تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر گلپایگان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باز گذاشتن درب یخچال به موتور یخچال آسیب میزند؟
    پاسخ: باز بودن یخچال به مدت طولانی باعث از بین رفتن سرمای داخل محیط یخچال شده و به تبع آن یخچال باید با توان بیشتری کار کند تا سرمای از دست رفته را جبران کند. باز ماندن طولانی مدت یخچال مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال گردد.
  2. سوال: یخساز فقط یخ خرد میدهد و یخ درشت نمیدهد ، علت چیست؟
    پاسخ: استفاده دیر به دیر از یخساز و یا قطع و وصل برق ممکن است باعث ایجاد چسبندگی در یخ های درون باکس یخ شده و امکان خروج یخ به صورت قالبی از بین می رود. همچنین خرابی سلونوئید یا گیربکس یخ ریز نیز میتواند باعث شوند که یخ فقط به صورت خرد شده بیرون بیاید.
  3. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  4. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های نوفراست بر خلاف یخچال های قدیمی شاهد انباشته شدن برفکی که نیاز به از برق کشیدن یخچال و آب کردن برفک ها باشد نیستم و با ایجاد یک سیستم اتوماتیک متشکل از المنت و سنسور و برد الکترونیکی عملیات برفک زدایی به صورت خودکار چندین بار در طول شبانه روز انجام میگردد و در نتیجه آن از انباشته شدن برفک در یخچال جلوگیری میگردد.
  5. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی یخچال شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20558.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

قابلیت جدید اسنپ: مقصد خود را حین سفر عوض کنید

قابلیت جدید اسنپ با عنوان «تغییر مقصد حین سفر» روی نسخه جدید اپلیکیشن در دسترس کاربران این اپلیکیشن قرار گرفته است. اسنپ، این قابلیت را در راستای پاسخ نیاز کاربران ارائه کرده و سعی داشته ...

قابلیت جدید اسنپ با عنوان «تغییر مقصد حین سفر» روی نسخه جدید اپلیکیشن در دسترس کاربران این اپلیکیشن قرار گرفته است. اسنپ، این قابلیت را در راستای پاسخ نیاز کاربران - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر گلپایگان استان اصفهان - ارائه کرده و سعی داشته تا با پیاده‌سازی آن، در پیشرفت و جامع‌تر شدن خدمات تاکسی اینترنتی در کشور تاثیر بگذارد.

روابط عمومی اسنپ - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر گلپایگان استان اصفهان - گزارش داده که بر اساس مطالعاتی که روی سفرهای انجام گرفته در این سامانه صورت گرفته، تیم فنی اسنپ تصمیم گرفته تا این قابلیت را در اپلکیشن جدید قرار دهد تا کاربران با خیالی آسوده‌تر سفر کنند. بر اساس این مطالعات و آمارهایی که در سامانه اسنپ مشاهده می‌شود، روزانه نزدیک به ۱۵ درصد از سفرهای اسنپ با تغییر مقصد نهایی انجام می‌شود؛ تحقق این موضوع اما تا پیش از امروز، با مشکلاتی همراه بود و موجب - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر گلپایگان استان اصفهان - سردرگمی و اتلاف وقت کاربران می‌شد.

تیم اسنپ با علم بر اینکه این تقاضای گسترده - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر گلپایگان استان اصفهان - نشان می‌دهد مسافران به - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر گلپایگان استان اصفهان - دلایل متعدد حین سفر نیاز داشته‌اند تا مقصد نهایی خود را تغییر دهند؛ به ساخت و پیاده‌سازی - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر گلپایگان استان اصفهان - این ویژگی مبادرت ورزیده است. بسیاری از مسافران یا مقصد را اشتباه وارد کرده‌اند یا بنا به هر دلیل دیگری در حین سفر مجبور به تغییر مسیر خود هستند و این موضوع موجب پیاده‌سازی این ویژگی شده است.

در - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر گلپایگان استان اصفهان - نسخه جدید اپلیکیشن کاربران مسافر و راننده اسنپ راهکاری ساده‌تر و سریع‌تر برای اعمال این - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر گلپایگان استان اصفهان - تغییر طراحی شده است.  با - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر گلپایگان استان اصفهان - قابلیت «تغییر مقصد حین سفر» دیگر نیازی به هماهنگی تلفنی با پشتیبانی نیست. شما به راحتی می‌توانید با انتخاب گزینه تغییر مقصد در اپلیکیشن، پس از محاسبه مجدد هزینه و - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر گلپایگان استان اصفهان - تایید راننده، مسیر خود را تغییر دهید.

تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر گلپایگان استان اصفهان

روش‌های تغییر مقصد اما چه هستند؟

از دو راه می‌توانید از گزینه تغییر مقصد حین سفر در - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر گلپایگان استان اصفهان - اپلیکیشین اسنپ استفاده کنید.

وقتی در خودروی اسنپ حین سفر هستید، اپلیکیشن اسنپ را باز کنید و صفحه‌ای را که مشخصات سفر در آن ثبت شده بالا بکشید. کنار مقصد سفر گزینه‌ سبزرنگی می‌بینید: تغییر مقصد.

همچنین می‌توانید روی همان - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر گلپایگان استان اصفهان - صفحه مشخصات سفر «گزینه‌های سفر»‌ را انتخاب کنید و در بین گزینه‌های سفر، - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر گلپایگان استان اصفهان - گزینه تغییر مقصد را پیدا کنید.

با هر کدام از این روش‌ها، به صفحه‌ای فرستاده - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر گلپایگان استان اصفهان - می‌شوید که همان مرحله انتخاب مقصد روی نقشه است. در این صفحه به آدرس‌های منتخب خود هم دسترسی دارید و می‌توانید به جای مشخص کردن مقصد به صورت دستی، یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

پس از تایید مقصد جدید، هزینه سفر با توجه به موقعیت مکانی مقصد دوباره محاسبه می‌شود. منتظر بمانید تا قیمت جدید برای شما - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر گلپایگان استان اصفهان - نمایش داده شود.

در صورتی که قیمت - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر گلپایگان استان اصفهان - جدید را می‌پذیرید، گزینه تایید را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که این هزینه تا مدت مشخصی اعتبار دارد و اگر گزینه تایید را لمس - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر گلپایگان استان اصفهان - نکنید، پس از مدتی کوتاه قیمت باید مجددا محاسبه شود.

ناگفته نماند بهتر است تغییر مقصد را با هماهنگی راننده انجام دهید چرا که در نهایت این راننده است که باید تایید نهایی را انجام دهد. در واقع راننده، با استفاده از اپلیکیشن خود، مقصد جدید را روی نقشه با تفکیک منطقه طرح ترافیک مشاهده می‌کند و - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر گلپایگان استان اصفهان - در صورت امکان تردد در آن مسیر درخواست تغییر مقصد شما را تایید یا رد می‌کند. پس از تایید یا عدم تایید راننده، پیغامی را روی اپلیکیشن خود می‌بینید که  وضعیت ادامه سفر را به اطلاع شما می‌رساند.

توجه داشته باشید که پس از آغاز سفر می‌توانید مقصد خود را تغییر دهید و حتما باید آخرین نسخه اپلیکیشن را نصب کرده باشید. گفتنیست علاوه بر سفر اسنپ، این قابلیت برای اسنپ بایک هم در دسترس است، اما در حال حاضر - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر گلپایگان استان اصفهان - فعلا فقط برای سفرهای داخل شهر و تک مقصد می‌توانید از این قابلیت استفاده کنید. در صورتی‌که برای فرد دیگری سفر اسنپی‌ - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر گلپایگان استان اصفهان - گرفته‌اید، باز هم باید - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر گلپایگان استان اصفهان - به روال سابق، با هماهنگی پشتیبانی در صورت نیاز مقصد مسافر خود را تغییر دهید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone