تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر زرین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  2. سوال: دلیل زود خراب شدن مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، خرابی سنسور ها یا خرابی داکت هوا یا فن از میتواند باعث کاهش سرما در یخچال و کپک زدن مواد غذایی شود.
  3. سوال: علل سوختن کمپرسور یخچال چیست؟
    پاسخ: علت های مختلفی میتوانند باعث سوختن کمپرسور یخچال شود. نوسانات برق ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیفی و گرد و خاک در کندانسور ، کارکرد ناصحیح فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از طرفین ، کیپ شدن لوله کپی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو علت هایی هستند که باعث می شوند موتور یخچال دچار خرابی شود.
  4. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای متفاوتی استفاده میشود گاز R12 و R134 که گازهای زیر مجموعه فرئون بوده و اشتعالزا نمیباشد و خطر جانی ندارند اما برای محیط زیست در حجم بالا زیان بار هستند. اما گاز R600 زیرمجموعه گاز بوتان بوده و اشتعال زا میباشد و باید در هنگام تخلیه گاز یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  5. سوال: هزینه کمپرسور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: در یخچال های مختلف با توجه به ظرفیت و حجم داخلی یخچال از قدرت های مختلف کمپرسور استفاده میگردد که بر حسب اسب بخار این قدرت ها نام گذاری میگردد. قیمت موتور یخچال با توجه به قدرت موتورها و مارک آن ها متفاوت میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20554.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

هسته وردپرس ۵.۵ با سایت مپ گوگل یکپارچه می‌شود

بیش از یکسال است که گوگل از همکاری خود با تیم وردپرس برای اضافه کردن قابلیت تولید سایت مپ‌ XML به هسته آن خبر داده و در نهایت شاهد چنین موضوعی در وردپرس ۵.۵ خواهیم ...

بیش از یکسال است که گوگل از همکاری خود با تیم وردپرس برای اضافه کردن قابلیت تولید سایت مپ‌ XML به - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر زرین شهر استان اصفهان - هسته آن خبر داده و در نهایت شاهد چنین موضوعی در وردپرس ۵.۵ خواهیم بود.

«پاسکال بیرچلر» از گوگل در سایت وردپرس اعلام کرده:

«در - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر زرین شهر استان اصفهان - وردپرس ۵.۵ - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر زرین شهر استان اصفهان - ویژگی جدیدی قرار - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر زرین شهر استان اصفهان - دارد که عملکردهای پایه و قابل توسعه سایت - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر زرین شهر استان اصفهان - مپ XML را به هسته وردپرس اضافه می‌کند.»

سایت مپ یا - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر زرین شهر استان اصفهان - نقشه - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر زرین شهر استان اصفهان - سایت (Sitemap) فهرستی از صفحات اصلی یک سایت بوده که ارتباط میان آن‌ها را به نمایش می‌گذارد. سایت مپ برای ناوبری ساده‌تر و همچنین استفاده موتورهای جستجو مانند گوگل کاربرد دارد و می‌توان توسط آن محتواهای مهم‌تر را در اختیار موتورهای جستجو قرار داد.

با دریافت نسخه ۵.۵ وردپرس، سایت وردپرسی نمایه سایت مپ را در محل wp-sitemap.xml\ به نمایش می‌گذارد که فایل اصلی XML محسوب می‌شود و حاوی لیستی از تمام صفحه نقشه سایت است که به وسیله سایت وردپرس در معرض دید قرار می‌گیرد. نمایه سایت مپ می‌تواند حداکثر ۵۰,۰۰۰ سایت مپ را نگهداری کند و هر سایت مپ نیز می‌تواند ۲۰۰۰ ورودی یا URL را حفظ کند.

تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر زرین شهر استان اصفهان

به صورت پیش فرض تمام پست‌های قابل استعلام عمومی و طبقه‌بندی‌ها، به همراه بایگانی نویسندگان و البته صفحه اصلی سایت در این فایل‌های سایت مپ وجود خواهند داشت. برای چنین کاری، باید سایت مپ را در فرانت اند قرار - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر زرین شهر استان اصفهان - دهید که آن نیازمند افزونه «SimpleXML PHP» است.

اگر هم اکنون سایت وردپرسی شما دارای سایت مپ XML است، می‌توانید از قابلیت جدید استفاده یا اینکه آن را غیرفعال کنید، البته پلاگین‌هایی مانند «Yoast» به چنین موضوعی رسیدگی می‌کنند. نسخه نهایی وردپرس ۵.۵ با - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر زرین شهر استان اصفهان - ویژگی‌های - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر زرین شهر استان اصفهان - جدید در تاریخ ۲۱ مرداد منتشر خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone