تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر چمخاله استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر یخچال را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند ، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  2. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: شیب مجاز محل نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: شیب استاندارد محل نصب یخچال حداکثر 5 درجه است.
  4. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای متفاوتی استفاده میشود گاز R12 و R134 که گازهای زیر مجموعه فرئون بوده و اشتعالزا نمیباشد و خطر جانی ندارند اما برای محیط زیست در حجم بالا زیان بار هستند. اما گاز R600 زیرمجموعه گاز بوتان بوده و اشتعال زا میباشد و باید در هنگام تخلیه گاز یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  5. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10091.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

ویوو از اولین تراشه اختصاصی ISP خود با نام V1 پرده برداشت

با توجه به شایعات از چندی پیش می‌دانستیم که ویوو در حال کار روی یک پردازشگر سیگنال تصویر (ISP) اختصاصی است. حالا معاون ارشد این شرکت رسما تایید کرده که این تراشه با نام Vivo ...

با توجه به شایعات از چندی پیش می‌دانستیم که ویوو در حال کار روی یک پردازشگر سیگنال تصویر (ISP) اختصاصی است. حالا معاون ارشد این شرکت رسما تایید کرده که این تراشه با نام Vivo V1 ISP عرضه خواهد شد.

شرکت چینی ویوو امروز رسما از اولین تراشه اختصاصی خود با نام Vivo V1 رونمایی کرد. این - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر چمخاله استان گیلان - تراشه یک پردازشگر سیگنال تصویر است و تایید - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر چمخاله استان گیلان - شده که برای نخستین بار روی گوشی‌های هوشمند سری ویوو X70 به کار گرفته می‌شود. این تراشه محصول تلاش بیش از ۳۰۰ نفر در طول - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر چمخاله استان گیلان - بیش از ۲۴ ماه - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر چمخاله استان گیلان - است.

مهندسان ویوو به مدت ۲ سال مشغول تحقیق و توسعه بودند و در این راه با تولیدکنندگان پردازنده‌های موبایل همکاری‌های گسترده‌ای داشتند. ویوو تمام تلاش خود را کرده تا مطمئن شود که Vivo V1 ISP بدون هیچ مشکلی از نظر سازگاری با پردازنده‌های مرکزی کار می‌کند.

تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر چمخاله استان گیلان

این غول چینی مدعی است که تراشه V1 - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر چمخاله استان گیلان - قدرت رایانشی بالا، تاخیر پایین و مصرف انرژی کمی دارد. این تراشه می‌تواند ضمن انجام محاسبات پیچیده با سرعت بالا، به‌صورت همزمان پردازش داده‌های GPU و DSP را هم انجام دهد. ویوو می‌گوید تراشه Vivo V1 در مقایسه با DSP و CPU بهینگی مصرف انرژی بسیار بهتری دارد و حتی در مقابل عملیات‌های پیچیده عملکرد مناسبی از خود نشان می‌دهد.

ویوو معماری ذخیره‌سازی اطلاعات و مدارهای نوشتن و خواندن این تراشه را بهینه‌سازی کرده تا ظرفیت پردازش همزمان را به حداکثر برساند. حافظه کش این تراشه به ۳۲ مگابایت می‌رسد و قابلیت ذخیره‌سازی محلی اطلاعات را دارد. ویوو مدعی است که تراشه آن‌ها در بحث تاخیر، کاهش نویز و الحاق فریم حتی - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر چمخاله استان گیلان - بهتر از پردازنده‌های پرچمدار دسکتاپ عمل می‌کند. تراشه V1 در هنگام پردازش محاسبات سنگین مصرف انرژی مدارهای سخت‌افزاری را تا ۵۰ درصد کاهش می‌دهد.

تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر چمخاله استان گیلان

ویوو با برند زایس هم همکاری داشته تا - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر چمخاله استان گیلان - بر بخشی از محدودیت‌های فنی فائق آید. لنزهای شیشه‌ای حالا با - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر چمخاله استان گیلان - این تراشه می‌توانند نور بیشتری عبور دهند، پراکندگی بسیار کمتری - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر چمخاله استان گیلان - داشته باشند و دما را کنترل کنند. ویوو همچنین فناوری پوششی دیگری به نام SWC را معرفی کرده که از بازتاب نور جلوگیری می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone