تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر فراهان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل وجود بوی بد درون یخچال چیست؟
    پاسخ: علت بوی بد داخل یخچال میتواند با باقی ماندن طولانی مدت برخی مواد غذایی داخل یخچال باشد. برای جلوگیری از ایجاد بوی بود در یخچال حتما مواد غذایی را داخل ظروف در بسته نگه دارید و یخچال را به طور مرتب هر هفته تمیز کنید و مواد رو به خرابی را از یخچال خارج نمایید.
  2. سوال: آیا باز کردن طولانی مدت درب یخچال باعث از بین رفتن گاز یخچال میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در درون لوله ها و موتور یخچال جریان داشته و به محیط بیرونی ارتباطی ندارد و باز ماندن درب یخچال مشکلی در قسمت گاز یخچال ایجاد نمیکند.
  3. سوال: آیا یخچال و فریزر موتور های جداگانه دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال های موجود در بازار از یک موتور استفاده شده است که وظیفه تولید سرما هم در قسمت فریزر و هم در قسمت یخچال بر عهده همان موتور بوده و در بیشتر مدل ها سرمای یخچال از طریق دمپر از فریزر تامین میگردد. در موارد بسیار نادری در یخچال ها از دو موتور مجزا استفاده شده است.
  4. سوال: چقدر طول میکشد یخچال من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه ، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: درجه یخچال در زمستان و تابستان باید روی چند باشد؟
    پاسخ: درجه نرمال یخچال به صورت حد وسط تعیین شده روی 3+ و درجه نرمال فریزر 19- میباشد. و در فصول مختلف نیازی به تغییر درجات وجود ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10084.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

هدیه ابر آروان به دانش‌جویان رشته‌های کامپیوتر؛ استفاده رایگان از محصولات ابر آروان تا 250 هزار تومان

ابر آروان در آستانه سال تحصیلی جدید به دانش‌جویان رشته‌های کامپیوتر سراسر کشور 250 هزار تومان اعتبار برای استفاده‌ رایگان از محصولات آروان هدیه می‌کند. مهلت ثبت نام در این طرح، پایان تابستان است. به ...

ابر آروان در آستانه سال تحصیلی جدید به دانش‌جویان رشته‌های کامپیوتر سراسر کشور 250 هزار تومان اعتبار برای استفاده‌ رایگان از محصولات آروان هدیه می‌کند. مهلت ثبت نام در این طرح، پایان تابستان است.

به گفته ابرآروان، دانش‌جویان رشته‌های مهندسی کامپیوتر و علوم کامپیوتر دانشگاه‌های مختلف کشور  در تمام مقاطع ، تا پایان تابستان 1400 مهلت دارند با ثبت نام در این طرح به شکل رایگان از خدمات ابری آروان تا سقف 250 هزار تومان استفاده کنند.

هدف ابر آروان از اجرای این طرح، حمایت از دانش‌جویان رشته‌های - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر فراهان استان مرکزی - کامپیوتر  سراسر کشور با ایجاد امکان استفاده از هر یک از محصولات - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر فراهان استان مرکزی - آروان مانند شبکه توزیع محتوا (CDN)، میزبانی ویدیو، سرور ابری، فضای ابری و کانتینر ابری آروان است.

یکی از نکات قابل توجه در چنین برنامه‌هایی استمرار و تداوم آنها است. دانشجویان کامپیوتر به شکل - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر فراهان استان مرکزی - مداوم به خدماتی از این قبیل نیاز دارند. از همین رو ابر آروان اعلام کرده، در آینده هم قصد دارد در راستای مسئولیت اجتماعی خود این طرح را در ابتدای هر ترم تحصیلی تکرار  کند. از این رو اکانت دانش‌جویان رشته‌های کامپیوتر که تا پایان تابستان 1400 در این طرح ثبت نام کنند، برای ترم تحصیلی زمستان هم شارژ خواهد شد.

در شرایط فعلی که به دلیل پاندمی کرونا،حجم قابل توجهی از آموزش - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر فراهان استان مرکزی - دانشجویان به شکل آنلاین ارائه می‌شود و در این بین دانشجویان کامپیوتر، نیاز بیشتری به خدمات ابری دارند، این - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر فراهان استان مرکزی - اقدام ابرآروان کمک - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر فراهان استان مرکزی - قابل توجهی به دانشجویان خواهد کرد.

همچنین با توجه به اقدام دیگر ابر - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر فراهان استان مرکزی - آروان در حوزه مسئولیت اجتماعی که در آن از استارت‌آپ‌های نوپا حمایت می‌شود، این امکان برای دانش‌جویانی که صاحب کسب‌وکارهای نوپا هستند وجود دارد تا در کنار این طرح، از حمایت - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر فراهان استان مرکزی - آروان از استارت‌آپ‌های نوپا نیز بهره‌مند شوند.

گفتنی است، اعتبار اهدا شده از سوی ابر آروان به دانش‌جویان رشته‌های کامپیوتر تا - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر فراهان استان مرکزی - یک سال معتبر خواهد بود.

برای اطلاعات بیش‌تر و ثبت نام در این طرح، صفحه‌ حمایت ابر آروان از دانش‌جویان را ببینید.

پیش از این نیز ابرآروان در راستای مسئولیت اجتماعی این شرکت پروژه‌های دیگری را اجرا کرده بود. پیش از این ابر آروان در گزارشی اعلام کرد که فاز نخست طرح مسئولیت اجتماعی «بچه‌های آروان» با آموزش ۲۰ دانش‌پذیر آغاز شده است. این طرح با محوریت آموزش رشته‌های پررونق آی‌تی و - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر فراهان استان مرکزی - دیجیتال و با - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر فراهان استان مرکزی - هدف توانمندسازی نوجوانان و جوانان کم‌برخوردار شکل گرفته است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone