تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر زرندیه استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش کمپرسور در یخچال چیست؟
    پاسخ: نقش کمپرسور یا همان موتور یخچال متراکم نمودن و افزایش فشار گاز در سیکل میباشد که به سبب آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش مینماید و با عبور از لوله موئی به واسطه افت ناگهانی فشار دمای آن کاهش پیدا کرده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  2. سوال: آیا میشود یخچال ساید بای ساید را به دستگاه تصفیه آب وصل نمود؟
    پاسخ: اتصال یخچال ساید بای ساید در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب مناسب باشد بلامانع است ، اما در صورتی که فشار آب کم باشد ممکن است باعث آسیب رسیدن به شیربرقی یخچال گردد.
  3. سوال: دلیل زود خراب شدن مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال، خرابی سنسور ها یا خرابی دمپر یا فن از عواملی هستند که میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  4. سوال: ترمودیسک با سنسور دیفراست چه تفاوتی دارد؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت الکتریکی میباشد که به صورت کاملا الکترونیکی عمل میکند اما ترمودیسک یک ترموستات حساس به تغییرات دمایی بوده و به صورت مکانیکال و صفر و یکی عمل نموده و مانند یک کلید فرمان قطع و وصل المنت را اعلام میکند.
  5. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به خرابی فن کندانسور میباشد که علت آن خرابی بوش فن و کارکرد نامناسب فن یخچال میگردد. در صورت شنیدن صدایی مشابه حتما در صدد بررسی فن کندانسور و رفع ایراد در اولین فرصت باشید. زیرا از کار افتادن فن کندانسور تبعات زیادی داشته و باعث آسیب به کمپرسور یخچال میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10094.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

مینگ-چی کو: اپل واچ سری ۷ با حل مشکلات تولید اوایل مهر عرضه می‌شود

اپل مشکل تولید اپل واچ سری ۷ را برطرف کرده و از اواخر شهریور تا اوایل مهر ماه تولید انبوه این ساعت هوشمند را آغاز می‌کند. ظاهرا زمان‌بندی عرضه این دستگاه تغییری نکرده و اپل ...

اپل مشکل تولید اپل واچ سری ۷ را برطرف کرده و از اواخر شهریور تا اوایل مهر ماه تولید انبوه این ساعت هوشمند را آغاز می‌کند. ظاهرا زمان‌بندی عرضه این دستگاه تغییری نکرده و اپل مطابق انتظار آن را معرفی و راهی بازار خواهد کرد.

بر اساس جدیدترین یادداشت «مینگ-چی کو»، اپل واچ جدید به خاطر طراحی متفاوت خود باید نسبت به مدل‌های قبلی پروسه‌های تولید بیشتری را پشت سر بگذارد. این محصول امسال ظاهری با لبه‌های تخت دارد تا شبیه آیفون ۱۲ و آیپد پرو شود.

به‌علاوه، پنل - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر زرندیه استان مرکزی - مقاوم‌تر اپل واچ ۷ به جای طراحی قدیمی کابلی از نوعی طراحی تماسی استفاده می‌کند که برای نخستین بار نیازمند پروسه‌ای موسوم به LIPO است. اپل همچنین - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر زرندیه استان مرکزی - از خط تولید جدید OLED استفاده کرده که می‌تواند بازدهی را افزایش و هزینه تولید پنل‌ها را کاهش - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر زرندیه استان مرکزی - دهد. - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر زرندیه استان مرکزی - این شرکت برای دستیابی به این خط تولید با «ال‌جی دیسپلی»، «یانگ پونگ» و Jabil - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر زرندیه استان مرکزی - همکاری کرده و این همکاری‌ها تاخیرهایی را به وجود - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر زرندیه استان مرکزی - آورده است.

تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر زرندیه استان مرکزی

خبر خوب این است که اپل با بررسی انواع مختلف طراحی‌های تجربی بهترین پیکربندی تولید را پیدا و استانداردهای کیفی را اصلاح کرده تا مشکل دوام پنل نمایش را برطرف - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر زرندیه استان مرکزی - کند. کو می‌گوید: «انتظار داریم Jabil تولید انبوه ماژول‌های اپل واچ ۷ را از اواسط سپتامبر آغاز کند.»

پیش‌تر دو خبرگزاری Nikkei Asia و بلومبرگ هم گفته بودند که تولید اپل واچ - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر زرندیه استان مرکزی - ۷ به خاطر طراحی پیچیده‌تر دچار تاخیر شده است. «مارک گرمن» از بلومبرگ اخیرا گفته بود که این دستگاه در زمان عرضه موجودی محدودی خواهد داشت. او در واکنش به یادداشت کو دوباره در توییتی تاکید - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر زرندیه استان مرکزی - کرد: «اپل واچ ۷ در خلال رویداد - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر زرندیه استان مرکزی - سپتامبر در کنار آیفون جدید - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر زرندیه استان مرکزی - معرفی خواهد شد، اما یا برخی از مدل‌ها دیرتر عرضه می‌شوند یا عرضه محدود خواهد بود.»

مینگ-چی کو در یادداشت خود نسبت به اپل واچ ۲۰۲۲ نیز ابراز خوش‌بینی کرده و می‌گوید این خانواده حاوی مجموعه جدیدی از قابلیت‌های سلامتی از جمله اندازه‌گیری دمای بدن خواهد بود. مراسم سپتامبر اپل سه‌شنبه هفته جاری ساعت ۲۱:۳۰ شب برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone