تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر هریس استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سوختن موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: عوامل متعددی میتواند باعث سوختن موتور یا همان کمپرسور یخچال شود. نوسانات برقی ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیف بودن کندانسور ، خرابی فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از اطراف و پشت ، کیپی لوله موئی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو عواملی هستند که میتوانند باعث شوند کمپرسور یخچال دچار آسیب گردد.
  2. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  3. سوال: فیلتر یخچال را باید هرچند وقت یکبار تعویض کنیم؟
    پاسخ: فیلتر تصفیه آب یخچال باید به طور مرتب هر 6 ماه یکبار تعویض گردد. عوض نکردن به موقع فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی ، یخساز و شلنگ های یخچال گردد.
  4. سوال: فاصله استاندارد یخچال از طرفین باید چقدر باشد؟
    پاسخ: یخچال باید از پشت با دیوار حداقل 10 سانتی متر فاصله داشته باشد و از طرفین بهتر است 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  5. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های قدیمی بعد از مدتی کارکرد در اواپراتور یخچال شاهد انباشته شدن حجم زیادی برفک بودیم و به تبع آن سرمای یخچال کاهش پیدا میکرد و برای حل این مشکل باید یخچال را برای مدتی از برق کشیده و اقدام به برفک زدایی مینمودیم. در یخچال های نوفراست عمل برفک زدایی به صورت مداوم و چندین بار در طول شبانه روز انجام شده و از انباشته شدن برفک جلوگیری مینماید. در این سیستم از المنت ، ترموفیوز و سنسور دیفراست اضافه شده که یک مجموعه هماهنگ با برد دستگاه هستند و برفک زدایی را به صورت اتوماتیک انجام میدهند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42391.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

تیم کوک حمایت خود از کارمندان مهاجر اپل را اعلام کرد

تیم کوک، مدیرعامل کمپانی اپل در توییت تازه خود، 250 تن از کارمندان خود را «رویاپردازانی» خوانده که در سنین خردسالی، همراه با والدین یا قیم های خود به صورت غیرقانونی به ایالات متحده مهاجرت ...

تیم کوک، مدیرعامل کمپانی اپل در توییت تازه خود، 250 تن از کارمندان خود - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - را «رویاپردازانی» خوانده که در - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - سنین خردسالی، همراه با والدین یا قیم های خود به صورت غیرقانونی - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - به ایالات متحده مهاجرت کردند و می گوید که «در کنار آنها خواهم ایستاد». مدیرعامل ارزشمندترین برند جهان ادامه می دهد: «آنها استحقاق احترام ما را به عنوان انسان هایی برابر دارند که ریشه این تفکر در ارزش های آمریکایی است.»

توییت تیم کوک در حالی منتشر شده است که انتظار می رود دونالد ترامپ، رییس جمهور ایالات متحده تصمیم خود درباره لغو یا عدم لغو برنامه موسوم به Deferred Action - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - for Childhood Arrivals را به زودی اعلام کند؛ برنامه ای که توسط دولت اوباما راه اندازی شد - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - و گرچه به مهاجران غیرقانونی ویزا اعطا نمی - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - کند، اما امکان - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - اقامت دوساله را برایشان مهیا می نماید و روند دیپورت را به تعویق می اندازد.

هفته گذشته، تیم کوک و بسیاری دیگر از رهبران تکنولوژیک جهان نامه ای سرگشاده را به امضا رساندند که از ترامپ می خواهد این برنامه را حفظ کند. گفتنی است که ترامپ پیش از انتخاب به عنوان ریاست جمهوری آمریکا، وعده لغو این برنامه را داده بود؛ هرچند که اعتراف کرد تصمیمی سخت خواهد بود.

در صورتی که این برنامه پایان - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - یابد، بالغ بر 800 هزار نفر تحت تاثیر قرار می گیرند و گرچه می توانند تا پایان مجوزهای دو ساله خود به کار در ایالات متحده ادامه دهند، اما سپس باید این کشور را ترک کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone