تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر کاشان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب یخچال در محیط های خیلی سرد یا خیلی گرم ایراد دارد؟
    پاسخ: یخچال باید در محیط هایی با دمای بین 5 درجه سانتی گراد الی 38 درجه سانتی گراد نصب گردد. محیط های خیلی گرم و یا خیلی سرد در عملکرد یخچال اخلال ایجاد کرده و ممکن است به دستگاه شما آسیب برساند.
  2. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای مختلفی استفاده میشود گاز R12 و R134 که از خانواده گاز فرئون میباشند گاز اشتعالزایی نیستند و فاقد خطر جانی میباشند اما در حجم بالا میتواند به محیط زیست و لایه اوزون آسیب برساند. اما گاز R600 از خانواده گاز بوتان بوده و اشتعالزا میباشد و باید در گاز گیری یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  3. سوال: وظیفه شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال وظیفه تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با فرمانی که از برد صادر میشود و با اعمال ولتاژ برق بوبین آن عمل نموده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  4. سوال: جمع شدن آب کف جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: دلیل جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عموما گرفتگی لوله درین میباشد که به دلیل ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میگردد و یخ زدگی قسمت کف اواپراتور باعث لبریز شدن آب ناشی از دیفراست اواپراتور به زیر کشو ها میشود. در مواردی نیز ممکن است سوختن المنت یا سنسور دیفراست باعث بروز این مشکل در یخچال شود.
  5. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: یخچال باید دور از منابع حرارتی نصب شود اما در صورتی که ناچار به نصب یخچال در کنار اجاق گاز هستید از یک عایق حرارتی مابین یخچال و اجاق گاز استفاده کنید تا از انتقال حرارت به یخچال جلوگیری شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10092.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

با شکایت صدا و سیما؛ مدیرعامل آپارات به پرداخت جزای نقدی محکوم شد

مدیرعامل وب سایت «آپارات»، به اتهام نشر و پخش آثار متعلق به سازمان صدا و سیما در فضای مجازی محکوم به پرداخت جزای نقدی شد. به گزارش دیجیاتو، براساس اعلام روابط عمومی صدا و سیما، ...

مدیرعامل وب سایت «آپارات»، به اتهام نشر و پخش آثار متعلق به سازمان صدا و سیما در فضای مجازی محکوم به پرداخت جزای نقدی - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر کاشان استان اصفهان - شد.

به - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر کاشان استان اصفهان - گزارش دیجیاتو، براساس اعلام روابط عمومی صدا و سیما، وب سایت «آپارات» به خاطر موضوعی که این سازمان آن را «بهانه» خوانده محکوم شده است. بیانیه سازمان صدا و سیما می‌گوید آپارات مدت‌ها به بهانه کاربر محور بودن، به پخش محتوای متعلق به سازمان صدا و سیما اقدام کرده، بخش عمده‌ای از درآمدش را از طریق نقض حق پخش محتوای متعلق به سازمان تأمین می‌کرد.

در بیانیه این - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر کاشان استان اصفهان - سازمان می‌خوانیم که این موضوع باعث تضعیف صدا و سیما شده - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر کاشان استان اصفهان - است: «این امر تبعات بسیار گسترده و ضرر و زیان جبران‌ناپذیری از لحاظ - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر کاشان استان اصفهان - مادی و معنوی برای سازمان - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر کاشان استان اصفهان - در بر داشت و موجب تضعیف - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر کاشان استان اصفهان - جایگاه رسانه ملّی شد.» صدا و سیما خبر داده با پیگیری اداره کل مالکیت فکری و حقوق بین الملل سازمان صدا و سیما و ارائه مدارک و مستندات متقن، «محمدجواد شکوری مقدم»، مدیر وب سایت اینترنتی «آپارات»، مجرم شناخته و به پرداخت جزای نقدی محکوم شد.

صدا و سیما اعلام کرده صدور این رأی علاوه بر ایجاد رویه قضایی مناسب در کشور، به دو علت حائز اهمیت است:

نخست اینکه بر مسئولیت سایت منتشرکننده آثار در فضای مجازی (کاربر محور) و لزوم پرداخت کلبه ضرر و زیان وارده به - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر کاشان استان اصفهان - سازمان صداوسیما توسط ایشان تأکید دارد.

دوم، صدور این قبیل از - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر کاشان استان اصفهان - آراء علاوه بر صیانت از دارایی‌های فکری سازمان صداوسیما در بستر فضای مجازی، سبب تقویت جایگاه تلویزیون‌های اینترنتی (IPTV) طرف قرارداد با سازمان و بهبود عملکرد - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر کاشان استان اصفهان - آن‌ها می‌شود.

گزارش‌های آماری حکایت از این دارد که صدا و سیما سالهاست با - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر کاشان استان اصفهان - بحران کاهش مخاطب روبرو شده و در سالهای اخیر وبسایت‌های مختلف در زمینه پخش صوت و تصویر فراگیر توانستند رقیب قدرتمندی برای این سازمان بشود. این سازمان با ایجاد نهادی به نام ساترا که از نظر عده‌ای از کارشناسان موجودیت آن از نظر حقوقی دارای مشکلاتی است، کنترل و نظارت روی این وبسایت‌ها را برعهده گرفته است.

ناگفته نماند مدیرعامل آپارات سابقا نیز به جرایم دیگری محکوم شده بود. سال گذشته شکوری مقدم توسط شعبه ۲۷ دادگاه انقلاب به ده سال حبس محکوم شده بود. این موضوع به خاطر نشر یک محتوای تولید شده رخ داده بود؛ برنامه‌ای که توسط گروه برنامه‌سازی - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر کاشان استان اصفهان - مستقل تولید شده بود و محتوای آن از منظر قاضی مجرمانه به نظر رسیده بود. 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone