تعمیرات یخچال سام در شهر ماکو استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است یخچال به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار یخچال میباشد از یک ورق فویل آلومینیوم به عنوان عایق استفاده نمایید.
  2. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  3. سوال: آیا تکنسینی که برای یخچال من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  4. سوال: آیا میشود یخچال ساید بای ساید را به دستگاه تصفیه آب وصل نمود؟
    پاسخ: در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب کم نباشد اتصال یخچال به تصفیه آب ایرادی ندارد اما اگر فشار آب کم باشد میتواند باعث ایجاد خرابی در شیربرقی یخچال شود.
  5. سوال: علل سوختن کمپرسور یخچال چیست؟
    پاسخ: علت های مختلفی میتوانند باعث سوختن کمپرسور یخچال شود. نوسانات برق ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیفی و گرد و خاک در کندانسور ، کارکرد ناصحیح فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از طرفین ، کیپ شدن لوله کپی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو علت هایی هستند که باعث می شوند موتور یخچال دچار خرابی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20557.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

توییتر در انگیزه دریافت حق اشتراک از کاربران؛ افت درآمدهای تبلیغاتی ادامه دارد

توییتر چندی پیش گزارش عملکردش در سه ماهه دوم سال مالی ۲۰۲۰ را منتشر کرد و از رشد ۳۴ درصدی کاربرانش در این فصل خبر داد که ظاهرا تحت تاثیر شیوع کووید ۱۹ و خانه ...

توییتر چندی پیش گزارش عملکردش در سه ماهه دوم سال مالی ۲۰۲۰ را منتشر کرد و از رشد ۳۴ درصدی کاربرانش در این فصل خبر داد که ظاهرا تحت تاثیر شیوع کووید ۱۹ و خانه نشینی مردم بوده است. از ماه آوریل تا ژوئن (یعنی سه ماهه دوم سال ۲۰۲۰) شمار کاربران فعال روزانه این پلتفرم اجتماعی به رقم ۱۸۶ میلیون نفر رسید که دستاورد بزرگی برای توییتر محسوب می شود. با وجود این رشد اما - تعمیرات یخچال سام در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - زیان عملیاتی این شرکت در فصل دوم سال ۲۰۲۰ برابر با ۱۲۴ میلیون دلار عنوان شد و اعلام گردید - تعمیرات یخچال سام در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - که درآمدهای تبلیغاتی با افت روبرو بوده اند.

با در نظر داشتن همین ارقام توییتر اعلام کرده که به دنبال کسب درآمد از کانال های دیگری فراتر از تبلیغات است که به زعم برخی منظور توییتر از کانال های درآمدی جدید میتواند ارائه سرویس - تعمیرات یخچال سام در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - های اشتراکی باشد. البته شرکت - تعمیرات یخچال سام در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - تحت مدیریت دورسی فعلا مراحل اولیه بررسی این الگوی کسب و کار را طی می کند و انتظار نمی رود که دست کم تا پایان سال جاری میلادی این ایده به بار بنشینند.

تعمیرات یخچال سام در شهر ماکو استان آذربایجان غربی

جک دورسی مدیرعامل توییتر در جلسه ای که با حضور - تعمیرات یخچال سام در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - سرمایه گذاران این شرکت برای اعلام گزارش مالی آن برگزار شد در این باره گفت: امسال احتمالا دیگر رویکردها را هم آزمایش خواهیم کرد. او خاطرنشان کرد که برای درخواست پول از کاربران توییتر بابت استفاده از - تعمیرات یخچال سام در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - سرویس های ویژه آن، استانداردهای بالایی را مد نظر دارد.

دورسی در ادامه گفت:

ما میخواهیم مطمئن شویم که هر جریان درآمدی تازه مکمل کسب و کار تبلیغاتی مان است.

البته اشاره کنیم هنوز مشخص نیست که - تعمیرات یخچال سام در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - مدیران توییتر به چه محصولات یا سرویس های اشتراکی برای درآمدزایی بیشتر می اندیشند هر چند برخی پیش بینی کرده اند که یکی از - تعمیرات یخچال سام در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - ایده های توییتر احتمالا حذف تبلیغات در ازای دریافت حق اشتراک ماهانه خواهد بود. در هر حال روشن است که طی ماه های - تعمیرات یخچال سام در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - آینده اطلاعات بیشتری در این باره به دستمان میرسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر شادکامه نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
حالتون خوبه؟ سایت ***** یخچال سام RL510 شما را با نازلترین قیمت و بهترین گارانتی در منزل شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone