تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر چمستان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست مانند یک خبرچین عمل نموده و برد دستگاه را از وضعیت المنت با خبر میکند. در واقع سنسور دیفراست یک مقاومت NTC بوده که در قبال تغییرات دمایی عملکرد منفی دارد و با افزایش دما مقاومت آن کاهش میابد. به تبع این تغییرات مقاومت ولتاژ عبوری و بازگشتی از سنسور دیفراست به برد یخچال تغییر نموده و برد دستگاه متوجه میشود که دمای اواپراتور در چه وضعیتی میباشد و دستور قطع یا ادامه کار المنت را صادر میکند.
  2. سوال: هزینه کمپرسور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: قیمت موتور یخچال با توجه به نوع و ابعاد یخچال متفاوت بوده و قدرت موتور بر حسب پارامتر اسب بخار دسته بندی میشود. مهم ترین خصوصیت موتورحجم جابجایی و توان موتور میباشد که با توجه به مارک موتور و نوع سیم پیچ قیمت های متفاوتی دارد.
  3. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  4. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  5. سوال: دلیل خرابی شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب زیاد آب ، تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار خیلی زیاد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها و فیلتر ممکن است باعث خرابی شیربرقی یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20561.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

افشای تصاویر هدست واقعیت مجازی Oculus Quest؛ معرفی احتمالی در ماه آینده

تصاویری از نسل جدید هدست‌های واقعیت مجازی بدون سیم Oculus Quest فاش شده که نه تنها ظاهر آن را از تمام زوایا نشان می‌دهد، بلکه به تاریخ عرضه احتمالی آن یعنی پانزدهم سپتامبر (۲۵ شهریور) ...

تصاویری از نسل جدید هدست‌های واقعیت مجازی بدون سیم Oculus Quest فاش شده که نه تنها ظاهر آن را از تمام زوایا نشان می‌دهد، بلکه به تاریخ عرضه احتمالی آن یعنی پانزدهم سپتامبر (۲۵ شهریور) نیز اشاره دارد.

ابتدا چند روز پیش بود که تصویری رندر شده از نسل جدید هدست Oculus Quest در توییتر رویت - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر چمستان استان مازندران - شد، و حالا نوبت به چند عکس دیگر رسیده که توسط کاربری به اسم WalkingCat منتشر شده است. او - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر چمستان استان مازندران - حتی در مورد تاریخ عرضه این هدست واقعیت مجازی هم صحبت کرده که به احتمال رونمایی زودهنگام آن اشاره می‌کند.

تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر چمستان استان مازندران

این عکس‌ها نشان می‌دهند نسل جدید Oculus Ques احتمالا ظاهری بسیار شبیه به نسل قبلی خود خواهد داشت، تنها با این تفاوت که این بار شاهد ترکیبی از رنگ‌های مشکی و سفید هستیم. با توجه به شواهد، به احتمال زیاد این هدست در حال حاضر در فاز آزمایشی قرار دارد و بزودی روشنایی روز را خواهد دید.

کمپانی فیسبوک که به عنوان مالک Oculus - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر چمستان استان مازندران - به حساب می‌آید، تاکنون هیچ واکنشی نسبت به این تصاویر و تاریخ افشا شده نشان نداده و از پاسخ به سوالات - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر چمستان استان مازندران - مربوطه نیز اجتناب کرده است.

تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر چمستان استان مازندران

این شرکت در ماه می سال گذشته اولین نسل از هدست بدون سیم - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر چمستان استان مازندران - Oculus Quest را روانه بازار کرد، که البته از دید کارشناسان قدرت کمتری نسبت به نسخه با سیم دارد. از آن موقع به بعد فیسبوک سعی کرده با ارائه به‌روزرسانی‌های مختلف به توانایی‌های این هدست واقعیت مجازی بیافزاید، تا جایی که حالا برخی از متخصصان از Quest به عنوان یکی از بهترین گزینه‌های بازار و «هدستی - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر چمستان استان مازندران - که باید خرید» یاد - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر چمستان استان مازندران - می‌کنند.

گفتنی است فیسبوک اوایل ماه گذشته از یک هدست واقعیت مجازی جدید مفهومی با ظاهری شبیه به یک عینک آفتابی رونمایی کرد که به طور کلی طراحی متفاوتی نسبت به سایر دستگاه‌های VR موجود - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر چمستان استان مازندران - در بازار دارد و به نمایشگرهای جدیدی مجهز شده است.

تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر چمستان استان مازندران

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone