تعمیرات یخچال سام در شهر سراب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر یخچال را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند ، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  2. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  3. سوال: دلیل روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: ابتدا باید برق ورودی یخچال و محافظ برق را بررسی نمایید و در صورتی که در این قسمت ها مشکلی وجود نداشت ممکن است خرابی برد الکترونیکی یا خرابی سنسور یخچال از علت های روشن نشدن یخچال باشند.
  4. سوال: آیا تکنسینی که برای یخچال من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  5. سوال: علت پاره شدن شلنگ یخچال چیست؟
    پاسخ: شلنگ یخچال ممکن است بر اثر کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض کردن دیر هنگام فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از حد موتور ، رسوب بیش از اندازه آب یا فشار بالای آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20555.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

گزارش ملک رادار از بازار مسکن در بهار ۹۹: کاهش چشمگیر آگهی‌ها و افزایش حومه‌نشینی

استارتاپ «ملک رادار» در گزارشی که از بهار پر از کرونای ایران منتشر نموده، اعلام کرده که ۸۵۲ هزار و ۶۴۹ آگهی مربوط به رهن و اجاره در فضای مجازی ثبت شده و بیش از ...

استارتاپ «ملک رادار» در گزارشی که از بهار پر از کرونای ایران منتشر نموده، اعلام کرده که ۸۵۲ هزار و ۶۴۹ آگهی مربوط به رهن و اجاره - تعمیرات یخچال سام در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - در فضای مجازی ثبت شده و بیش از آن ۱ - تعمیرات یخچال سام در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - میلیون و ۸۳۱ هزار و ۳۶ مورد آگهی فروش به ثبت رسیده که این آمار تعداد آگهی‌های ثبت شده به طوری کلی را به دو میلیون و ۶۸۳ هزار و ۶۸۵ عدد می‌رساند. این آمار یعنی کمترین تعداد آگهی ثبت شده در یک سال - تعمیرات یخچال سام در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - اخیر در - تعمیرات یخچال سام در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - کشور.

نکته قابل توجه اینجاست که بخش اعظم این آمار مربوط به آگهی‌های مسکونی بوده و تعداد ۲ میلیون و ۳۸۵ هزار و ۳۱۷ مورد مرتبط با - تعمیرات یخچال سام در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - آنهاست و تنها ۲۹۸ هزار و ۳۶۷ آگهی به واحدهای تجاری برمی‌گردد. اما گزارش جدید ملک رادار چه موضوعاتی را برای ما روشن می‌کند؟

تعمیرات یخچال سام در شهر سراب استان آذربایجان شرقی

گزارش ملک رادار نشان می‌دهد در تهران نسبت به زمستان سال گذشته، کاهش آگهی‌های ملکی رخ داده اما خراسان و استان البرز شاهد افزایش - تعمیرات یخچال سام در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - آگهی‌های املاک هستند. همچنین به خاطر افزایش قیمت‌ها، افزایش مهاجرت به حومه شهرها در حال رخ دادن است.

در میان آگهی‌های املاک فضای مجازی، بیش از ۶۰۰ هزار مورد در تهران ثبت شده است. این آمار نشان می‌دهد که حداقل ۲۰۰ هزار مورد کاهش در تعداد آگهی‌های ملک تهران رخ داده است.

در مقایسه‌ای که میان آگهی‌های - تعمیرات یخچال سام در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - بهار امسال و زمستان گذشته صورت گرفته ملک رادار به این نتیجه رسیده که مجموع آگهی‌ها در کل ۴۰ هزار مورد کمتر شده است. در واقع بهار امسال کمترین تعداد - تعمیرات یخچال سام در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - آگهی‌های ملکی را در یک سال اخیر تجربه کرده است. شیوع ویروس کرونا، نوسان روزانه قیمت‌ها و البته ممنوعیت درج قیمت آگهی‌های مسکن می‌تواند از دلایل این کاهش باشد. استان تهران به طور کلی - تعمیرات یخچال سام در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - حدود یازده درصد آگهی کمتر نسبت به گذشته داشته و این موضوع در بخش آگهی‌های فروش - تعمیرات یخچال سام در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - بیشتر به چشم می‌خورد. اما استان‌هایی چون البرز و خراسان تعداد آگهی‌هایشان رشد هم داشته است.

تعمیرات یخچال سام در شهر سراب استان آذربایجان شرقی

این درست - تعمیرات یخچال سام در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - است که تعداد آگهی‌های تهران کمتر شده اما در بهار سال جاری، تعداد آگهی‌های حومه شهر تهران (که در زمستان هم بیشتر شده بود) باز هم ازدیاد یافته و این مساله نشان از مهاجرت پایتخت‌نشینان به حومه کلانشهر تهران - تعمیرات یخچال سام در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - دارد. ناگفته نماند افزایش آگهی‌ها در حومه در استان البرز و خراسان هم دیده می‌شود. به طور کلی باید گفت که - تعمیرات یخچال سام در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - تعداد آگهی‌های حومه شهرهای - تعمیرات یخچال سام در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - بزرگ در فصلهای - تعمیرات یخچال سام در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - مختلف همواره - تعمیرات یخچال سام در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - صعودی بوده‌اند. این افزایش، بدون توجه به روند کلی منطقه است که نشان می‌دهد با توجه به گرانی ملک در مراکز استانها و ناتوانی خریداران و مستاجران - تعمیرات یخچال سام در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - از تامین هزینه مسکن در داخل - تعمیرات یخچال سام در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - شهرها، موج مهاجرت به حومه شهرهای بزرگ شدت گرفته و ادامه دارد.

همچنین تعداد آگهی‌های رهن و اجاره نسبت به زمستان سال قبل ۳۸ درصد افزایش داشته و این مساله نشان می‌دهد قدرت خرید مردم در زمینه مسکن کاهش پیدا کرده و این روزها آگهی‌های رهن و اجاره بیشتر هواخواه دارند.

پلتفرم‌های درج آگهی آنلاین مسکن

تعمیرات یخچال سام در شهر سراب استان آذربایجان شرقی

بر اساس گزارش ملک - تعمیرات یخچال سام در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - رادار سایت دیوار میزبان بیشترین تعداد آگهی‌ها است و بیش از ۷۴ درصد از این سهم را در بازار آنلاین در اختیار دارد. در فصل بهار هم سایت دیوار سهم خود را در بازار آگهی‌های ملکی افزایش داد و با ٧ درصد افزایش نسبت به فصل قبل، ۷۴ درصد بازار آگهی‌ها را در اختیار دارد. شیپور نیز با ١ درصد افزایش، ٢۴ درصد بازار آگهی‌ها را در اختیار دارد. اکثر این افزایش به خاطر کاهش سهم بازار آی‌هوم، همشهری و آلونک از بازار - تعمیرات یخچال سام در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - بوده و این مسائل موجب شده که پلتفرم دیوار - تعمیرات یخچال سام در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - افزایش سهم بیشتری را تجربه کند. نکته مهم اینجاست که فقط در استان تهران است که پلتفرم‌های متعددی در زمینه درج آنلاین آگهی املاک نقش دارند و در سایر استان‌ها، بازار این - تعمیرات یخچال سام در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - نوع آگهی‌ها در دستان چند پلتفرم محدود است.

ممنوعیت درج قیمت چه عواقبی داشت؟

تعمیرات یخچال سام در شهر سراب استان آذربایجان شرقی

سال گذشته و از ۲۴ اردیبهشت تا ۱۲ مرداد ماه، سایتهای مختلف از درج قیمت آگهی مسکن منع شدند. بررسی‌های ملک‌رادار نشان می‌دهد این ممنوعیت نه - تعمیرات یخچال سام در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - تنها منجر به کاهش قیمت‌ها نشد بلکه به غیرشفاف شدن بازار دامن زد. اما این موضوع آیا در ایجاد - تعمیرات یخچال سام در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - محدودیت قیمت‌گذاری که هم‌اکنون رخ داده نیز اتفاق افتاده است؟

ملک رادار در گزارش خود تاکید کرده که هنوز به آمار دقیق و جامعی از آگهی‌ها دست نیافته تا بتواند - تعمیرات یخچال سام در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - تحلیلی مانند سال گذشته انجام دهد اما به طور کلی اعلام - تعمیرات یخچال سام در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - کرده که - تعمیرات یخچال سام در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - قیمت مسکن در تهران نسبت به فروردین ماه و در خرداد با افزایش - تعمیرات یخچال سام در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - ۱۱.۶ درصدی قیمت نسبت - تعمیرات یخچال سام در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - به اردیبهشت ماه مواجه شده است. این یعنی افزایش بیش از ۲۲ درصدی قیمت مسکن در تهران در دو ماه - تعمیرات یخچال سام در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - که در طول ۳۰ سال گذشته مسابقه بوده است.

همچنین ملک رادار در گزارش خود تاکید کرده که کارشناسان - تعمیرات یخچال سام در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - بازار مسکن، معتقدند افزایش نرخ املاک، ارتباطی با موضوع دلالی در این بازار ندارد و دلایلی مانند افزایش نرخ ارز، کاهش ساخت و ساز، افزایش قیمت زمین و افزایش قیمت ملزومات - تعمیرات یخچال سام در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - ساخت باعث افزایش قیمت ملک شد‌ه‌اند. در هر حال باید برای چگونگی تاثیر عدم درج قیمت آگهی‌های مسکن (که این روزها همچنان برای آگهی‌های فروش املاک اعمال می‌شود و تنها برای رهن و اجاره اجازه درج قیمت صادر شده) برای گزارش فصلی آینده ملک رادار منتظر ماند.

تاثیر دلار در بازار مسکن

تعمیرات یخچال سام در شهر سراب استان آذربایجان شرقی

از سال ۱۳۸۸ به مدت ۳ تا ۴ سال - تعمیرات یخچال سام در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - یعنی تا سال ۱۳۹۱ و ۱۳۹۲ ، قیمت مسکن نسبت به دلار عملکرد ضعیف تری داشته و سرعت - تعمیرات یخچال سام در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - رشد قیمت مسکن از دلار کمتر بوده است. این عقب ماندگی قیمتی، با سرعت زیاد تا یک سال بعد یعنی تا سال ۱۳۹۳ جبران شده است و جالب آنکه این سیکل مجدد از سال ۱۳۹۳ شروع شده و تا سال ۱۳۹۷ به مدت چهار سال ادامه داشته است، یعنی قیمت - تعمیرات یخچال سام در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - مسکن از قیمت دلار جامانده؛ اما این نسبت با رشد اخیر در قیمت مسکن که از سال ۱۳۹۷ آغاز شده و تاکنون ادامه دارد، - تعمیرات یخچال سام در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - جبران شده است.

تعمیرات یخچال سام در شهر سراب استان آذربایجان شرقی

ذکر این نکته گفتنی ست که برای اولین بار در این گزارش فصلی به خانه‌های شمال کشور و بازار املاک در این مناطق اشاره شده که جمع‌بندی کلی ملک رادار نشان می‌دهد آگهی‌های - تعمیرات یخچال سام در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - فروش املاک در این مناطق نسبت به سایر - تعمیرات یخچال سام در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - استان‌ها بیشتر است و این امر احتمالا به خاطر ساخت و ساز و فروش ویلاهای مختص مناطق شمالی - تعمیرات یخچال سام در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - کشورمان برمی‌گردد. شما می‌توانید گزارش مفصل و ۷۶ صفحه‌ای ملک رادار که جزییات بیشتری در اینباره و سایر استان‌ها دارد را از این لینک دریافت کرده و آن را بخوانید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone