تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر لارستان استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: یخساز یخچال چند ساعت یکبار یخ خالی میکند؟
    پاسخ: در صورتی که دمای فریزر مناسب بوده و سرما به اندازه کافی به قالب های یخ برسد هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز یکبار چرخش داشته و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را داخل محفظه یخ خالی میکند.
  2. سوال: هزینه کمپرسور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: در یخچال های مختلف با توجه به ظرفیت و حجم داخلی یخچال از قدرت های مختلف کمپرسور استفاده میگردد که بر حسب اسب بخار این قدرت ها نام گذاری میگردد. قیمت موتور یخچال با توجه به قدرت موتورها و مارک آن ها متفاوت میباشد.
  3. سوال: آیا باز گذاشتن درب یخچال به موتور یخچال آسیب میزند؟
    پاسخ: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی باعث خارج شدن سرمای موجود در کابین یخچال شده و به تبع آن موتور یخچال باید برای مدت بیشتری کارکند تا سرمای از دست رفته را تامین نماید. باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رساندن به کمپرسور یخچال بشود.
  4. سوال: چقدر طول میکشد تا مخزن خالی یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را تازه به برق میزنید 12 ساعت زمان نیاز است تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از آن یخساز شروع به تولید یخ نموده و حدودا دو الی سه روز زمان میبرد تا مخزن یخساز پر شود. فشار آب منزل و حجم مواد غذایی درون فریزر و باز و بسته کردن درب یخچال در طول روز نیز در سرعت ساخت یخ موثر است.
  5. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای مختلفی استفاده میشود گاز R12 و R134 که از خانواده گاز فرئون میباشند گاز اشتعالزایی نیستند و فاقد خطر جانی میباشند اما در حجم بالا میتواند به محیط زیست و لایه اوزون آسیب برساند. اما گاز R600 از خانواده گاز بوتان بوده و اشتعالزا میباشد و باید در گاز گیری یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10089.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

نوآوری‌های سامسونگ و چالش‌هایی که برای گوگل و اندروید به وجود می‌آورند

سامسونگ با ایجاد نوآوری‌های جذاب در ساعت‌های هوشمند جدیدش و گوشی‌های تاشوی خود، گوگل را به چالش کشیده و به‌نوعی این شرکت را وادار کرده است برای سازگار کردن اندروید با گجت‌های جدیدش، تلاش کند. ...

سامسونگ با ایجاد نوآوری‌های جذاب در ساعت‌های هوشمند جدیدش و گوشی‌های تاشوی خود، گوگل را به چالش کشیده و به‌نوعی این شرکت را وادار کرده است برای سازگار کردن اندروید با گجت‌های جدیدش، تلاش کند.

سامسونگ در رویداد آنپکد 2021 خود از گجت‌های متنوعی رونمایی - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر لارستان استان فارس - کرد - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر لارستان استان فارس - که هر کدام از آن‌ها - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر لارستان استان فارس - برای علاقه‌مندان به - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر لارستان استان فارس - گجت‌های دیجیتال، جذاب هستند؛ از گلکسی زد فولد 3 گرفته تا گلکسی واچ 4. - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر لارستان استان فارس - این دستگاه‌ها در کنار سخت‌افزار قدرتمند و کارآمد خود، نرم‌افزارهای کارآمدی هم دارند و در این رویداد سامسونگ سعی کرد روی نرم‌افزارهای این وسایل نیز مانور دهد و توجه افراد را به آن‌ها جلب کند. در این نرم‌افزارها تجربه کاربری جدیدی ایجاد شده است - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر لارستان استان فارس - که کار با گجت‌های سامسونگ را لذت‌بخش‌تر می‌کند.

وارد کردن Wear OS به عصر - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر لارستان استان فارس - جدید

سامسونگ تلاش می‌کند علاوه بر انجام اقدامات لازم برای گسترش بازاریابی و افزایش فروش، در هنگام - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر لارستان استان فارس - عرضه جدیدترین محصولات خود به بازار، نرم‌افزارهای خود را نیز تا جای ممکن توسعه دهد - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر لارستان استان فارس - و بهینه‌سازی کند؛ به‌عنوان‌ مثال دو - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر لارستان استان فارس - ساعت هوشمند گلکسی واچ 4 و گلکسی واچ 4 کلاسیک، نخستین ساعت‌های هوشمند کره‌ای‌ها هستند که سامسونگ با مشارکت گوگل، - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر لارستان استان فارس - سیستم - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر لارستان استان فارس - عامل Wear OS 3 را برای آن‌ها توسعه داده است.

تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر لارستان استان فارس
گلکسی واچ 4 همراه با سیستم‌عامل Wear - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر لارستان استان فارس - OS 3

طراحی گلکسی واچ 4 هم به‌گونه‌ای - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر لارستان استان فارس - است که سخت‌افزار و نرم‌افزار آن به‌خوبی با یکدیگر هماهنگ شده‌اند و به لطف هماهنگی این - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر لارستان استان فارس - دو بخش به‌راحتی می‌توانید اپلیکیشن‌ها را - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر لارستان استان فارس - در بین دو قسمت نمایشگر جابجا کنید.

می‌توان گفت گویا سامسونگ قصد دارد - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر لارستان استان فارس - با انجام چنین اقداماتی در حوزه نرم‌افزار، رقابت سختی را با گوگل آغاز کند و اندروید را به چالش بکشد. به جرات می‌توان گفت - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر لارستان استان فارس - مشکلات زیادی بر سر راه روند پیشرفت و توسعه - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر لارستان استان فارس - Wear OS تحت - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر لارستان استان فارس - نظارت گوگل وجود داشته است و حتی پس از گذشت سال‌ها توسعه این سیستم‌‌عامل، هنوز تجربه کاربری آن آن‌طور که باید، - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر لارستان استان فارس - بهینه‌سازی نشده و بهبود نیافته است.

از سوی دیگر ساعت‌های هوشمند سامسونگ فاقد ویژگی‌های اصلی و - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر لارستان استان فارس - ضروری موجود در رقبای اصلی این ساعت‌ها، یعنی اپل واچ‌ها هستند. از میان نقاط ضعف ساعت‌های هوشمند سامسونگ می‌توان به عمر باتری ضعیف، رابط کاربری نه‌چندان کارآمد و عدم وجود ویژگی‌های گجت‌های پرچم‌دار سامسونگ در این ساعت‌ها اشاره کرد. حتی به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری هم نتوانسته‌اند بسیاری از افراد را به خرید این ساعت‌های هوشمند ترغیب کنند.

به همین دلیل اصلاً تعجب‌برانگیز نیست که برندهای مختلف ازجمله سامسونگ برای ساخت گجت‌های پوشیدنی خود از سیستم‌عامل‌های متفاوتی نسبت به سیستم‌عامل‌های فعلی استفاده کنند. سیستم‌عامل یک‌ ساعت هوشمند - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر لارستان استان فارس - اهمیت زیادی دارد و به همین دلیل است که ساعت هوشمند گلکسی واچ 3 علی‌رغم پشتیبانی از اپلیکیشن‌های شخص ثالث (ساعت‌های هوشمند دارای سیستم‌عامل Wear - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر لارستان استان فارس - OS و اپل واچ‌ها از چنین اپلیکیشن‌هایی پشتیبانی می‌کنند)، جزو - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر لارستان استان فارس - بهترین ساعت‌های هوشمند برای علاقه‌مندان به اندروید - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر لارستان استان فارس - باشند

سیستم‌عامل Wear OS 3 با هدف برطرف کردن مشکلات بلندمدت نرم‌افزاری ساعت‌های هوشمند طراحی و ایجاد شده است و با اطمینان می‌توان آن را سیستم‌عاملی بهینه‌ نامید؛ زیرا در آن رابط کاربری ساعت‌های هوشمند سامسونگ که بسیاری از افراد معتقدند بهترین رابط کاربری ساعت‌های هوشمند - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر لارستان استان فارس - است، با تنوع گسترده از اپلیکیشن‌های گوگل و ویژگی‌های کاربردی ساعت‌های هوشمند Fitbit که جزو بهترین ساعت‌های هوشمند به شمار می‌روند، با یکدیگر ترکیب شدند و در نهایت ساعت هوشمندی دارای این - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر لارستان استان فارس - سیستم‌عامل، ساعت هوشمندی کامل و بدون نقص می‌شود و تمام انتظارات از یک ساعت هوشمند را برآورده می‌کند.

 البته تا زمانی که گلکسی واچ 4 مدتی توسط کاربران استفاده نشود و نظرات کاربران در مورد این ساعت هوشمند جدید سامسونگ بررسی شود، با قاطعیت نمی‌توان در مورد میزان کارآمدبودن Wear - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر لارستان استان فارس - OS 3 نظر داد. همچنین موفقیت یا عدم موفقیت این سیستم‌عامل در سال‌های آینده به مشارکت یا عدم مشارکت گوگل در راستای بهینه‌سازی - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر لارستان استان فارس - آن و انتشار نسخه‌های آپدیت‌شده آن بستگی دارد.

تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر لارستان استان فارس

با انتشار Wear OS 3 این سؤال مطرح شده است که چرا گوگل پس از سال‌ها - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر لارستان استان فارس - مشارکت با شرکای خود، تازه - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر لارستان استان فارس - اکنون به آن‌ها اجازه داده ظاهر سیستم‌عامل وسایل پوشیدنی یا همان Wear OS را سفارشی‌سازی و مشکلات بزرگی مثل عمر باتری ضعیف این گجت‌ها و عملکرد ضعیف اپلیکیشن ‌آن‌ها - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر لارستان استان فارس - را برطرف کنند؛ در پاسخ به این سؤال می‌توان این‌گونه گفت که شاید مسئولان امر گوگل ورود به حوزه Wear OS را جزو اولویت‌های خود نمی‌دانستند و حتی شاید نمی‌خواستند وارد این حوزه شوند.

به همین دلیل گوگل در سال‌های - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر لارستان استان فارس - گذشته برای رفع نقایص آن و بهینه‌سازی هرچه بهتر این سیستم‌عامل با سامسونگ مشارکت نکرده و اجازه نداده این برند کره‌ای با - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر لارستان استان فارس - تیم توسعه‌دهندگان اپلیکیشن‌های گسترده اندروید همکاری کند. چنانچه گوگل از سال‌‌ها برای توسعه و پیشرفته Wear OS دست به سرمایه‌گذاری و مشارکت جدی می‌زد، قطعاً وضعیت کنونی - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر لارستان استان فارس - Wear OS بهتر بود و در سال‌های اخیر پیشرفت بیشتری داشت.

سازگاری اندروید و اپلیکیشن‌های گوگل با گوشی‌های تاشو

ایجاد و تعریف همبستگی میان ساعت‌های هوشمند سامسونگ و گوشی‌های گلکسی زد فولد 3 و زد فلیپ 3 کار چندان دشواری نیست. مسلماً سامسونگ با تولید و عرضه چنین گوشی‌هایی، انقلابی در حوزه گوشی‌های اندروید ایجاد و توجه افراد زیادی را به این گوشی‌ها جلب کرد.

سامسونگ برای هماهنگ کردن سخت‌افزار و نرم‌افزار این گوشی‌ها فعالیت‌های پژوهشی زیادی انجام داده - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر لارستان استان فارس - و قابلیت‌های نرم‌افزاری - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر لارستان استان فارس - مثل تقسیم نمایشگر به بخش‌های مختلف و مشاهده همزمان محیط چند اپلیکیشن در پنجره‌های مختلف در کنار هم (Multi View)، اجرای هم‌زمان چند اپلیکیشن با یکدیگر (قابلیت مولتی - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر لارستان استان فارس - تسکینگ) و نمایش تصویر به‌صورت کاملاً هماهنگ و فراگیر در دو قسمت مجزای نمایشگر (seamless Immersive View) باعث می‌شود بتوانید از فضای بزرگ نمایشگر گلکسی زد فولد 3 به بهترین شکل ممکن استفاده کنید و لذت ببرید.

تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر لارستان استان فارس

ایجاد چنین قابلیت‌های نرم‌افزاری برای گوشی‌های تاشوی سامسونگ کاملاً ضروری است؛ اما - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر لارستان استان فارس - مسلماً سامسونگ تنها می‌تواند اپلیکیشن‌های خود و تعداد معدودی از اپلیکیشن‌های شخص ثالث را ازلحاظ نرم‌افزاری برای استفاده در این گوشی‌ها بهینه‌سازی کند.

خوشبختانه اندروید 10 از قابلیت تغییر اندازه پنجره اپلیکیشن‌ها، بهینه‌سازی نمایش محتوای اپلیکیشن‌ها و تصاویر در قسمت‌های اطراف لولا، بهینه‌سازی - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر لارستان استان فارس - قابلیت نمایش محتوای سه اپلیکیشن یا بیشتر در پنجره‌های مجزا در کنار یکدیگر پشتیبانی می‌کند؛ بنابراین گوگل اندروید را با دستگاه‌هایی که - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر لارستان استان فارس - نمایشگر آن‌ها طراحی خاص و منحصربه‌فردی دارد، سازگارتر کرده و حتی تعدادی از اپلیکیشن‌های خود مثل یوتیوب - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر لارستان استان فارس - و Google Due را برای استفاده در گوشی‌های دارای چند نمایشگر، بهینه‌سازی کرده است؛ جالب است بدانید که سامسونگ نیز در این فرایندها با گوگل مشارکت داشته و به توسعه اندروید کمک کرده است؛ البته متأسفانه در اندروید ۱۱ و ۱۲ اقدام خاصی برای افزایش سازگاری اندروید و اپلیکیشن‌های آن با گوشی‌های تاشو انجام نشده است.

تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر لارستان استان فارس

اصلی‌ترین دغدغه‌های گوگل در طراحی اندروید ۱۲ تغییر پوسته رابط کاربری، بهبود وضعیت نمایش و مدیریت نوتیفیکیشن‌ها و افزودن ویژگی‌های جدید مرتبط با حریم خصوصی است. گوگل مدت زیادی است که برای مشارکت با شرکای خود جهت افزوده - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر لارستان استان فارس - شدن ویژگی‌های موفق جدید به اندروید، متقاعد شده و بسترهای لازم برای تحقق این هدف را نیز فراهم کرده است؛ اما از سوی دیگر صبر کرده تا ببیند آیا ریسکی برای تولید دستگاه‌های مشابه کاملاً نوین و انقلابی وجود دارد یا - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر لارستان استان فارس - خیر

سامسونگ در طراحی رابط کاربری گوشی‌های تاشوی خود، به امکان‌پذیر کردن قابلیت تغییر اندازه یا قابلیت اجرای اپلیکیشن‌ها در پنجره‌های پشت سر هم برای ایجاد بهترین تجربه کاربری - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر لارستان استان فارس - ممکن مورد انتظار کاربران این گوشی‌ها اکتفا نکرده و تغییرات مثبت دیگری نیز در رابط کاربری این گوشی‌ها ایجاد کرده است؛ مثلاً نوار وظیفه موجود در لبه نمایشگرها باعث شده گوشی‌های تاشو هم به‌عنوان گوشی و هم به‌عنوان تبلت به بهترین شکل ممکن قابل‌استفاده باشند (کاربران می‌توانند آیکون اپلیکیشن‌هایی را که بیشترین استفاده را از آن‌ها دارند، در این نوار قرار دهند تا به‌راحتی به آن‌ها دسترسی داشته باشند).

تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر لارستان استان فارس
نوار وظیفه لبه نمایشگر گلکسی زد فولد 3

 در ضمن کاربران می‌توانند - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر لارستان استان فارس - با بهره‌مندی از قابلیت Flex Mode زیبایی گوشی‌های تاشوی خود را به رخ دیگران بکشند (کاربران این گوشی‌ها می‌توانند به لطف وجود این حالت گوشی خود را طوری تا کنند که یک قسمت از گوشی با قسمت دیگر، زاویه ۹۰ درجه پیدا کند و گوشی شبیه به لپ‌تاپ‌ها شود) این ایده‌ها و ویژگی‌های ذهنی باعث شد گوشی‌های تاشوی سامسونگ از مدل‌ها و طرح‌های کانسپت، به گوشی‌های واقعی بسیار جذابی تبدیل شوند. در ضمن اپلیکیشن‌های پیام‌رسان، اپلیکیشن دوربین و سایر اپلیکیشن‌ها برای استفاده حداکثری از فضای نمایشگاه بهینه‌سازی شده‌اند.

تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر لارستان استان فارس
قابلیت Flex Mode در گوشی های تاشوی سامسونگ

ممکن است اندروید از ویژگی‌های لازم پشتیبانی کند و ابزار جدیدی در اختیار توسعه‌دهندگان قرار دهد که نرم‌افزارهای سفارشی‌سازی‌شده آن باعث می‌شود - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر لارستان استان فارس - این ویژگی‌های جدید روی دستگاه‌های جدید قابل‌استفاده شوند؛ البته متأسفانه پشتیبانی هسته اصلی اندروید از گوشی‌های تاشو باعث رفع - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر لارستان استان فارس - محدودیت‌ها نمی‌شود.

گوگل باید دست به کار - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر لارستان استان فارس - شود

سامسونگ تنها سازنده گوشی‌های هوشمند نیست و گوشی هواوی میت ایکس اس نیز گوشی تاشوی جذاب دیگری محسوب می‌شود که هر کاربری از تجربه کاربری آن لذت می‌برد؛ اما عدم وجود - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر لارستان استان فارس - اپلیکیشن‌های بهینه‌سازی شده و سازگار گوگل با این گوشی‌ها خلأ بزرگی محسوب می‌شود و این خلا تنها زمانی برطرف می‌شود که برندهای دیگر ساخت گوشی‌های تاشوی خود را آغاز کنند و آن‌قدر این گوشی‌ها متنوع شوند که سیستم‌عامل اندروید درست مانند گوشی‌های معمولی کاملاً با چنین گوشی‌هایی سازگار شود؛ البته این هدف تنها زمانی محقق - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر لارستان استان فارس - می‌شود که گوگل دست‌به‌کار شود و ویژگی‌های جذاب با گوشی‌های تاشو را در سیستم‌عامل خود ادغام کند و یا ابزارهای لازم برای طراحی - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر لارستان استان فارس - و ساخت اپلیکیشن‌های سازگار با این گوشی‌ها را در اختیار توسعه‌دهندگان قرار دهد.

تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر لارستان استان فارس

این موضوع بسیار مهم است زیرا باید اپلیکیشن‌های شخص ثالث از - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر لارستان استان فارس - مجموعه‌ای از ویژگی‌های مشترک پشتیبانی کنند تا استفاده از آن‌ها در - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر لارستان استان فارس - گوشی‌های تاشوی برندهای مختلف بدون هیچ مشکلی امکان‌پذیر شود. طبق شایعات منتشر شده، اپل نیز قصد دارد گوشی تاشوی خود را در آینده عرضه کند؛ اما مسلماً اپل تا زمانی که تعداد زیادی از اپلیکیشن‌ها با گوشی‌های تاشو سازگار نشوند، منتظر می‌ماند و گوشی جدید خود را عرضه نمی‌کند؛ البته از سوی دیگر این رویکرد اپل باعث می‌شود در آینده وارد رقابت سختی با گوشی‌های تاشوی اندرویدی شود.

مسلماً هرچقدر گوگل در طراحی و ایجاد اپلیکیشن‌ها و ویژگی‌های سازگار با گوشی‌های تاشو و امکان‌پذیر - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر لارستان استان فارس - کردن استفاده توسعه‌دهندگان از ابزارهای لازم برای طراحی و ایجاد چنین ویژگی‌ها و اپلیکیشن‌هایی، سریع‌تر اقدام کند، گوشی‌های تاشو هم سریع‌تر میان کاربران رواج پیدا می‌کنند. طبق شایعات، گوگل قصد دارد گوشی تاشوی خود با نام گوگل پیکسل فولد را نیز روانه بازار کند. به نظر می‌رسد در آینده رقابت سختی بین سامسونگ و سایر برندهای تولیدکننده گوشی‌های تاشو ایجاد شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر آذرتاش نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
اخی، من تونستم یخچال آدمیرالمو دوباره زنده کنم با خدمات شرکت تعمیرچی در لارستان! نهایتاً یه شرکت تعمیراتی پیدا کردم که قدرت انجام کارو داشته باشه، واقعاً فکر نمی‌کردم که میتونه نجات بشه. همه چیز درست کار میکنه، یخچال دیگه به سرعت خنک میشه و دیگه نیازی به هیچ تمیزکاری نداشت! خیلی ممنون از خدمات عالی شما



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone