکه‌های سنسور کوانتومی فوق العاده حساس نیز امکان تشخیص بهتر زلزله و همچنین شرایط پزشکی را فراهم می‌کند.

هنوز در روزهای اولیه این پروتوتایپ قرار داریم و شاید مانند سایر پروژه‌های تحقیقاتی دولتی، امکان استفاده از آن برای عموم مردم وجود نداشته باشد، با این حال چنین برنامه‌هایی آینده و اینترنت کوانتومی که روی - تعمیرات یخچال سام در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - زندگی روزانه ما تاثیر می‌گذارد را ترسیم می‌کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر پرنگ نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
دوستان به سایت ما هم سر بزتید *****
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone