🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر کمیجان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر کمیجان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیرکار مایکروویو چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: آیا اشعه ای که از مایکروویو ساطع میشود خطرناک است؟
    پاسخ: اشعه مایکروفر در هنگامی که کاور دستگاه بسته باشد خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متر در هنگام کارکرد با مایکروفر رعایت شود.
  3. سوال: آیا تکنسین مایکروویو قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
  5. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21100.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

جهرمی: ترافیک مصرفی شبکه شاد تا پایان خردادماه رایگان شد

وزیر ارتباطات از رایگان شدن ترافیک مصرف شبکه شاد برای تمامی دانش آموزان و معلمان تا پایان خرداد ماه خبر داد. «محمد جواد آذری جهرمی» در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران اعلام کرد ...

وزیر ارتباطات از رایگان شدن ترافیک - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر کمیجان استان مرکزی - مصرف شبکه شاد برای تمامی دانش آموزان و معلمان تا - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر کمیجان استان مرکزی - پایان خرداد ماه خبر داد.

«محمد جواد آذری جهرمی» - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر کمیجان استان مرکزی - در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران اعلام کرد که با - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر کمیجان استان مرکزی - مساعدت رییس جمهوری و سازمان برنامه و بودجه مقرر شده تا استفاده از شبکه شاد برای - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر کمیجان استان مرکزی - تمامی دانش آموزان تا پایان خرداد ماه (سال تحصیلی) در تمامی اپراتورها رایگان محاسبه شود.

تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر کمیجان استان مرکزی

به گفته جهرمی این موضوع از فردا محقق خواهد شد. او قول مساعد داده که شخصا برای محقق شدن این موضوع در تمامی سرویس‌های ارائه دهنده اینترنت پیگیری خواهد کرد. جهرمی همچنین اعلام کرده بیش از ۹۰ درصد دانشگاه‌های کشور که وزارت علوم لیست آنها را به وزارت ارتباطات اعلام کرده نیز از ترافیک مصرفی رایگان بهره‌مند هستند.

جهرمی در توییتر خود نیز ضمن اعلام این - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر کمیجان استان مرکزی - خبر تاکید کرده که در تلاش است تا حجم مصرفی شبکه شاد برای همیشه برای دانش آموزان و کادر آموزشی کشور رایگان محاسبه شود.

شایان ذکر - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر کمیجان استان مرکزی - است وعده رایگان شدن اینترنت مصرفی این شبکه در آخر فروردین ماه توسط «مهدی - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر کمیجان استان مرکزی - شرفی»، سرپرست مرکز برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات آموزش پرورش - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر کمیجان استان مرکزی - اعلام شده بود که صبح امروز در نهایت اجرایی شد.

تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر کمیجان استان مرکزی

گفتنیست بر - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر کمیجان استان مرکزی - اساس بند ۳۰ قانون اساسی دولت موظف است تا وسایل آموزش رایگان را تا سطح متوسطه برای کلیه دانش آموزان سراسر کشور ایجاد کند: «دولت موظف است وسایل آموزش و پرورش رایگان را برای همه ملت تا پایان دوره متوسطه فراهم سازد و وسایل تحصیلات عالی را تا سر حد خودکفایی کشور به طور رایگان گسترش دهد.» بر این اساس و با آنلاین شدن کلاس‌های آموزشی و عدم حضور - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر کمیجان استان مرکزی - دانش آموزان در - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر کمیجان استان مرکزی - مدرسه باید گفت رایگان شدن حجم مصرفی اینترنتی این شبکه جزو وظایف دولت بوده که اکنون بعد از وقفه‌ای یک ماهه به مرحله اجرایی در آمده است.

شبکه شاد که برای برقراری کلاس‌های آنلاین تمام مدارس کشور و با همکاری آموزش - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر کمیجان استان مرکزی - و پرورش - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر کمیجان استان مرکزی - و همراه اول شکل گرفته است تا به امروز به بیش از ۱۲ میلیون از دانش آموزان کشور خدمات ارائه می‌دهد. با این حال برخی مدارس نیز آموزش‌های خود را در بسترهایی دیگر ادامه می‌دهند و همچنین برخی مناطق نیز به دلیل عدم دسترسی به اینترنت پرسرعت و یا عدم تجهیزات لازم دانش آموزان، از یادگیری و تحصیل در این شبکه محروم مانده‌اند.

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر ژانینا نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
عرض ادب یه سوال داشتم شرکت شما سمت روستای خمارباغی کمیجان هم کار انجام میده؟
پاسخ: بله در روستای خمارباغی شهر کمیجان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone