تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر لنگرود استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: اشکال در پریز برق ، خرابی محافظ ، خرابی برد الکترونیکی یخچال و یا خرابی سنسور ها از عواملی هستند که میتوانند باعث روشن نشدن یخچال شوند.
  2. سوال: یخچال باید چقدر با دیوار فاصله داشته باشد؟
    پاسخ: فاصله استاندارد یخچال از دیوار پشت حداقل 10 سانتی متر و از اطراف باید حداقل 5 سانتی متر باشد تا اجازه گردش جریان هوا اطراف یخچال وجود داشته باشد.
  3. سوال: در صورت تکرار خرابی یخچال باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  4. سوال: آیا تکنسینی که برای یخچال من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  5. سوال: آیا بعد از جابجایی میتوانیم بلافاصله یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: حتما بعد از جابجایی و اسباب کشی و در صورت کج شدن یخچال باید یخچال به مدت 8 الی 12 ساعت خاموش باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10090.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

فیسبوک برای کاهش هزینه‌هایش، روی چیپ‌های سرور اختصاصی کار می‌کند

فیسبوک احتمالا به لیست شرکت‌هایی اضافه می‌شود که می‌خواهند وابستگی‌شان به اینتل و کوالکام را کاهش دهند. علت چنین موضوعی را باید در گزارشی تازه جستجو کنیم که می‌گوید این شبکه اجتماعی روی تراشه‌های اختصاصی ...

فیسبوک احتمالا به لیست شرکت‌هایی اضافه می‌شود که می‌خواهند وابستگی‌شان به اینتل و کوالکام را کاهش دهند. علت چنین موضوعی را باید در گزارشی تازه جستجو کنیم که می‌گوید این شبکه اجتماعی روی تراشه‌های اختصاصی برای دیتاسنترها کار می‌کند که یکی از آن‌ها بطور خاص برای کارهای یادگیری ماشینی مانند مدیریت الگوریتم پیشنهاد محتوای فیسبوک توسعه می‌یابد.

طبق گفته‌ها، پردازنده دیگری که فیسبوک در حال طراحی آن است، وظیفه کدگذاری ویدیوها را برعهده خواهد داشت تا بتواند کیفیت ویدیوهای زنده در پلتفرم‌های این شبکه اجتماعی را افزایش دهد. چنین کاری - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر لنگرود استان گیلان - علاوه بر کاهش - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر لنگرود استان گیلان - وابستگی فیسبوک به شرکت‌های تولیدکننده چیپست، می‌تواند ردپای کربنی و یا انتشار - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر لنگرود استان گیلان - گازهای گلخانه‌ای دیتاسنترهای این شرکت را هم کاهش دهد.

این چیپ‌های جدید در کنار تراشه‌های - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر لنگرود استان گیلان - دیگری که فیسبوک در حال حاضر از آن‌ها - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر لنگرود استان گیلان - استفاده می‌کند، به کار می‌رود. در واقع فیسبوک تصمیم تعویض کلی تمامی پردازنده‌های موجود را ندارد و تنها می‌خواهد که وابستگی فعلی‌اش به شرکت‌هایی مثل کوالکام و اینتل را کاهش دهد.

تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر لنگرود استان گیلان

چنین تصمیمی برای فیسبوک جهت تولید چیپ‌های سفارشی موردنیاز خود کار سختی نیست. این شرکت قبلا نیز در حال توسعه چیپ‌های نیمه سفارشی بوده. برای مثال فیسبوک در سال ۲۰۱۹ میلادی اعلام کرد که در حال طراحی مدار مجتمع با کاربرد خاص یا تراشه ASIC است تا با آن بتواند کدگذاری ویدیوها و وظایف استنتاجی را انجام دهد.

سخنگوی فیسبوک گفته این شرکت همواره به دنبال راه‌هایی است تا با مشارکت کمپانی‌های سیلیکون ولی بتواند عملکرد کامپیوتری خود را بهتر کند و مصرف برق را کاهش دهد. با این حال، وی اعلام کرده فیسبوک در حال حاضر اطلاعات بیشتری را از برنامه جدیدش منتشر نمی‌کند.

قبل از این شرکت‌های گوگل، آمازون و مایکروسافت میلیون‌ها - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر لنگرود استان گیلان - دلار خرج کردند تا بتوانند چیپ‌های کامپیوتری موردنیاز را خودشان تولید کنند. هدف این شرکت‌ها در واقع - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر لنگرود استان گیلان - پس‌انداز بیشتر و عملکرد بهتر سرورهاست، بنابراین اگر فیسبوک هم در چنین مسیری گام - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر لنگرود استان گیلان - بردارد، تعجب چندانی نخواهیم کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone